BMW Concept 9cento

Μια πρώτη άποψη για τις μοτοσικλέτες του μέλλοντος που θα συνδυάζουν αυτές του τουρισμού, αλλά και τις σπορ, θα παρουσιάσει στο φετινό Concorso d’Eleganza Villa d’Este η BMW. Πρόκειται για τη 9cento (προφέρεται nove cento) concept, που με τις καινοτομίες, αλλά και τη λεπτή σιλουέτα της, προσφέρει ευελιξία στην πόλη και άνεση στα ταξίδια. Το […]

BMW Concept 9cento | to10.gr

Μια πρώτη άποψη για τις μοτοσικλέτες του μέλλοντος που θα συνδυάζουν αυτές του τουρισμού, αλλά και τις σπορ, θα παρουσιάσει στο φετινό Concorso d’Eleganza Villa d’Este η BMW. Πρόκειται για τη 9cento (προφέρεται nove cento) concept, που με τις καινοτομίες, αλλά και τη λεπτή σιλουέτα της, προσφέρει ευελιξία στην πόλη και άνεση στα ταξίδια.

Το εμπρός σπορ τμήμα της μοτοσικλέτας, μαζί με το ύψος της σέλας, προσδίδουν την αίσθηση που θέλει να έχει ο αναβάτης στις μικρές διαδρομές, ενώ για τις μεγάλες, ο σχεδιασμός του φέρινγκ, το ντεπόζιτο και το πλαίσιο, τη μετατρέπουν σε μια μοτοσικλέτα τουρισμού.

Το τρισδιάστατο φινίρισμα στην περιοχή του ρεζερβουάρ, ξεχωρίζει – και – λόγω του χρωμίου, ενώ το πλευρικό πάνελ σε απόχρωση απαλή μεταλλική, είναι ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο. Αναφορικά με τα μέρη του αλουμινίου, όπως το κάλυμμα του χώρου καυσίμων, την μπαγκαζιέρα, αλλά και το εξάρτημα των αναβατήρων, έχουν όλα ένα σχεδιασμό, που «κοιτάει» προς τα εμπρός κατηφορικά, δίνοντας παράλληλα έναν τόνο ανύψωσης προς τα πίσω.

Αναφορικά με την ανάρτηση, είναι σχεδιασμένη με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Η μεγάλη διαδρομή του ελατηρίου παίζει μεγάλο ρόλο σε αυτό, ενώ η ζελατίνα και το φέρινγκ εξασφαλίζουν προστασία από τον άνεμο, αλλά και από τα καιρικά φαινόμενα. Όσον αφορά στην εργονομία, είναι κι αυτή σε τέτοια επίπεδα, που μαζί με τη χαμηλή θέση της σέλας, προσφέρουν ένα ευχάριστο και άνετο ταξίδι, δίχως να κουράζεται ο οδηγός.

Το τριγωνικό πλαίσιο της μοτοσικλέτας είναι από ανθρακόνημα και από ενισχυμένο πλαστικό. Βοηθάει στη μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσικλέτας, αλλά και συνδέεται με την αλουμινένια μπαγκαζιέρα. Το τελευταίο εξάρτημα παίζει τον δικό του ρόλο στην ελαφριά κατασκευή της 9cento concept και την εργονομία της. Στην ουσία, επιτρέπει στους αναβάτες να αποθηκεύουν τα προσωπικά τους αντικείμενα, ενώ παράλληλα επεκτείνεται ο χώρος για τον πίσω επιβάτη, δίχως να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό το βάρος του οχήματος.

Χωρίς τον αποθηκευτικό χώρο, η μοτοσικλέτα είναι διασκεδαστική, σπορ και ευέλικτη, ενώ με αυτόν, φιλοξενεί άνετα δύο επιβάτες και από τη στιγμή που μετατρέπεται σε μοτοσικλέτα τουρισμού, προσφέρει άνεση στις μεγάλες διαδρομές.

Εν συνεχεία, στα φωτιστικά σώματα, η BMW έχει βάλει την υπογραφή της στην concept μοτοσικλέτα της. Εμπρός, υπάρχουν δύο συμμετρικά τμήματα. Κάθε ένα από αυτά, διαθέτει φώτα LED για την ημέρα στο κάτω μέρος και μέσω ενός σχήματος U, ενώ δύο κάτοπτρα LED σε κάθε πλευρά, παρέχουν τη χαμηλή και την υψηλή σκάλα φωτισμού. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα είναι διακριτικά και τα φώτα LED είναι τοποθετημένα κάτω από το κάθισμα και σχεδιασμένα σε σχήμα C, αντικρίζοντας το ένα το άλλο.

Τέλος, για αυτούς που θέλουν και τις αντίστοιχες στολές, υπάρχουν δύο «εκδόσεις», Sport και Touring, που συνδυάζουν δέρμα και kevlar. Η σπορ στολή, διαθέτει έναν όμορφο χρωματισμό σε μαύρο, μπλε και λευκό. Τα προστατευτικά στους ώμους είναι ιδιαιτέρως εμφανή και κατασκευάζονται μέσω 3D εκτύπωσης. Η δεύτερη στολή διατίθεται σε ελαφριά γκρι απόχρωση, με απαλό δέρμα και υψηλή ποιότητα.

Πηγή: BMW