iRace Kit για την S 1000 RR

iRace Kit για την S 1000 RR

Για χρήση στον δρόμο ή την πίστα, για ερασιτέχνες και επαγγελματίες οδηγούς, με πολλή ισχύ και με προγράμματα αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Με ισχύ 207 ίππων, καθαρό βάρος 193,5 κιλών στην έκδοση Μ και με σχεδιασμό ειδικό για μάξιμουμ απόδοση, η νέα S 1000 RR είναι έτοιμη να δεχτεί τους αναβάτες που θα την οδηγήσουν είτε στον δρόμο είτε στην πίστα. Η εν λόγω BMW εφοδιάζεται στον βασικό εξοπλισμό με συστήματα υποβοήθησης, όπως είναι τα ABS Pro και DTC Dynamic Traction Control.

Μαζί με το iRace Kit, η μοτοσικλέτα γίνεται πιο ευκολοδήγητη ακόμα και για αυτούς που μόλις έχουν εξασφαλίσει την άδεια οδήγησής τους. Μάλιστα, έχει εξοπλιστεί και με συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης, με την BMW να τα έχει παρουσιάσει πέρυσι στην R 1200 GS. Έχοντας αυτά ως βάση, μερικά υιοθετούνται πλέον σε μοτοσικλέτες παραγωγής, εν προκειμένω στην S 1000 RR, που με το iRace Kit θα είναι διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο του 2019. Όταν επιταχύνει, φρενάρει, αλλάζει σχέσεις ή διεύθυνση, εξοπλισμένη με αυτό το κιτ, η RR μπορεί να κατευθύνεται πλήρως αυτόματα, εφόσον το επιθυμεί ο αναβάτης, διευκολύνοντας την πορεία του.

Η τεχνική βάση του iRace Kit είναι μια μονάδα λογισμικού GPS, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις πίστες και σε πολλά πρωταθλήματα. Μάλιστα, μια φιλική προς τον χρήστη λειτουργία της οθόνης TFT, επιτρέπει στον αναβάτη να προ-επιλέξει ένα πρόγραμμα οδήγησης για μια ορισμένη πίστα, έχοντας την ευκαιρία να κάνει ρεκόρ γύρου.

Αυτό γίνεται μέσω ρυθμίσεων των ABS Pro και DTC, σε συνδυασμό με τις βαλβίδες εισαγωγής και το 6τάχυτο κιβώτιο. Τα προγράμματα οδήγησης είναι τα Beginner, Sportsman, Advanced και Unlimited.

Αναλυτικά…

 Beginner: Αφορά τους νέους αναβάτες. Με την πίστα να έχει την ιδανική θερμοκρασία σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, τους επιτρέπει να οδηγήσουν τη μοτοσικλέτα και να πλησιάσουν το ρεκόρ γύρου στα 8δλ.

Sportsman: Οι αποστάσεις φρεναρίσματος στις στροφές της πίστας, μειώνονται. Ο αναβάτης μπορεί να επιταχύνει αμεσότερα στις εξόδους αυτών των σημείων και η επίδοση του ρεκόρ μπορεί να μειωθεί στα 5δλ.

Advanced: Αφορά πιο έμπειρους αναβάτες. Ακόμα και στις πιο κοντινές αποστάσεις φρεναρίσματος στις στροφές σε συνδυασμό με το DTC, επιτρέπει γωνία ελεγχόμενης υπερστροφής στις 7,5 μοίρες και χρονική απόσταση από το ρεκόρ, στα 1,5δλ. Η γωνία κλίσης αγγίζει το 12%.

Unlimited: Ο αναβάτης χρειάζεται πρωτίστως να έχει καλή φυσική κατάσταση. Με αυτό το πρόγραμμα μπορεί να ξεπεράσει το ρεκόρ γύρου. Για αυτό, η γωνία ελεγχόμενης υπερστροφής αυξάνεται στις 22,5 μοίρες, με την κλίση της μοτοσικλέτας να φτάνει το 17,5%.

Ο αυτόματος έλεγχος κλίσης έχει επίσης υποστήριξη από το GPS. Η τεχνική εφαρμογή περιλαμβάνει δύο ηλεκτρομαγνητικούς ενεργοποιητές τοποθετημένους στον εμπρός τροχό, σε συνδυασμό με ένα πολύπλοκο γυροσκοπικό σύστημα. Αυτό επιτρέπει έλεγχο υψηλής ακρίβειας των αλλαγών στην κατεύθυνση σε τάξη των χιλιοστών του δευτερολέπτου.

Πηγή: BMW

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ