Porsche 911 GT3 RS: Στα άκρα

Porsche 911 GT3 RS: Στα άκρα

H αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση του sportscar της Porsche συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης προδίδοντας τις ολοένα αυξανόμενες επιρροές της από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

H αλήθεια είναι ότι η σιλουέτα του συγκεκριμένου πρωτότυπου και κυρίως η διόλου διακριτική πτέρυγα στο πίσω τμήμα δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να «ταυτιστεί» με οτιδήποτε άλλο παρά με την κορυφαία παραλλαγή του γερμανικού sportscar η οποία, όπως όλα δείχνουν βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία.

Αφετηρία για την κορυφαία RS αποτελεί παραδοσιακά η 911 GT3 η οποία παρουσιάστηκε περίπου ένα χρόνο πριν αν και όπως προδίδουν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού, οι μηχανικοί της Porsche φιλοδοξούν να οδηγήσουν την εξέλιξη και το μοντέλα σε νέα.. υψίπεδα, αποδεικνύοντας τι μπορούν να καταφέρουν όταν δεν περιορίζονται από τους στυγνούς περιορισμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ξεκινώντας από το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο της έκδοσης που δεν είναι άλλο από την θηριώδη πτέρυγα εκτός από μέσο ταυτοποίησης της GT3 RS, αναμένεται να έχει και ενεργή λειτουργία στα πρότυπα των DRS που αξιοποιούν τα μονοθέσια της F1 προσφέροντας, αναλόγως την κλίση, περισσότερη ταχύτητα ή δυναμική ευστάθεια στις στροφές.

Φυσικά ωστόσο η παραπάνω τροποποίηση δεν είναι η μοναδική διαφορά σε σχέση με την γνωστή GT3 καθώς, η RS επωφελείται από περισσότερες και μεγαλύτερες εισαγωγές αλλά και… εξαγωγές αέρα όπως μαρτυρά μια προσεκτική παρατήρηση στα φτερά που φιλοξενούν οπές απαγωγής αέρα με στόχο την βελτιστοποίηση της θερμοκρασίας ελαστικών και φρένων. 

Την εικόνα συμπληρώνουν ο ανασχεδιασμένος και πιο επιθετικός αεροδυναμικός διαχύτης που φιλοξενεί τις χορταστικές απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες προς το παρόν τουλάχιστον δείχνουν να έχουν μια λίγο περίεργη κλίση η χρησιμότητα και ο ρεαλισμός της οποίας μένει να αποδειχθεί.

Στο επίκεντρο της 911 RS GT3 θα βρεθεί ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος κινητήρα των 4,0 λίτρων ο οποίος θα αυξήσει την ισχύ του κατά περίπου 20 ίππους, αγγίζοντας τους 530 ίππους. Δεδομένα όμως οι αλλαγές θα είναι περισσότερες σε ό,τι αφορά το πλαίσιο την ανάρτηση και την αεροδυναμική, στοιχεία που θα εξασφαλίσουν στην GT3 RS την σπορ διαφορετικότητα που επιβάλλει η κίνηση σε πίστα η οποία αποτελεί το προνομιακό πεδίο δραστηριότητάς της.

Τον κινητήρα θα συμπληρώσει το αυτόματο κιβώτιο PDK το οποίο θα μεταδίδει κλασικά την κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Με δεδομένο ωστόσο ότι η Porsche προσφέρει στην περίπτωση της GT3 μηχανικό κιβώτιο δεν αποκλείεται να ισχύσει το ίδιο και για την RS αν και το συγκεκριμένο κιβώτιο δεν ευνοεί όσο το αυτόματο το κυνήγι των ταχύτερων χρόνων.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ