Άρης : Επιστροφή στις προπονήσεις

Άρης : Επιστροφή στις προπονήσεις

Η ομάδα μπάσκετ του Άρη επέστρεψε στις προπονήσεις μετά από την ήττα στο φιλικό με τον Ηρακλή.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Το περασμένο Σάββατο (03/10) η ομάδα μπάσκετ του Άρη είχε ηττηθεί σε φιλικό παιχνίδι στο «Nick Galis Hall» από τον Ηρακλή με 71-69.

Σήμερα (05/10) οι «κίτρινοι» επέστρεψαν στις προπονήσεις με τους παίκτες της ομάδας να περνούν τρεις ώρες στο «Αλεξάνδρειο». Ο προπονητής του Άρη, Σάββας Καμπερίδης, επικεντρώθηκε περισσότερο στον τομέα της δύναμης και στη συνέχεια προχώρησε με τους παίκτες στο κομμάτι της τακτικής και στο οικογενειακό «διπλό».

Επίσης έγινε ανάλυση του αγώνα του Σαββάτου (03/10) κόντρα στον Γηραιό μέσω της χρήσης βίντεο. Η επόμενη προπόνηση για τους παίκτες του Άρη είναι προγραμματισμένη για την Τρίτη (06/10).

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ