BMW X5 2018

BMW X5 2018

Με πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, νέα επίπεδα ασφάλειας, λειτουργίες και τεχνολογίες, έρχεται στα τέλη του χρόνου η BMW X5, που θα κατασκευάζεται στο Σπάρτανμπουργκ των ΗΠΑ. Ο Γερμανός κατασκευαστής προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές ένα μοντέλο με άπλετους χώρους, πλήρη διασυνδεσιμότητα και ισχυρούς κινητήρες που σε συνδυασμό με καινοτόμες τεχνολογίες, μπορούν να τους μετακινήσουν σε […]

Με πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, νέα επίπεδα ασφάλειας, λειτουργίες και τεχνολογίες, έρχεται στα τέλη του χρόνου η BMW X5, που θα κατασκευάζεται στο Σπάρτανμπουργκ των ΗΠΑ. Ο Γερμανός κατασκευαστής προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές ένα μοντέλο με άπλετους χώρους, πλήρη διασυνδεσιμότητα και ισχυρούς κινητήρες που σε συνδυασμό με καινοτόμες τεχνολογίες, μπορούν να τους μετακινήσουν σε κάθε είδους επιφάνειες, με άνεση και ασφάλεια.

Επιβλητικό εξωτερικό, μεγάλο εσωτερικό

Με πιο μακρύ μεταξόνιο κατά 42mm σε σχέση με τον προκάτοχό της (2.975mm), αύξηση του συνολικού μήκους κατά 36mm (4.922mm), επιπλέον 66mm πλάτος (2.004mm) και 19mm αύξηση στο ύψος (1.745mm), η BMW X5 διαθέτει μια πιο επιβλητική εμφάνιση και μεγάλους χώρους στο εσωτερικό. Διατηρεί τα διακριτικά ενός SAV, αλλά και τη σχεδιαστική του γλώσσα, καθώς οι ακριβείς γραμμές τονίζουν την αίσθησή του.

Το στοιχείο που ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος, είναι φυσικά η γρίλια σε σχήμα «νεφρού», με το περίβλημα να αποτελείται από ένα μέρος. Η νέα BMW X5 έρχεται με στάνταρ προβολείς LED, ενώ το BMW Laserlight με προσαρμοζόμενους προβολείς LED διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό, ως βελτιστοποίηση της μεγάλης σκάλας των φώτων.

Η γραμμή στα πλευρά του οχήματος, που ανεβαίνει όσο προχωρά προς τα πίσω, αποτελεί το κλειδί για την εμφάνιση της Χ5. Τονίζει με αυτόν τον τρόπο τους «ισχυρούς» ώμους και κάνει τα πίσω φωτιστικά σώματα LED να ξεχωρίζουν. Αυτά με τη σειρά τους, εκτείνονται στα πλευρά του νέου μοντέλου.

Διακριτικά χαρακτηριστικά στον σχεδιασμό τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού των εκδόσεων xLine και M Sport, χαρακτηρίζουν τη νέα Χ5. Για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της BMW, διατίθενται προαιρετικά τροχοί 22 ιντσών. Επίσης, η Χ5 είναι διαθέσιμη με διάφορα χαρακτηριστικά από το BMW Individual.

Η δομή του πίνακα οργάνων και η κεντρική κονσόλα ακτινοβολούν την αίσθηση του χώρου. Η ανυψωμένη θέση στο κάθισμα, ο νέος σχεδιασμός του πίνακα οργάνων και η οθόνη ελέγχου, βελτιστοποιούν τη δυνατότητα του οδηγού να έχει τον έλεγχο του οχήματος. Οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν όλα όσα προσφέρει η καμπίνα, σε μια όμορφη ατμόσφαιρα. Τα επιλεγμένα υλικά στο εσωτερικό περιλαμβάνουν τη νέα παραλλαγή Vernasca για τη στάνταρ δερμάτινη ταπετσαρία. Άλλα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την ατμόσφαιρα στην BMW X5, περιλαμβάνουν πολυλειτουργικά καθίσματα, αθέρμαντες/θερμαινόμενες ποτηροθήκες, γυάλινη οροφή Panorama Sky Lounge, εσωτερικό φωτισμό, ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound (αναμένεται να είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο) και επαγγελματικό σύστημα ψυχαγωγίας στα πίσω καθίσματα με οθόνη αφής 10,2 ιντσών (αναμένεται να είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο).

Η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 40:20:40, αυξάνει τη χωρητικότητα από τα 645 στα 1.860 λίτρα, ενώ μια τρίτη σειρά δύο καθισμάτων, η οποία θα είναι προαιρετικά διαθέσιμη από τον Δεκέμβριο, μπορεί να αποτελέσει μια διαφορετική επιλογή. Η BMW X5 διαθέτει επίσης πορτ μπαγκάζ δύο τμημάτων για ευκολότερη φόρτωση. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει το Comfort Access, όπου και τα δύο (τμήματα) μπορούν να ανοίξουν και να κλείσουν αυτόματα, δίχως να χρειαστεί καμία ενέργεια του οδηγού ή των επιβατών. Όσον αφορά στην προαιρετική αερανάρτηση δύο αξόνων, επιτρέπει το χαμήλωμα του χώρου φόρτωσης, ενώ το πορτ μπαγκάζ μπορεί να χαμηλώσει ακόμα και στο ύψος του πατώματος του αυτοκινήτου (αναμένεται να είναι διαθέσιμη τον Δεκέμβριο).

Νέος V8 κινητήρας, 6κύλινδροι και έκδοση M Performance

Από τη στιγμή της παρουσίασής της, η νέα BMW X5 θα είναι διαθέσιμη με έναν V8 κινητήρα (δεν θα διατίθεται στην Ευρώπη) και τρεις 6κύλινδρους σε σειρά. Όλοι θα συνδυάζονται με το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic και όλοι θα πληρούν τα πρότυπα EU6d-TEMP, που αφορούν τις εκπομπές ρύπων. Ο twin turbo 6κύλινδρος βενζίνης θα αποδίδει στην X5 xDrive50i, 340 ίππους με ροπή 450Nm, ενώ οι diesel, θα έχουν ισχύ στην X5 M50d 400 ίππους, 760Nm ροπή (τέσσερα turbo) και 265 ίππους, 620 Nm ροπή στην X5 xDrive30d (twin turbo).

Καταμερισμός «δύναμης» με το BMW xDrive

Η πρόσφυση, η ευελιξία και η ευστάθεια, είναι όλα σε υψηλά στάνταρ, λόγω του ευφυούς συστήματος 4κίνησης. Η τελευταία γενιά του, διαχωρίζει τη ροπή στους άξονες ακόμα πιο αποτελεσματικά, όποτε το απαιτεί η περίσταση.

Το ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό του πίσω άξονα (διαθέσιμο στον εξοπλισμό M Sport και στο πακέτο Off-Road), δίνει στο αυτοκίνητο ακόμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά. Αναλόγως με την ταχύτητα των εσωτερικών και των εξωτερικών τροχών στις στροφές, προσαρμόζει τη μεταφορά ισχύος σε επιφάνειες που απαιτούν διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης.

Βελτιστοποίηση στις εκτός δρόμου διαδρομές

Προκειμένου να δικαιολογήσει τον χαρακτηρισμό του ως SAV, είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Dynamic Damper Control, την προσαρμοζόμενη ανάρτηση M Professional και το Integral Active Steering (για πρώτη φορά στην οικογένεια Χ). Η αερανάρτηση δύο αξόνων επιτρέπει την αυξομείωση κατά 80mm του ύψους του οχήματος, με το πάτημα ενός κουμπιού ή με το BMW Display Key. Επιπροσθέτως, με το καινούργιο πακέτο Off-Road, ένα ξεχωριστό μπουτόν δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα τέσσερα προφίλ οδήγησης, ρυθμίζοντας το ύψος του αυτοκινήτου, το σύστημα xDrive, την απόκριση του γκαζιού και της μετάδοσης, ενώ προετοιμάζει και το DSC για οδήγηση σε άμμο, πέτρες, χαλίκια ή χιόνι.

Η αυτόνομη οδήγηση, ακόμα πιο κοντά

Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με όλα τα συστήματα ασφαλείας και μεταξύ άλλων είναι τα Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, έλεγχος κατεύθυνσης και λωρίδας, Lane Change Warning, Lane Departure Warning, Lane Change Assistant, Lane Keeping Assistant με πλευρική προστασία, Crossing traffic warning, Priority warning και Wrong-way warning. Το Parking Assistant αναλαμβάνει από εκεί και πέρα την επιτάχυνση και την πέδηση, όπως επίσης και τη διεύθυνση. Ακόμα μια προσθήκη, είναι το Emergency Stop Assistant, που σταματά το αυτοκίνητο σε περίπτωση ανάγκης. Υπάρχει και το σύστημα Reversing Assistant, που παίρνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια διαδρομή που προηγουμένως έχει «διαγράψει». Με αυτήν την τεχνολογία, το αυτοκίνητο μπορεί να ακολουθήσει με οπισθοπορεία τη διαδρομή έως και 50 μέτρα.

Στάνταρ το νέο BMW Live Cockpit Professional

Το νέο BMW Operating System 7.0 κάνει το ντεμπούτο του στην εν λόγω γενιά της Χ5. Δίνει τις κατάλληλες πληροφορίες στον οδηγό την κατάλληλη στιγμή και τον βοηθά να μην αποσπάται η προσοχή του. Το σύστημα περιλαμβάνει οθόνη αφής και πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών το καθένα. Το Multimodal από εκεί και πέρα, επιτρέπει στον χειριστή να χρησιμοποιήσει τους διακόπτες του τιμονιού, το iDrive Controller, την οθόνη αφής και τις φωνητικές εντολές, όπως εκείνος επιθυμεί. Το Head-Up Display με διαστάσεις 7×3,5 ίντσες προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια, νέο περιεχόμενο και βελτιστοποιημένα γραφικά.

Τέλος, το BMW Connected διασυνδέει το αυτοκίνητο με τις συσκευές, ενώ η Χ5 αποτελεί το πρώτο μοντέλο της φίρμας, που μπορεί να κλειδωθεί/ξεκλειδωθεί με το Digital Key μέσω smartphone.

Πηγή: BMW

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ