Παναθηναϊκός: Πανηγύρισε  την αποχώρηση του Ολυμπιακού και την πρόκριση με Νίνο  (vid)

Παναθηναϊκός: Πανηγύρισε την αποχώρηση του Ολυμπιακού και την πρόκριση με Νίνο (vid)

Υπό τον ήχο του τραγουδιού "Είμαι ένας άλλος" του Νίνο πανηγύρισαν την αποχώρηση του Ολυμπιακού από το ΟΑΚΑ οι οπαδοί του Παναθηναϊκού.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Ο Παναθηναϊκός πήρε την μεγάλη πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, μετά από την απόφαση του Ολυμπιακού να μην αγωνιστεί στο δεύτερο μέρος.

Μετά από την λήξη της προθεσμίας των 15 λεπτών, οι παίκτες του Ρικ Πιτίνο πανηγύρισαν αυτήν την πρόκριση στο κέντρο του γηπέδου, μαζί με τους οπαδούς που είχαν παρευρεθεί στο ΟΑΚΑ για το παιχνίδι.

Έτσι, υπό τον ήχο του τραγουδιού «Είμαι ένας άλλος» του Νίνο από τα μεγάφωνα πανηγυρίστηκε από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ η αποχώρηση του Ολυμπιακού.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ