Ολυμπιακός σε Ραφίνια: «Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές» (pic)

Ο Ολυμπιακός με μία ανάρτησή του στα social media είπε το δικό του «ευχαριστώ» στον Ραφίνια

to10