Κινητός σταθμός φόρτισης από τη Volkswagen

Μια πρώτη άποψη του νέου σταθμού παρουσίασε η γερμανική εταιρεία, που μπορεί να μειώσει τους χρόνους φόρτισης.

Κινητός σταθμός φόρτισης από τη Volkswagen | to10.gr

Μια πρώτη άποψη του νέου κινητού σταθμού ταχυφόρτισης παρουσίασε η Volkswagen. Μπορεί να στηθεί εύκολα, ανεξάρτητα αν υπάρχει κάπου κοντά παροχή. Μπορεί να τοποθετηθεί για παράδειγμα σε σταθμούς πάρκινγκ στην πόλη, σε εγκαταστάσεις εταιρειών ή κοντά σε μέρη όπου υπάρχει πολύς κόσμος και συνεπώς αυτοκίνητα, όπως είναι για παράδειγμα ένας χώρος συναυλίας ή ένα στάδιο.

Ο σταθμός λειτουργεί και φορτίζει τα αυτοκίνητα, όπως φορτίζονται τα smartphones, σε μεγαλύτερη κλίμακα βέβαια. Η ενέργεια έως 360 kWh που παρέχει, μπορεί να εξυπηρετήσει έως 15 ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της οικογένειας ID. της Volkswagen. Χάρη στην ταχύτητα φόρτισης, η διαδικασία διαρκεί κατά μέσο όρο 17 λεπτά και αν το ενεργειακό περιεχόμενο της ενσωματωμένης μπαταρίας είναι μικρότερο από 20% και ο σταθμός «άδειος», υπάρχει δυνατότητα αλλαγής/επιλογής με έναν «γεμάτο».

Αν, ωστόσο, είναι μονίμως συνδεδεμένος με την τροφοδοσία ισχύος έως και 30 kW μέσω εναλλασσόμενου ρεύματος, η μπαταρία συνεχώς φορτίζεται. Σε περίπτωση που η διαδικασία φόρτισης βασίζεται σε ανανεώσιμη τράπεζα ισχύος για ηλεκτρικά αυτοκίνητα – τον κινητό σταθμό γρήγορης φόρτισης από την τροφοδοσία της Volkswagen Group Components – ο σταθμός επιτρέπει επίσης την προσωρινή αποθήκευση αειφόρου παραγόμενης ενέργειας, όπως η ηλιακή ή η αιολική.

Οι πρώτοι σταθμοί θα τοποθετηθούν κοντά στην έδρα της Volkswagen, προκειμένου να δοκιμαστούν πιλοτικά, στηρίζοντας τις τοπικές κοινότητες, ενώ το 2020 σκοπεύεται να αναπτυχθούν και σε άλλες πόλεις με τα προάστιά τους.

Τα μέρη όπου θα είναι εγκατεστημένος ένας σταθμός φόρτισης, μπορούν να εντοπιστούν εύκολα μέσω του διαδικτύου ή διάφορων άλλων εφαρμογών. Υπάρχει δυνατότητα συνεχούς παροχής ρεύματος έως 100 kW και επιπροσθέτως με τα αυτοκίνητα, μπορούν να φορτιστούν και μοτοσικλέτες. Έως και τέσσερα οχήματα μπορούν να φορτιστούν ταυτοχρόνως, δύο με συνεχή παροχή (DC) και άλλα δύο με εναλλασσόμενη (AC). Η συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 360 kWh, αρκετή για να φορτίσει 15 οχήματα.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απευθείας σύνδεσης με την τροφοδοσία ρεύματος, επιτρέποντας στον σταθμό να φορτιστεί μέχρι 30 kW μέσω εναλλασσόμενου ρεύματος και μόνιμης τυποποιημένης σύνδεσης δικτύου. Αυτό επιτρέπει τη γρήγορη και απλή ρύθμιση των σημείων φόρτισης για τα ηλεκτρικά οχήματα, χωρίς διαρθρωτικές αλλαγές ή μεγάλες οικονομικές δαπάνες. Η μπαταρία στο σταθμό φόρτισης μπορεί να φορτιστεί όλο το 24ωρο χάρη στην άμεση σύνδεση ισχύος. Αυτή η ανεξάρτητη από το χρόνο επαναφόρτιση – και επομένως η ρύθμιση της ισχύος – μειώνει επίσης σημαντικά την τάση στην τροφοδοσία ρεύματος σε περιόδους αιχμής.

Τέλος, ο σταθμός φόρτισης μπορεί να φορτιστεί ειδικά με ηλιακή ή αιολική ενέργεια, η οποία στη συνέχεια μεταφέρεται στα ηλεκτρικά οχήματα κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Από τεχνικής άποψης, η στήλη για τη φόρτιση βασίζεται στην μπαταρία του Modular Electric Toolkit (MEB) του ομίλου Volkswagen. Από τη μία πλευρά, αυτό προσφέρει το πλεονέκτημα της γρήγορης κλιμάκωσης και από την άλλη, ο σταθμός επιτρέπει στις μπαταρίες από ηλεκτρικά οχήματα να έχουν μια δεύτερη «ζωή». Αυτό συμβαίνει επειδή μια μπαταρία χάνει την ικανότητα φόρτισης με την πάροδο του χρόνου. Αν μια μπαταρία έχει καθορισμένη, μειωμένη υπολειμματική χωρητικότητα, ανταλλάσσεται. Αν αυτή η μπαταρία υποστεί μεταγενέστερη ανάλυση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά σε έναν κινητό σταθμό φόρτισης.

Πηγή: Volkswagen

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο