Η καμπάνια της νέας B-Class

Εδώ και μερικές ημέρες έχει ξεκινήσει η διαφημιστική καμπάνια της Mercedes, αναφορικά με τη νέα B-Class, που στοχεύει στις νεαρές οικογένειες.

Η καμπάνια της νέας B-Class | to10.gr

Από τις 4 Φεβρουαρίου, το τηλεοπτικό σποτ για το λανσάρισμα της νέας Mercedes-Benz B-Class στην αγορά, βρίσκεται στους τηλεοπτικούς δέκτες, αλλά και στο διαδίκτυο. Στο webhub του μοντέλου, τα σχεδόν δύο λεπτά είναι διαθέσιμα, ενώ τρεις παραλλαγές 30 δευτερολέπτων που επικεντρώνονται στην ασφάλεια, στο MBUX και στην πρακτικότητα, ήδη προβάλλονται, όπως προβάλλονται και στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Ο κεντρικός χαρακτήρας του τηλεοπτικού σποτ του ενός λεπτού, είναι ένας καθηγητής πανεπιστημίου που παίρνει τον μικρό εγγονό του για να συνεργαστεί μαζί του. Μαζί, το δίδυμο έχει μια γεμάτη μέρα και προσελκύει πολλές ματιές, π.χ. κατά τη διάρκεια μιας διάλεξης, όταν ο νεαρός επισκέπτης παίρνει τα ακουστικά από την τσάντα του παππού του.

Στο τέλος της ημέρας, συζητούν τι έγινε κατά τη διάρκειάς της, τη στιγμή που βρίσκονται μέσα στην B-Class. Η κουβέντα τους συνδυάζεται με τις φωτογραφίες του καθηγητή με την κόρη του, όπου συμπεραίνει πως στον 21ο αιώνα κανείς δεν πρέπει πλέον να δικαιολογεί τίποτα – ούτε για τις αποφάσεις που παίρνει ούτε για τον προσωπικό τρόπο ζωής.

Σύμφωνα με αυτό, το μότο της καμπάνιας είναι «Μην δικαιολογείς τίποτα». Στη Γερμανία η εκστρατεία έχει θέμα «Για όλα όσα έρχονται».

Σκοπός της καμπάνιας της B-Class είναι να προσελκύσει νέες ομάδες πελατών στην κατηγορία των sports tourer και ιδιαίτερα τις νεαρές οικογένειες. Αντιμετωπίζονται με έναν τόνο που αφυπνίζει θετικά συναισθήματα. Τα πλάνα σε διάφορες καταστάσεις ζωής, δημιουργούν μια ανθρωποκοεντρική και αυθεντική εντύπωση με όμορφες στιγμές.

Πηγή: Mercedes

«
»
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο