Σάκκαρη: «Πιστεύω ότι είμαι καλά, οπότε θα βγω εκεί έξω και θα το απολαύσω»

Η Μαρία Σάκκαρη μίλησε για την πρόκρισή της στον δεύτερο γύρο του τουρνουά της Ουάσινγκτον, αλλά και για την κατάσταση που βρίσκεται.

to10