Διαφημιστική καμπάνια της Fiat με τους Sting και Shaggy

Διαφημιστική καμπάνια της Fiat με τους Sting και Shaggy

Η νέα καμπάνια της εταιρείας, αφορά με τη διάκριση των δύο ερμηνευτών στα βραβεία Grammy του 2019.

Τον τίτλο Best Reggae Album κέρδισαν στα βραβεία Grammy του 2019 οι Sting και Shaggy, με τη Fiat να λανσάρει ένα νέο teaser, με το οποία γιορτάζει την επιτυχία τους. Το άλμπουμ με το οποίο κατάφεραν να διακριθούν, είναι το 44/876, που αποτελεί σύνθεση του τηλεφωνικού κωδικού της Αγγλίας (Sting) και της Τζαμάικα (Shaggy).

Ο Ολιβιέ Φρανσουά, Επικεφαλής της Fiat και FCA Global CMO, σημείωσε. «Είμαι ενθουσιασμένος για αυτή την εξαιρετική διάκριση και η Fiat με ιδιαίτερη τιμή συγχαίρει τους δύο θρυλικούς καλλιτέχνες».

Η νέα καμπάνια δημιουργήθηκε από τον διάσημο σκηνοθέτη Τζόζεφ Καν και περιλαμβάνει ένα teaser που έχει επιλεγμένες σκηνές από τη νέα τηλεοπτική διαφήμιση. Σε αυτή, μετέχουν οι δύο ερμηνευτές με αφορμή την παρουσίαση μιας νέας σειράς για την επέτειο των 120 χρόνων της Fiat.

Να σημειωθεί πως ο Καν σκηνοθέτησε επίσης το μουσικό βίντεο των Sting και Shaggy για το νέο single, «Just One Lifetime», που υποστηρίζει η Fiat.

Πηγή: Fiat

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ