Οι στρατηγικές του GP στη Βαρκελώνη

Η Pirelli έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για τον αγώνα που έγινε στην Ισπανία και βρήκε νικητή τον Λιούις Χάμιλτον.


Οι στρατηγικές του GP στη Βαρκελώνη | to10.gr

Στη Βαρκελώνη της Ισπανίας δόθηκε η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, με τον Λιούις Χάμιλτον να συνεχίζει το αήττητο σερί της Mercedes και να τερματίζει μπροστά από τον Βαλτέρι Μπότας. Ο αγώνας έδειχνε πως θα γίνουν 1-2 αλλαγές ελαστικών, αλλά με τον αλυτάρχη στην πίστα, δόθηκε το ελεύθερο σε πολλούς να μπουν εκείνη τη στιγμή στα πιτ.

Σημεία κλειδιά

-Όλοι, εκτός από έναν οδηγό, σταμάτησαν δύο φορές και οι περισσότεροι τη δεύτερη φορά, έχοντας τον αλυτάρχη στην πίστα. Ανάμεσα στους πρώτους πέντε οδηγούς, υπήρξαν τέσσερις διαφορετικές στρατηγικές.

-Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull ήταν ο πρώτος που έκανε δύο πιτ στοπ, ακολουθούμενος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ της Ferrari, η στρατηγική του οποίου άλλαξε μετά την πρώτη στροφή. Ο Βαλτέρι Μπότας έκανε κι αυτός αλλαγή, όταν μπήκε στην πίστα ο αλυτάρχης. Και οι τρεις ακολούθησαν διαφορετική στρατηγική.

-Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέτρεψε στον Χάμιλτον, που έκανε το πρώτο του πιτ στοπ δίχως να χάσει την πρωτιά, να κάνει το δεύτερο δίχως να ανησυχήσει και να βγει ξανά πρώτος. Αρκετοί άλλοι οδηγοί έκαναν το ίδιο, υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

-Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ της Renault ακολούθησε στρατηγική ενός πιτ στοπ, ξεκινώντας από τα πιτ με τη μεσαία γόμα και ολοκληρώνοντας την προσπάθειά του 13ος με τη μαλακή.

-Οι συνθήκες ήταν ζεστές και η θερμοκρασία στην πίστα ξεπέρασε τους 40 βαθμούς Κελσίου.

Πώς συμπεριφέρθηκε η κάθε γόμα

 

-Σκληρή C1: Μόνο τέσσερις τη χρησιμοποίησαν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι Σαρλ Λεκλέρκ, Ντάνιελ Ρικιάρντο, Κίμι Ραϊκόνεν και Αντόνιο Τζιοβινάτζι. Ίσως να ήταν το κλειδί του αγώνα η μία αλλαγή, αλλά όλα άρχισαν από το μηδέν μετά την είσοδο του αλυτάρχη.

-Μέση C2: Αυτή ήταν η πιο δημοφιλής για το δεύτερο stint (που θα μπορούσε να είναι και το τελευταίο αν δεν εισερχόταν στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας). Ολοκληρώθηκαν μεγάλα stints με αυτή τη γόμα, αλλά σε μερικές περιπτώσεις εμφανίστηκε φθορά, όπως ήταν αναμενόμενο.

-Μαλακή C3: Χρησιμοποιήθηκε εκτενώς και ιδιαίτερα στο τελευταίο stint, μετά την έξοδο του αλυτάρχη από την πίστα. Με αυτή τη γόμα έκανε τον ταχύτερο γύρο ο Χάμιλτον.

Πηγή: Pirelli

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο