Αύξηση πωλήσεων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του BMW Group

Αύξηση πωλήσεων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του BMW Group

Μέσα σε έναν χρόνο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό 38,4%, κάτι που μεταφράζεται σε 142.617 μονάδες.

Αύξηση πωλήσεων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων εμφάνισε το 2018 το BMW Group. Οι πωλήσεις ανήλθαν στις 142.617 μονάδες, με το ποσοστό να σταματά στο 38,4%. Πέρυσι, στην ευρωπαϊκή αγορά πουλήθηκαν 75.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, με το μερίδιο να είναι 16%. Στη Γερμανία, ένα στα πέντε τέτοια οχήματα πουλήθηκαν από το Group και σε όλο τον κόσμο, το μερίδιο ανέρχεται στο 9%.

Η μεγαλύτερη αγορά είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου πουλήθηκαν 25.000 ηλεκτροκίνητα BMW και Mini το 2018, συγκεντρώνοντας πάνω από το 7% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου στην εν λόγω χώρα. Το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις, ήταν η BMW 530e.

Συγκριτικά με το 4% του 2017, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων συγκέντρωσαν το 6% των συνολικών πωλήσεων BMW και Mini το 2018.

Ορόσημα του 2018

 Φεβρουάριος: Ο Όμιλος ανακοίνωσε την κοινοπραξία με τον Κινέζο κατασκευαστή Great Wall για την τοπική παραγωγή ηλεκτρικού Mini.

Μάρτιος: Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ο Χάραλντ Κρούγκερ, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, επιβεβαίωσε πως το BMW i Vision Dynamics μπαίνει στην παραγωγή ως BMW i 4 και θα κατασκευάζεται στο Μόναχο από το 2021.

Απρίλιος: Στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι αποκαλύφθηκε το BMW Concept iX 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της βασικής μάρκας BMW. Θα κατασκευάζεται στην Κίνα και θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, με προγραμματισμένο λανσάρισμα, το 2020.

Μάιος: Το BMW i 8 Roadster συνέβαλλε στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων του BMW i8 κατά 24% το 2018.

Ιούλιος: Το BMW Group υπέγραψε συμφωνία με την κινεζική εταιρία Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) για την παροχή κυψελών μπαταριών. Από το 2021, η μονάδα παραγωγής της CATL στο Έρφουρτ θα προμηθεύει τις μπαταρίες του BMW iNEXT, το οποίο από τη μεριά του θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στο Ντίνγκολφινγκ.

Σεπτέμβριος: Δόθηκε μια πρώτη άποψη του BMW iNEXT Vision Vehicle. Συνδυάζει αυτόνομη οδήγηση, συνδεσιμότητα, ηλεκτροκίνηση και παραμένει επικεντρωμένο στον πελάτη, προσφέροντάς του τον αγαπημένο του χώρο, «Favourite Space». Το όχημα υιοθετεί την πέμπτη γενιά του συστήματος ηλεκτροκίνησης της εταιρείας, με αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.

Οκτώβριος: Το BMW Group, η Northvolt και η Umicore δημιούργησαν μια κοινοπραξία με σκοπό την εξέλιξη μιας βιώσιμης αξιακής αλυσίδας για βιομηχανοποιημένες κυψέλες μπαταριών, όπου μετά το τέλος της ζωής τους, όλα τα στοιχεία θα ανακυκλώνονται.

Νοέμβριος: Λανσάρονται τα BMW i 3 και BMW i3s, που εφοδιάζονται με νέα μπαταρία. Τα δύο μοντέλα μπορούν να καλύψουν απόσταση 260 χιλιομέτρων σε καθημερινή χρήση.

Νοέμβριος: Οι ηλεκτροκινητήρες και οι μπαταρίες του BMW i3, χρησιμοποιήθηκαν για την κίνηση ενός αστικού λεωφορείου της Karsan. Αυτό ήρθε σε συνέχεια της πετυχημένης συνεργασίας με τη Streetscooter, όπου οι μπαταρίες επιτρέπουν στο street scooter να χρησιμοποιείται όλη την ημέρα για διάφορους σκοπούς, χωρίς να χρειάζεται φόρτιση.

Νέα λανσαρίσματα το 2019

Φέτος προγραμματίζεται η παρουσίαση των νέας γενιάς BMW X 5 plug – in hybrid και νέας BMW Σειρά 3 plug – in hybrid. Τα μοντέλα χρησιμοποιούν την τελευταία γενιά ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, προσφέροντας αυτονομία έως 80 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο NEDC. Το 2019 θα παρουσιαστεί και το Mini Electric, που θα κατασκευάζεται στην Οξφόρδη της Βρετανίας.

Στο μέλλον

Από εκεί και πέρα, μέχρι το 2021, ο Όμιλος θα έχει πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα και πρόκειται για τα BMW i3, Mini Electric, BMW iX3, BMW i4 και BMW iNEXT. Έως το 2025, ο αριθμός αυτός θα έχει ανέβει στα 12 μοντέλα και συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών, η σχετική γκάμα θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 25 μοντέλα.

Η γκάμα θα είναι ευέλικτη, καθώς το BMW Group θα μπορεί να κατασκευάζει πλήρως ηλεκτρικά (BEV), plug-in υβριδικά (PHEV) και συμβατικά συστήματα κίνησης (ICE) σε μία γραμμή παραγωγής.

Τέλος, εξελίσσεται και η πέμπτη γενιά του συστήματος ηλεκτροκίνησης, όπου θα συνεργάζονται πιο καλά τα μοτέρ, το κιβώτιο, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η μπαταρία. Το πλεονέκτημα είναι πως η ενσωμάτωση ηλεκτροκινητήρα, κιβωτίου και ηλεκτρονικών ισχύος μειώνει το κόστος, ενώ επίσης, ο ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί σπάνιες γαίες. Η πέμπτη γενιά του ηλεκτρικού μοτέρ, θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο BMW iX3 το 2020.

Πηγή: BMW

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ