Skoda Fabia facelift

Skoda Fabia facelift

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίασή της, η 3η γενιά της Skoda Fabia υποβάλλεται σε εκτεταμένες βελτιωτικές επεμβάσεις.

Επιπρόσθετα, προστίθενται και οι εκδόσεις Monte Carlo και η, παραλόγως χωρίς ενδιαφέρον από την ελληνική αγορά, ανανεωμένη Fabia Combi. Όπως είναι φυσικό, η κατασκευαστική βάση παραμένει η ίδια, η PQ πλατφόρμα του ομίλου, εξαιτίας της οποίας καταργούνται και οι diesel εκδόσεις. Η πλατφόρμα αυτή δεν μπορεί να φιλοξενήσει το αναγκαίο πλέον για την κάλυψη των νέων προδιαγραφών ρύπων σύστηνα SCR επιλεκτικού καταλύτη.

To Skoda Fabia Facelift 2018 κατασκευάζεται στην μονάδα Mladá Boleslav στην Τσεχία. Επίσης σε μονάδες παραγωγής στην Ρωσία και την Κίνα για τις κατά τόπους αγορές. Κατατάσσεται σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ στην B κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, όπου έχει μεταξύ άλλων ανταγωνιστές τα Ford Fiesta, Toyota Yaris και VW Polo.

Στην πράξη παρόλα αυτά, το Skoda Fabia Facelift 2018 δεν είναι ένα μικρό αυτοκίνητο. Με μήκος 4,262 μέτρων, πλάτος 1,732 μέτρων, ύψος 1,467 μ. και μεταξόνιο 2,47 μέτρων φλερτάρει εκ του σύνεγγυς με την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων (C Segment). Ο χώρος των αποσκευών είναι τυπικός Skoda, δηλαδή μεγάλος, κυμαινόμενος ανάμεσα στα 330 κα 1.150 λίτρα.

Skoda Fabia Facelift 2018: Με νέα εξωτερική εμφάνιση

Το εμπρός μέρος της νέας Fabia ανανεώνεται με την υιοθέτηση κάθετων ράβδων στην μάσκα. Νέας σχεδίασης είναι τα φώτα που παραπέμπουν σε ειδικής κοπής κρύσταλλο, κατά περίπτωση με LED φώτα, εμπρός και πίσω, και σε όλες τις εκδόσεις LED φώτα ημέρας. Νέα σχεδίαση φέρουν και οι προφυλακτήρες, εμπρός με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης. Τη μεταμόρφωση συμπληρώνουν νέες ζάντες έως και 18 ιντσών, αλλά και νέοι χρωματισμοί.

Skoda Fabia Facelift 2018: Τεχνολογία για όλους

Αν το design ήταν το πρώτο κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου μέχρι πρόσφατα, τα τελευταία χρόνια έχει υποχρεωθεί να παραχωρήσει το μισό του θρόνο στις τεχνολογίες επικοινωνίας, διασύνδεσης, ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η νέα Fabia προσφέρει ένα άνετο και ποιοτικό εσωτερικό με αυξημένες δυνατότητες διαμόρφωσης. Επανασχεδιασμένος και πιο ευανάγνωστος είναι ο πίνακας των οργάνων, τα παράθυρα είναι πλήρως ηλεκτρικά, ενώ στον εξοπλισμό μπορεί να περιλαμβάνονται βάση για tablet και USB και στο πίσω μέρος.

Το εξελιγμένο Skoda Connect περιλαμβάνει για πρώτη φορά το infotainment Swing Plus, παράλληλα με τα Swing και Amundsen, οθόνη αφής έως και 6,5 ιντσών. Τα συστήματα Infotainment Swing Plus και Amundsen υποστηρίζουν επίσης την τεχνολογία SmartLink+ (Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink™ και SmartGate). Το μοντέλο Amundsen διαθέτει μια δεύτερη διεπαφή Bluetooth και ένα Wi-Fi hotspot.

Skoda Fabia Facelift 2018: Τρικύλινδροι κινητήρες 1,0 λίτρων

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρικύλινδρα σύνολα βενζίνης κυβισμού ενός λίτρου. Ο MPΙ των 75 ίππων έχει δεχθεί μια σειρά βελτιώσεων σε σειρά μερών του, ενώ οι TSI των 95 και 110 ίππων turbo φέρουν υψηλότερη πίεση ψεκασμού, βελτιωμένα συστήματα λίπανσης και ψύξης. Επίσης έχει προστεθεί σύστημα κατακράτησης σωματιδίων βενζίνης. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι πέντε σχέσεων χειροκίνητα, ενώ στην εκδοχή των 110 ίππων προστίθεται μια σχέση στο χειροκίνητο και ακόμη μία, έβδομη, με το διπλού συμπλέκτη DSG.

Skoda Fabia Facelift 2018: Με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης

Η νέα Skoda Fabia Facelift 2018 μπορεί να περιλαμβάνει αναλόγως της έκδοσης και των επιλογών του ιδιοκτήτη της ένα πλήρης πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού και υποστήριξης της ασφάλειας των επιβατών. Επιγραμματικά, στον εν λόγω εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, Προσαρμοστικός Έλεγχος Σταθερής Ταχύτητας, μια κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης, Front Assist με ενσωματωμένη λειτουργία φρένου ανάγκης City, ανίχνευση κόπωσης (ειδοποίηση οδηγού), υποβοήθηση φώτων και βροχής, περιοριστή ταχύτητας και έλεγχο συγκράτησης σε ανηφόρα, ανίχνευση τυφλών σημείων, ειδοποίηση πίσω κυκλοφορίας και αυτόματη υποβοήθηση φώτων.

Skoda Fabia Facelift 2018: Πρώτες εντυπώσεις

Σε μια έστω και σύντομη διαδρομή, το Skoda Fabia προλαβαίνει να δείξει ότι παραμένει μια σύγχρονη πρόταση, κυρίως αστική. Καλή ποιότητα κύλισης, χαμηλά επίπεδα θορύβων γενικότερα και μια σφικτή και ευχάριστη ανάρτηση δημιουργούν συνολικά μια θετική εικόνα.

Ο οδήγηση είναι ευχάριστη, σε αυτό βοηθά το σφικτό πλαίσιο, το καλό τιμόνι και ο σφικτός επιλογέας. Ο κινητήρας κινεί με ευκολία το αμάξωμα και τα φρένα δείχνουν αποτελεσματικά. Το εσωτερικό δείχνει λίγο στενό, κυρίως διότι είναι μικρό το διάκενο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, αντίθετα υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από τις πόρτες. Συνολικά πάντως, η προσφορά σε χώρους είναι μεγαλύτερη από ένα τυπικό εκπρόσωπο της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων.

Οι τιμές της νέας Skoda Fabia Facelift 2018 είναι επίσης αντίστοιχες της κατηγορίας και μάλιστα αρκετά φιλικές, με τη βασική έκδοση των 75 ίππων να ξεκινά από τα 10.980 ευρώ και από εκεί η τιμή να ανεβαίνει κατά περίπου 1.000 ευρώ για κάθε πλουσιότερη έκδοση ή/και έκδοση κινητήρα. Η κορυφαία Monte Carlo διατίθεται 14.880 στους 95 ίππους και 15.980 ευρώ στου 110, ενώ 1.000 ευρώ κοστίζει επιπλέον το DSG.

 

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ