Porsche 911 Classic Club Coupe: Επιστροφή στις ρίζες

Porsche 911 Classic Club Coupe: Επιστροφή στις ρίζες

Η γερμανική φίρμα φημίζεται για το τμήμα ανακατασκευής που διαθέτει και το οποίο φροντίζει να συντηρεί τον… μύθο της

H Porsche παρουσιάζει μια αναγεννημένη εκδοχή της 996 γενιάς της 911, καρπό εξέλιξης του διευρυμένου προγράμματος Sonderwunsch (ειδικών παραγγελιών) του Porsche Classic που εκτός από τη συντήρηση κλασικών Porsche επιδίδεται και στην εξαρχής ανακατασκευή τους κατόπιν αιτήματος.

  Στην προκειμένη περίπτωση το αίτημα προήλθε από το αμερικανικό Porsche Club που ζήτησε από το τμήμα ανακατασκευών της γερμανικής φίρμας να φροντίσει μια 911 Carrera του 1998 η οποία βρέθηκε εγκαταλελειμμένη και σε κακή κατάσταση στις εγκαταστάσεις ενός εμπόρου στην Βιρτζίνια. Προκειμένου να γίνει αυτό η 911 Carrera ταξίδεψε στην Στουτγκάρδη όπου ανακατασκευάστηκε πλήρως, μια διαδικασία που διήρκεσε δυόμιση χρόνια.

Η αναδημιουργημένη εκδοχή της ονομάζεται 911 Classic Club Coupe και μοιράζεται πολλά σχεδιαστικές λεπτομέρειες με την 911 Sport Classic του 2009 η οποία με τη σειρά της είχε δημιουργηθεί προς τιμήν της θρυλικής 911 Carrera RS 2.7 του 1973.

Με αυτή την… inception λογική των σχεδιαστών του Porsche Classic, η one-off 911 διαθέτει Fuchs μαύρους τροχούς 18 ιντσών, ένα σταθερό ducktail spoiler στο πίσω τμήμα ενώ στην ίδια αισθητική λογική αναφορών στο παρελθόν εντάσσεται και η χαρακτηριστική μεταλλική απόχρωση Sport Grey η οποία συνδυάζεται με αγωνιστικές γρίλιες που ξεκινούν από το καπό και φτάνουν ως το πίσω τμήμα. 

Στην αθέατη πλευρά της παρεπιδημεί ο κινητήρας που εφοδίασε την δεύτερη γενιά της 911 GT3 που αποδίδει 380 ίππους, δηλαδή περίπου όσους προσφέρει και η βασική έκδοση της Carrera σήμερα.

Οι επιρροές από την αγωνιστική GT3 δεν σταματούν ωστόσο στον κινητήρα, καθώς την ίδια προέλευση έχουν επίσης το κιβώτιο, το σύστημα πέδησης αλλά και οι ρυθμίσεις του πλαισίου του γερμανικού restomod. Λόγω της φύσης της έκδοσης ως one-off, δεν έχουν δημοσιοποιηθεί τα μεγέθη επιδόσεων τα οποία όμως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, τοποθετούν τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 4,5 δευτερόλεπτα και την μέγιστη ταχύτητα σε 290 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό οι επενδύσεις αποτελούνται από μαύρο δέρμα που «διακόπτεται» από ρετρό υφάνσεις pied de poule στις πόρτες. Το τριάκτινο τιμόνι φέρει μπλε ραφές όπως είναι τα χρώματα του America Porsche Club ενώ ο πάντα αναλογικός πίνακας οργάνων έχει αποκτήσει το λογότυπο 911 Classic Club Coupe και αγωνιστικές ρίγες. Προκειμένου να δοθεί έμφαση στην μοναδικότητα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, το ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό φιλοξενεί πλακέτα όπου αναγράφεται «911 Classic Club Coupe No. 001/001». 

Στις σύγχρονες προσθήκες συγκαταλέγεται φυσικά η παρουσία του Porsche Classic Communication Management του infotainment της γερμανικής φίρμας το οποίο φιλοξενείται σε οθόνη επτά ιντσών και ενσωματώνει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto για πλήρη συνδεσιμότητα. 

Πλην των χαρακτηριστικών της, αξίζει να σημειωθεί ότι προκειμένου να κατασκευαστεί η συγκεκριμένη one-off έκδοση και να προσφέρει όσα ακριβώς θα περίμενε κανείς από το είδος ενός αναγεννημένου sportscar, η Porsche Classic κατασκεύασε μια δεύτερη ή μάλλον ακριβέστερα, μια πρώτη δοκιμαστική έκδοση την οποία «έτρεξε» άπειρα χιλιόμετρα σε Nardo, Idiada και Weissach σε Ιταλία, Ισπανία και Γερμανία, αντίστοιχα, για να την καταστρέψει στην συνέχεια προκειμένου η 911 Classic Club Coupe που τελικώς παρουσίασε να έχει τον τίτλο της μοναδικότητας. 

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι η 996 γενιά της 911 υπήρξε από τις δημοφιλέστερες διαχρονικά στην ιστορία του γερμανικού sportscar έχοντας στο ενεργητικό της πωλήσεις 175.262 μονάδων μεταξύ 1997 και 2006.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ