Tuthill Porsche 911K: Στη δίνη των restomod

Tuthill Porsche 911K: Στη δίνη των restomod

Η 911 αποτελεί το αγαπημένο θέμα των κατασκευαστών restomod και ο Tuthill δεν αποτελεί εξαίρεση, προσθέτοντας ένα ακόμα δείγμα του ακριβοθώρητου είδους σε μια νέα και βελτιωμένη εκδοχή.

O σπεσιαλίστας στις αγωνιστικές Porsche, βρετανός κατασκευαστής Tuthill δεν θα μπορούσε να αντισταθεί στον πειρασμό μιας ανακατασκευασμένης και βελτιωμένης εκδοχής της 911. Η 911Κ όπως την ονομάζει, αντλεί την έμπνευσή της και τεχνογνωσία από την εμπειρία του βρετανού κατασκευαστή από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ωστόσο αυτή την φορά είναι σχεδιασμένη για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο και προκειμένου να προσφέρει περισσότερες ακόμα μεγαλύτερες συγκινήσεις με την συνδρομή και ενός αναβαθμισμένου κινητήρα.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση η 911Κ αντλεί τις επιρροές της από τα RS μοντέλα της Porsche από τη δεκαετία του ’70 αν και στην προκειμένη περίπτωση η συντριπτική πλειονότητα των εξωτερικών της επιφανειών κατασκευάζεται από ανθρακονήματα. Για την ακρίβεια από το συγκεκριμένο υλικό αποτελούνται οι προφυλακτήρες, τα φτερά, το καπό, οι πόρτες, οι θόλοι η οροφή αλλά και το κάλυμμα του κινητήρα καθιστώντας το μέταλλο είδος υπό εξαφάνιση.

Οι διογκωμένοι θόλοι φιλοξενούν τροχούς που κατασκευάζονται επίσης από ανθρακόνημα και μιμούνται το διάσημο μοτίβο των Fuchs όπως επιβάλλει ο χαρακτήρας του restomod. Πίσω τους παρεπιδημεί ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης αποτελούμενο από carbon κεραμικά δισκόφρενα και δαγκάνες δια χειρός Tuthill. Παρά τον «πολιτικό» προσανατολισμό της, η 911Κ διαθέτει αγωνιστικών προδιαγραφών δύο ρυθμίσεων αμορτισέρ που συνδυάζονται με αντιστρεπτικές ράβδους από τιτάνιο.

Την ισχύ της 911 εξασφαλίζει ένας αναβαθμισμένος κινητήρας με χωρητικότητα 3,1 λίτρων και όριο στροφών τις 11.000 σ.α.λ. Αν και ο βρετανός κατασκευαστής δεν δημοσιοποιεί στοιχεία επιδόσεων με δεδομένη την παρουσία του παραπάνω κινητήρα αλλά και το βάρος των μόλις 850 κιλών, τα σχετικά μεγέθη προδιαγράφονται καταιγιστικά. Το κινητήριο σύνολο συμπληρώνει ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων σε κάλυμμα από μαγνήσιο, δηλαδή με μια επιπλέον ταχύτητα η οποία φροντίζει να είναι αξιοποιήσιμη και καλύτερα διαχειρίσιμη η ισχύς του κινητήρα. 

Το παζλ συμπληρώνει ένας κλωβός ασφαλείας από τιτάνιο ο οποίος φροντίζει για την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου και την καλύτερη συμπεριφορά του έναντι των πιο αφιλόξενων επιφανειών.

Με δεδομένη την προϊστορία της Tuthill στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο θάλαμος επιβατών είναι μάλλον λίγο πρωτόγονο καθώς η έμφαση έχει δοθεί στην επαφή του οδηγού με το αυτοκίνητο χωρίς περιττούς περισπασμούς. Σε κάθε περίπτωση η 911Κ εφοδιάζεται με ένα σετ ανθρακονημάτινων καθισμάτων, υδραυλικό χειρόφρενο και έναν επιλογέα ταχυτήτων επενδεδυμένο επίσης από ανθρακόνημα.

Στη… συμφωνία του ανθρακονήματος εντάσσονται επίσης οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών και το ταμπλό ενώ αναμενόμενα οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα δυνατοτήτων για τις επενδύσεις. 

Τιμή για το εξωτικό δημιούργημα του βρετανού κατασκευαστή δεν έχει ανακοινωθεί αν και όπως σημειώνει θα υπάρξουν μεγάλες διαφοροποιήσεις καθώς αυτή θα εξαρτάται από τις εκάστοτε απαιτήσεις των δυνητικών αγοραστών και από τις προδιαγραφές που αυτοί θα επιλέξουν.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ