Νέα Cayenne E-Hybrid

Νέα Cayenne E-Hybrid

Το αυτοκίνητο διαθέτει κάτω από το καπό του έναν 3λιτρο V6 κινητήρα, ισχύος 340 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό, απόδοσης 100kW, με τη συνδυασμένη ισχύ του συστήματος να φτάνει τους 462 ίππους. Η ροπή των 700Nm είναι διαθέσιμη από το ρελαντί και η υβριδική Cayenne επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 5δλ, έχοντας τελική […]

Το αυτοκίνητο διαθέτει κάτω από το καπό του έναν 3λιτρο V6 κινητήρα, ισχύος 340 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό, απόδοσης 100kW, με τη συνδυασμένη ισχύ του συστήματος να φτάνει τους 462 ίππους. Η ροπή των 700Nm είναι διαθέσιμη από το ρελαντί και η υβριδική Cayenne επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 5δλ, έχοντας τελική 253. Μόνο με την ηλεκτρική του ενέργεια, το αυτοκίνητο εξασφαλίζει αυτονομία 443 χιλιομέτρων με ταχύτητα 135 χ.α.ω.. Η κατανάλωση, σύμφωνα με τον νέο ευρωπαϊκό κύκλο (New European Drive Cycle-NEDC) και ανάλογα με το μέγεθος των ελαστικών, είναι 3,4 – 3,2 l / 100 km καυσίμου και 20,9 – 20,6 kWh / 100 km ηλεκτρικής ενέργειας.

Με… ώθηση από την 918 Spyder

Η νέα Cayenne E-Hybrid είναι κατά επτά ίππους πιο ισχυρή από τον προκάτοχό της, συγκριτικά με το θερμικό μοτέρ, τη στιγμή που η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι 43% πιο υψηλή. Αυτή η τεχνολογία έρχεται από την 918 Spyder και διασφαλίζει πως σε οποιαδήποτε επιλογή οδήγησης, η απόδοση θα είναι δυναμική. Η εταιρεία ισχυρίζεται πως η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από τη στιγμή που πατηθεί το γκάζι και πως ο οδηγός μπορεί να τη νιώθει σε όλες τις σχέσεις και σε όλο το εύρος των στροφών. Όσον αφορά στη διάρκεια της επιπλέον ώθησης και της φόρτισης της μπαταρίας, εξαρτάται από τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης. Στις λειτουργίες Sport και Sport Plus, σχεδόν όλη η ενέργεια της μπαταρίας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση.

Φόρτιση με την εφαρμογή Porsche Connect

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε από 10,8 σε 14 kWh, με την αύξηση αυτή να ανέρχεται περίπου στο 30%. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τον χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και περιλαμβάνει οκτώ κυψέλες με 13 πρισματικά «τμήματα» ιόντων-λιθίου. Μέσα σε 7,8 ώρες, η μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται στα 230 βολτ, δέκα αμπέρ. Αν ο προαιρετικός 7,2 kW φορτιστής, χρησιμοποιηθεί στα 230 βολτ με 32 αμπέρ, ο χρόνος αυτός πέφτει στις 2,3 ώρες.

Η διαδικασία φόρτισης μπορεί να διαχειριστεί και να παρακολουθηθεί μέσω του Porsche Communication Management (PCM), χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Porsche Connect. Ο έλεγχος του κλιματισμού, όπως πχ. η θέρμανση και το air condition, όταν ο διακόπτης του οχήματος είναι κλειστός, μπορούν να ελέγχονται μέσω του smartphone. Χρησιμοποιώντας το Porsche Connect, ο οδηγός μπορεί να βρει τους κοντινότερους σταθμούς φόρτισης, που με τη σειρά τους μπορούν να έχουν ρυθμιστεί μέσω πλοήγησης.

Το κιβώτιο αναπτύχθηκε για την Cayenne

Η Porsche έχει επανασχεδιάσει το σύστημα κίνησης της Cayenne E-Hybrid, καθώς η υβριδική μονάδα αποτελείται από τον ηλεκτρικό κινητήρα και έναν ξεχωριστό συμπλέκτη. Σε αντίθεση με το προηγούμενο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα, ο συμπλέκτης λειτουργεί ηλεκτρομηχανικά, εξασφαλίζοντας αμεσότερη απόκριση. Το νέο 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic S, που αναπτύχθηκε για την Cayenne, προσφέρει άνετη και ομαλή εκκίνηση, αλλά και ταχύτερους χρόνους αλλαγής σχέσεων.

Ενεργό σύστημα τετρακίνησης

Για αυτό «ευθύνεται» το Porsche Traction Management. Η Cayenne E-Hybrid διαθέτει κατανομή ροπής για την όσο το δυνατόν καλύτερη πρόσφυση των τροχών, ευελιξία και δυναμική οδήγηση, ενώ το σύστημα για την ανάρτηση, επονομαζόμενο Porsche Active Suspension Management, είναι στάνταρ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το ηλεκτρικό Porsche Dynamic Chassis Control και η δυνατότητα σύνδεσης τρέιλερ για φορτία έως 3,5 τόνους.

Καινοτομίες

Αξίζει να τονιστεί πως το head-up display διατίθεται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Porsche. Πρόκειται για τις πληροφορίες που εμφανίζονται στο παρμπρίζ και στο ύψος του οπτικού πεδίου του οδηγού, ο οποίος ενημερώνεται καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Άλλα νέα χαρακτηριστικά είναι το Porsche InnoDrive με adaptive cruise control, καθίσματα που κάνουν μασάζ, θερμαινόμενο παρμπρίζ, ανεξάρτητη θέρμανση με τηλεχειρισμό και τροχούς ελαφρού κράματος, 22 ιντσών.

Πηγή: Porsche

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ