Ντιναμό Κιέβου – Μπάγερν – Μπούκαρε οπαδός στο «Ολιμπίνσκι» (vid)

Ντιναμό Κιέβου – Μπάγερν – Μπούκαρε οπαδός στο «Ολιμπίνσκι» (vid)

Τη σύντομη διακοπή στο Ντιναμό Κιέβου - Μπάγερν προκάλεσε η εισβολή ενός οπαδού των γηπεδούχων στο χιονισμένο «Ολιμπίνσκι».

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Ούτε το τσουχτερό κρύο στο Κίεβο ούτε το γεγονός ότι η θερμοκρασία ήταν κάτω του μηδενός, πτόησαν έναν οπαδό της Ντιναμό, ο οποίος εισέβαλλε ημίγυμνος στο γήπεδο στο ξεκίνημα του παιχνιδιού κόντρα στην Μπάγερν για την 5η αγωνιστική του Champions League.

Πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο τρίλεπτο της αναμέτρησης, ένας άνδρας μπήκε στον αγωνιστικό χώρο χωρίς να φοράει μπλούζα, διαφεύγοντας της προσοχής των ανθρώπων ασφαλείας, με αποτέλεσμα να φτάσει μέχρι τη σέντρα.

Εντέλει οι σεκιούριτι του χιονισμένου «Ολιμπίνσκι» τον ακινητοποίησαν και τον έβγαλαν εκτός τερέν.

 

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ