MV Agusta F4 Claudio

Η MV Agusta F4 Claudio αποτίει φόρο τιμής σε έναν άνθρωπο που αφιέρωσε τη ζωή του στις μοτοσικλέτες.

MV Agusta F4 Claudio | to10.gr

Υιοθετώντας πολλά στοιχεία από την MV Agusta που μετέχει στο World Superbike Championship, η εταιρεία παρουσιάζει την F4 Claudio, που αποτίει φόρο τιμής σε έναν άνθρωπο που αφιέρωσε όλη του τη ζωή στις μοτοσικλέτες. Ο Τζιοβάνι Καστιλιόνι, θέλοντας να εκφράσει την αγάπη και την αναγνώρισή του προς τον πατέρα του, έδωσε σε αυτή τη μοτοσικλέτα, το όνομά του, Κλαούντιο. Ο Κλαούντιο Καστιλιόνι απεβίωσε τον Αύγουστο του 2011 από καρκίνο, αλλά το όνομά του είναι πάρα πολύ γνωστό στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο. Καθώς ήταν ανάμεσα στους ιδρυτές της Cagiva, ενώ αναβίωσε και τις Ducati, ΒΜW και Triumph και φυσικά την MV Agusta. Παράλληλα, είχε αγοράσει τις Husqvarna και Moto Morini.

Αναφορικά με τη νέα μοτοσικλέτα της εταιρείας, το όριο στροφών είναι οι 14.200 και οι μπιέλες τιτανίου συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή αναλογία ισχύος/βάρους. Οι στροφαλοφόρος άξονας είναι πιο ελαφρύς, με την ισχύ της μοτοσικλέτας να είναι 212 ίπποι στις 13.450 σ.α.λ. και 115Nm ροπή στις 9.300. Αυτά τα νούμερα οφείλονται και στην αγωνιστική εξάτμιση τιτανίου της SC-Project. Με το κανονικό set-up, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στα 205 άλογα.

Η μοτοσικλέτα εφοδιάζεται με το σύστημα TSS (Torque Shift System), το οποίο τη βοηθά να παρέχει την ισχύ σε όλο το εύρος των στροφών, ενώ υπάρχει και σύστημα το οποίο μειώνει την τριβή στον εκκεντροφόρο. Βελτιωμένα είναι και τα ελατήρια στα έμβολα.

Πιο αποδοτικό είναι το 6τάχυτο κιβώτιο πολύδισκου υγρού συμπλέκτη. Πρόκειται για το Up&Down MVEAS 2.0, που διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό.

Τα ηλεκτρονικά έχουν τη δική τους «εμπειρία» από το World Superbike Championship. Υπάρχουν τέσσερις χαρτογραφήσεις για το μοτέρ, που μπορούν να επιλεχτούν μέσω μπουτόν. Οι Normal, Sport και Rain, πλαισιώνονται πλέον από την Custom, με τον αναβάτη να έχει τη δυνατότητα να εξατομικεύσει τη μοτοσικλέτα. Μπορεί να επηρεάσει την απόκριση του γκαζιού και το «φρενάρισμα» του μοτέρ, αλλά και την πρόσφυση οκτώ επιπέδων, ανάλογα με το τερέν πάνω στο οποίο κινείται.

Η οθόνη ΑΙΜ παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη, ενώ η MV Agusta F4 Claudio χρησιμοποιεί γενικότερα σε μεγάλο βαθμό υλικά όπως τιτάνιο, ανθρακόνημα και αλουμίνιο. Το φέρινγκ για παράδειγμα, τα πλευρικά πάνελ και το κάλυμμα της πίσω θέσης, είναι κατασκευασμένα από το δεύτερο υλικό, ενώ η εξάτμιση από τιτάνιο.

Από τιτάνιο είναι οι βίδες και τα παξιμάδια, ενώ από CNC οι αναβατήρες, το παξιμάδι στον πίσω τροχό, τα φρένα, οι μανέτες και τα μπουτόν μεταξύ άλλων.

Αξίζει να τονιστεί πως η πίσω θέση μπορεί να εμπλουτιστεί με διασταυρούμενη ραφή και με το λογότυπο Claudio.

Το σύστημα πέδησης το έχει αναλάβει η Brembo, η οποία το έχει κατασκευάσει έτσι, ώστε οι εμπρός δίσκοι των 320mm για παράδειγμα, να επιτρέπουν αποτελεσματικότερη πέδηση, αντικεστόμενοι παράλληλα στις θερμικές και μηχανικές επιπτώσεις. Ο σκελετός έχει κατασκευαστεί από υψηλής αντοχής υλικό, ενώ πίσω το μονόμπρατσο ψαλίδι διαθέτει 120mm διαδρομής σε συνδυασμό με το αμορτισέρ της Οhlins.

Τα διαμέτρου 43mm πιρούνια μπορούν να ρυθμιστούν, αριστερά για απορρόφηση και δεξιά για επιστροφή.

Τα ελαστικά που «φορά» είναι τα Pirelli Diablo Supercorsa διαστάσεων 120/70 ZR17 εμπρός και 200/55 ZR17 πίσω.

Τέλος, η σπορ αίσθηση της μοτοσικλέτας αποδεικνύεται από τις διαστάσεις της. Μεταξόνιο 1.430mm, offset πιρουνιού 100,4mm και ύψος σέλας 830mm. Η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου είναι 17 λίτρα, ενώ το καθαρό βάρος της ανέρχεται στα 183 κιλά στη στάνταρ έκδοση και στα 175 με το σύστημα εξάτμισης SC-Project και τη νέα μονάδα ελέγχου.

Πηγή: MV Agusta