Honda CB650R

Honda CB650R

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει την ανανεωμένη CB650R, που έχει νέο look και αρκετές αναβαθμίσεις σε πολλούς τομείς.

Τη CB650R παρουσιάζει η Honda, μια ανανεωμένη και αναβαθμισμένη μοτοσικλέτα σε πολλούς τομείς. Έχει νέο look, πολλά νέα εξαρτήματα και νέες τεχνολογίες, που βοηθούν τον αναβάτη να την οδηγεί ευχάριστα και με ασφάλεια.

Το στιλ της έχει ονομαστεί Neo Sports Cafe. Διακρίνεται για την «ουρά» της και τον κοντό προβολέα. Οι λεπτές γραμμές τονίζουν την αντοχή των μεταλλικών επιφανειών και την τεχνολογία του κινητήρα, ενώ η μεγάλη δεξαμενή καυσίμου φιλοξενεί το σύστημα ανάφλεξης.

Ο στρογγυλός προβολέας βασίζεται στη CB1000R. Είναι τεχνολογίας LED, όπως όλα τα υπόλοιπα φώτα, ενώ τα όργανα τεχνολογίας LCD, που χρησιμοποιούνται επίσης στη CB1000R, περιλαμβάνουν τις ενδείξεις Shift Up, Gear Position και Peak Hold.

Ο πιο επιθετικός σχεδιασμός της συγκριτικά με τη CB650F, μετακινεί το 557mm τιμόνι, κατά 13mm εμπρός και 8mm κάτω, με τους αναβατήρες να έχουν μετακινηθεί κι αυτοί. Κατά 3mm πιο πίσω και 6mm πιο ψηλά. Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα 810mm.

Ο ατσάλινος σκελετός είναι ανανεωμένος και ελαφρύτερος κατά 1,9 κιλά από τον προηγούμενο και η αύξηση της ακαμψίας, προσφέρει καλύτερο χειρισμό για τον αναβάτη. Οι μοίρες του άξονα του εμπρός τροχού έχουν οριστεί στις 25,5, με την απόσταση της νοητής αυτής γραμμής που φτάνει στο έδαφος, σε σχέση με την κάθετη, από το κέντρο του τροχού, να είναι στα 101mm. Το μεταξόνιο είναι στα 1,450mm, με το βάρος της να φτάνει στα 202 κιλά, έξι λιγότερα από το αντίστοιχο της CB650F. Αυτό οφείλεται στην ελαφρύτερη κατασκευή του σκελετού, στη δεξαμενή καυσίμου και στους σπορ αναβατήρες.

Το εμπρός πιρούνι είναι ShowMax Showa 41mm, αναβαθμισμένο και ρυθμιζόμενο για προφόρτιση ελατηρίου επτά σταδίων. Στον εμπρός τροχό έχει τοποθετηθεί 4πίστονη δαγκάνα στους 310mm πλευστούς δίσκους, που λειτουργούν μαζί με τη μονοπίστονη δαγκάνα πίσω και των 240mm δίσκο. Το δικάναλο ABS διατίθεται στάνταρ, ενώ οι νέοι σε σχεδίαση τροχοί από χυτό αλουμίνιο, «δέχονται» ελαστικά διαστάσεων 120/70-ZR17 και 180/55-ZR17, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Οι αποχρώσεις στις οποίες λανσάρεται η μοτοσικλέτα, είναι οι παρακάτω

Graphite Black

Candy Chromosphere Red

Matt Crypton Silver Metallic

Matt Jeans Blue Metallic

Κινητήρας

Είναι 4κύλινδρος, 649cc, 16βάλβιδος με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής και σχεδιασμένος για να εξαλείφει μια μικρή υποχώρηση της ροπής στις 5.500 σ.α.λ., παράγοντας 5% περισσότερη ισχύ μετά τις 10.000, με την κόκκινη γραμμή να έχει «ανέβει» κατά 1.000. Η ισχύς ανέρχεται στους 94 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και η ροπή είναι 64Nm στις 8.500.

Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 67mm και 46mm αντίστοιχα, με τη σχέση συμπίεσης να έχει αυξηθεί, από τα 11,4:1 στα 11,6:1. Ο θάλαμος καύσης έχει βελτιστοποιηθεί για να υποδεχτεί τα νέας σχεδίασης έμβολα, ενώ έχει αναθεωρηθεί ο χρονισμός των βαλβίδων. Τα μπουζί που χρησιμοποιούνται, είναι ιριδίου.

Η κατασκευή του μοτέρ είναι τέτοια, που μειώνονται οι τριβές και η κατανάλωση λαδιού, τη στιγμή που δύο εισαγωγές αέρα σε κάθε πλευρά της δεξαμενής καυσίμου, παρέχουν περισσότερο οξυγόνο, σε σχέση με τον έναν του προηγούμενου μοντέλου. Το τελικό της εξάτμισης έχει μεγαλύτερη διάμετρο (38,1mm αντί 35mm) και ως εκ τούτου, «ρέει» περισσότερο αέριο από τον γωνιακό σε σχηματισμό σωλήνα, γεγονός που ωφελεί και τον αναβάτη.

Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων και ο συμπλέκτης assist/slipper είναι μια νέα προσθήκη, επιτρέποντας στον κινητήριο τροχό να μην μπλοκάρει κατά τα κατεβάσματα ή όταν εφαρμόζονται ισχυρές δυνάμεις πέδησης. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) ελέγχει τη μεταφορά της κίνησης, ενώ μπορεί να τεθεί εκτός λειτουργίας, αν το θελήσει ο αναβάτης.

Η κατανάλωση είναι 20,4km/l, η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου 15,4l και η αυτονομία της μοτοσικλέτας, 300 χιλιόμετρα.

Αξεσουάρ

-Διάφορα εξαρτήματα και λεπτομέρειες αλουμινίου που εξοπλίζουν και τη CB1000R

-Προστατευτικό κινητήρα

-Ρίγες στους τροχούς

-Σακίδιο δεξαμενής καυσίμου και σακίδιο από τη CB1000R

-Quick shifter

-Εμπρόσιο προστατευτικό

-Υποδοχή 12V

-Θερμαινόμενα γκριπ

-Προστατευτικό δεξαμενής καυσίμου

Πηγή: Honda

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ