Το Mercedes-AMG One… λιώνει τα χρονόμετρα στο Nurburgring

Το Mercedes-AMG One… λιώνει τα χρονόμετρα στο Nurburgring

Η εκδοχή της Mercedes-AMG για ένα επίζηλο hypercar με υβριδική τεχνολογία από την F1 μόλις δημιούργησε έναν ακόμα μύθο, καταρρίπτοντας το ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης

H τέχνη και η τεχνολογία της Mercedes έχουν κοινή αφετηρία τόσο ετυμολογικά όσο και ουσιαστικά μιας και οποιοδήποτε καινοτόμο τεχνούργημα όσο τεχνοκρατικά χρησιμοθηρικό και αν είναι, δεν θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς την τέχνη και την φαντασία εκείνου που το δημιούργησε αλλά και εκείνων που έκαναν τα προηγούμενα αντίστοιχα βήματα.

Κάπως έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζεται και η Mercedes-AMG One η οποία φρόντισε προσφάτως να πλαισιώσει το μύθο του εξαιρετικά σπάνιου και πανίσχυρου τετράτροχου τεχνουργήματος με ένα απολύτως χειροπιαστό επίτευγμα, καταρρίπτοντας το ρεκόρ γύρου (20,8 χλμ.) στην «Πράσινη Κόλαση» για αυτοκίνητο παραγωγής, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 6 λεπτά και 35,183 δευτερόλεπτα και δημιουργώντας μια συνειρμική σύνδεση με τα λιωμένα ρολόγια του Dali.

Για την ιστορία ο συγκεκριμένος χρόνος είναι κατά 7,817 δευτερόλεπτα μικρότερος από τον χρόνου του μέχρι την επέλαση της Mercedes-AMG One κατόχου του ρεκόρ, μιας Porsche 911 GT2 RS με αναβαθμίσεις της Manthey Racing.

Η τελευταία λεπτομέρεια είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς στην περίπτωση του γερμανικού hypercar δεν υπήρξε κανενός είδους προσθήκη σε σχέση με την έκδοση παραγωγής η οποία έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται με τους πρώτους ιδιοκτήτες των συνολικά 275 αντιτύπων να έχουν ήδη παραλάβει τα αυτοκίνητά τους από τον Αύγουστο που μας πέρασε.

Η μόνη διαφορά σε σχέση με ένα τυπικό δείγμα παραγωγής του AMG One ήταν η ρύθμιση της γωνίας camber στην ανάρτηση στο μέγιστο της εφικτής κλίσης κάτι που όμως μπορούν να επιλέξουν και οι ιδιοκτήτες του γερμανικού hypercar. Να σημειωθεί ότι για τυπικούς λόγους εκτός από την εθιμοτυπική διαδικασία καταγραφής του ρεκόρ η Mercedes-AMG ανέθεσε σε συμβολαιογράφο να πιστοποιήσει ότι πρόκειται για μια έκδοση παραγωγής χωρίς προσθήκες.

Σε ό,τι αφορά τις συνθήκες υπό τις οποίες πραγματοποιήθηκε το ρεκόρ που σημειώθηκε στις 28 Οκτωβρίου, όπως περιέγραψε ο οδηγός στον οποίο ανήκει ένα σημαντικό μέρος της δόξας Maro Engel, δεν ήταν ακριβώς ιδανικές. 

Για την ακρίβεια, το πρωινό της 28ης Οκτωβρίου τμήματα της πίστας του Nurburgring εξακολουθούσαν να είναι βρεγμένα με αποτέλεσμα το συνεργείο να πρέπει να περιμένει αρκετά πριν εκπνεύσει η διορία αποκλειστικής χρήσης της αγωνιστικής διαδρομής. Ως αποτέλεσμα ο οδηγός του Mercedes-AMG One είχε στη διάθεσή του χρόνο μόνο για τέσσερις γύρους με τον τελευταίο να είναι και ο ταχύτερος.

«Δεν περίμενα να καταφέρουμε να σημειώσουμε ένα τόσο μικρό χρόνο με τις δεδομένες συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα. Σε κάποια κρίσιμα τμήματα, δεν είχε στεγνώσει ακόμα με αποτέλεσμα το να κινηθείς γρήγορα να αποδεικνύεται ιδιαιτέρως απαιτητική διαδικασία. Ήταν μια εξαιρετική πρόκληση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Maro Engel.

Εν είδει υπενθύμισης το AMG One εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο με τεχνολογία από την F1 το οποίο αποτελείται από V6 κινητήρα 1,6 λίτρου και τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 782 kW (1.064 ίπποι). Το συγκεκριμένο σύνολο μαζί με τις υπόλοιπες εξωτικές προδιαγραφές του hypercar καθιστά εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και από 0—200 χλμ./ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 352 χλμ./ώρα στοιχείο που ο Maro Engel εκμεταλλεύτηκε δεόντως στην μεγάλη ευθεία Dottinger Hohe του Nurburgring, καταγράφοντας  μέγιστη ταχύτητα 338 χλμ./ώρα. 

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ