Mercedes A-Class Sedan

Mercedes A-Class Sedan

Στα τέλη του έτους θα γίνει το λανσάρισμα της νέας Mercedes A-Class. Το 4πορτο sedan έχει μεταξόνιο 2.729mm, μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω, ενώ διαθέτει άπλετο χώρο για τους επιβαίνοντες. Οι αποδοτικοί κινητήρες, συνδυάζονται με αξιόπιστα κιβώτια, ενώ, όλα τα συστήματα υποβοήθησης που διαθέτει το όχημα, διευκολύνουν τη ζωή του οδηγού. Παράλληλα το σύστημα ενημερωδιασκέδασης […]

Στα τέλη του έτους θα γίνει το λανσάρισμα της νέας Mercedes A-Class. Το 4πορτο sedan έχει μεταξόνιο 2.729mm, μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω, ενώ διαθέτει άπλετο χώρο για τους επιβαίνοντες. Οι αποδοτικοί κινητήρες, συνδυάζονται με αξιόπιστα κιβώτια, ενώ, όλα τα συστήματα υποβοήθησης που διαθέτει το όχημα, διευκολύνουν τη ζωή του οδηγού. Παράλληλα το σύστημα ενημερωδιασκέδασης MBUX (Mercedes-Benz User Experience) διατηρεί διασυνδεδεμένους, αυτοκίνητο και επιβάτες μέσα στην καμπίνα, που με τον ξεχωριστό της σχεδιασμό, προσφέρει μια πιο premium αίσθηση.

Η Α-Class sedan προσφέρει και μεγάλους χώρους επίσης. Τόσο για τους αγκώνες των επιβαινόντων και τα κεφαλιά τους, όσο και για την πρόσβαση στα πίσω καθίσματα. Μάλιστα, τα 944mm βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας σε αυτόν τον τομέα, ενώ ο χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 420 λίτρα. Το πλάτος είναι 950mm και διαγωνίως φτάνει τα 426mm. Ως εκ τούτου, αυτοί οι αριθμοί αποδεικνύουν πως η φόρτωση/εκφόρτωση μεγαλύτερων αποσκευών είναι εύκολη.

Παγκόσμιο ρεκόρ

Ο συντελεστής Cd 0,22 της A-Class ισοφαρίζει το ρεκόρ της CLA Coupe. Χάρη στο εμπρός τμήμα των 2,19 m² (μικρότερο από αυτό της CLA), το νέο μοντέλο διαθέτει τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας από κάθε άλλο όχημα σύμφωνα με την εταιρεία. Η αεροδυναμική λοιπόν παίζει τον δικό της ρόλο στη μείωση της κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες. Χάρη στον σχεδιασμό του καλύμματος των φωτιστικών σωμάτων, το αμάξωμα, το κυρίως πάτωμα, τμήματα του πίσω άξονα, του διαχύτη και άλλων εξαρτημάτων, επιτυγχάνεται αυτός ο στόχος. Τα εμπρός και πίσω σπόιλερ έχουν σχεδιαστεί προκειμένου να απομακρύνουν όσο το δυνατόν περισσότερο τον αέρα από τους τροχούς. Ζάντες και ελαστικά έχουν λάβει κι αυτά τις απαραίτητες αεροδυναμικές βελτιώσεις και προαιρετικά, το αυτοκίνητο διατίθεται με ενεργό σύστημα περσίδων στη γρίλια, που μειώνει την εισροή αέρα στον κινητήρα.

Μοτέρ

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης και έναν diesel. Η Α200 διαθέτει αυτόν με τους 163 ίππους, που έχει ροπή 250Nm και συνδυάζεται με το κιβώτιο 7G-DCT διπλού συμπλέκτη. Οι τιμές για τη μικτή κατανάλωση είναι 5.4-5.2 l/100 km και οι συνδυασμένες εκπομπές ρύπων 124-119 g/km.

Η Α180d εφοδιάζεται με τον diesel κινητήρα ισχύος 116 ίππων, με ροπή 260Nm, που συνεργάζεται κι αυτός με το κιβώτιο 7G-DCT διπλού συμπλέκτη. Οι τιμές για τη μικτή κατανάλωση είναι 4.3-4.0 l/100 km και οι συνδυασμένες εκπομπές ρύπων 113-107 g/km.

Πολλές λειτουργίες

Τα συστήματα Active Brake Assist και Active Lane Keeping Assist αποτελούν τελευταία εξέλιξη, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να εξατομικευτεί με τα πακέτα εξοπλισμού Style, Progressive και AMG (το πακέτο Night είναι προαιρετικό). Διαθέσιμη, είναι η λειτουργία Keyless-Go και η Hands-Free πρόσβαση. Για παράδειγμα, στην τελευταία, η πόρτα του χώρου φόρτωσης ανοίγει με μια κίνηση κλωτσιάς κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Από εκεί και πέρα, θα υπάρξει και έκδοση Edition 1, που θα περιλαμβάνει μια γκάμα εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων.

Σπορτίφ και μοντέρνος χαρακτήρας

Ο σχεδιασμός του είναι πιο «καθαρός» και «αγνός», όπως χαρακτηρίζεται από τη φιλοσοφία Sensual Purity της Mercedes. Ακριβή κενά και μειωμένες γραμμές τονίζουν τον χαρακτήρα του οχήματος, το οποίο φαίνεται δυναμικό και συμπαγές, με μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω. Το πίσω παράθυρο βρίσκεται αρκετά «μακριά» και αυτό του δίνει μια έξτρα ώθηση. Ο σπορ χαρακτήρας ολοκληρώνεται από τα έντονα τόξα των τροχών.

Εμπρός, το design είναι προοδευτικό. Το χαμηλό επιμήκες καπό, συμβάλλει σε αυτό, ενώ οι λεπτοί προβολείς με στοιχεία χρωμίου, μαζί με τα φώτα ημέρας και τη μάσκα με τις λεπτομέρειες χρωμίου (προαιρετικά), τονίζουν το εν λόγω τμήμα της A-Class.

Μυώδεις είναι εν συνεχεία οι ώμοι του αυτοκινήτου, με τη χαρακτηριστική γραμμή που «τρέχει» κάτω από αυτούς, να διαμορφώνει τον πλευρικό όγκο. Εκεί, έχουν τοποθετηθεί και οι εξωτερικοί καθρέπτες.

Πίσω, τα χωρισμένα σε δύο τμήματα φωτιστικά σώματα, δίνουν έμφαση στο πλάτος της A-Class, με τους ανακλαστήρες να μεταφέρονται στον προφυλακτήρα. Αναλόγως με τον εξοπλισμό, ο προφυλακτήρας διατίθεται με μαύρο διαχύτη ή με μια «φέτα» χρωμίου και χρωμιωμένες απολήξεις στην εξάτμιση.

Εσωτερικά

Η καμπίνα έχει επαναπροσδιοριστεί και είναι μοντέρνα και πρωτοποριακή μαζί. Προσφέρει μια αίσθηση ευρυχωρίας και η αρχιτεκτονική της εκπέμπεται κυρίως στον σχεδιασμό του ταμπλό, το οποίο καλύπτεται κατά μήκος των κολονών Α πάνω από τα όργανα και τις οθόνες. Είναι σαν πτέρυγα που διασχίζει το πλάτος της καμπίνας, χωρίς να υπάρχει καμία ασυνέχεια. Η ευρεία οθόνη είναι προαιρετική και η αθλητική εμφάνιση με τις θυρίδες του εξαερισμού θυμίζουν τουρμπίνες αεροπλάνου.

Κάτω από το επάνω μέρος του ταμπλό, υπάρχει μια άλλη πτέρυγα, που φαίνεται να επιπλέει. Ο φωτισμός ενισχύει την παρουσία της και τα 64 χρώματα, που είναι πέντε φορές περισσότερα από ό,τι πριν, αυξάνουν την ποικιλία. Μάλιστα, προκειμένου να αυξηθεί η όμορφη αίσθηση στην καμπίνα, τα χρώματα αποτελούνται από 10 προγράμματα κατά κάποιον τρόπο, με εντυπωσιακές αλλαγές.

Τέλος, τρεις είναι οι εκδοχές για τα συστήματα των οθονών:

-Δύο των 7 ιντσών

-Μία των 7 ιντσών και μία των 10,25

-Δύο των 10,25 ιντσών

MBUX

Η A-Class διαθέτει το εντελώς νέο σύστημα ενημερωδιασκέδασης MBUX, το οποίο συνοδεύεται από τη νέα εποχή της λειτουργίας Mercedes me. Διατίθεται στάνταρ και χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, το σύστημα μπορεί να μαθαίνει κάποια πράγματα, να εξατομικεύεται και να εγκλιματίζεται ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, δημιουργώντας μια «ζεστή» επαφή ανάμεσα στο όχημα, τον οδηγό και τους επιβάτες.

Αναλόγως με την έκδοση, η υψηλής ευκρίνειας Widescreen με λειτουργία αφής, συν τις φωνητικές εντολές και την αναγνώριση ομιλίας, προφέροντας την πρόταση «Hey Mercedes» για ενεργοποίηση, ανεβάζει την ποιότητα. Στάνταρ είναι το head-up display. Το Mercedes me με το νέο MBUX περιλαμβάνει λειτουργίες πλοήγησης βασισμένες στο Car-to-X Communication και το Vehicle Tracking, τεχνολογίες που ενημερώνουν με μηνύματα- μεταξύ άλλων – τον οδηγό.

Συστήματα υποβοήθησης

Είναι πολλά και μερικά έχουν υιοθετηθεί από την S-Class. Για πρώτη φορά, η A-Class μπορεί να οδηγηθεί ημι-αυτόνομα χάρη στους σένσορες και τις κάμερες, που επιβλέπουν τον δρόμο έως και 500 μέτρα μακριά. Τα Active Distance Assist DISTRONIC, Active Emergency Stop Assist, Active Lane Change Assist, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist και Pre-Safe Plus, αποτρέπουν και προειδοποιούν τον οδηγό από επικίνδυνες καταστάσεις, ενώ επεμβαίνουν σε μερικές περιπτώσεις, προκειμένου να μειωθούν οι συνέπειες.

Παθητική ασφάλεια

Κάθε τμήμα του αυτοκινήτου κατασκευάστηκε για να αντέχει στα φορτία και τις πιέσεις που δέχεται. Μάλιστα, ο πυρήνας του αμαξώματος, το κέντρο του, έχει κατασκευαστεί από υπερηψηλής αντοχής χάλυβα, ενώ ο οδηγός και ο εμπρός επιβάτης, διαθέτουν ζώνες τριών σημείων. Με το προαιρετικό σύστημα Pre Safe, τα εμπρός καθίσματα εξοπλίζονται με αντιστρεπτικούς προεντατήρες. Από εκεί και πέρα, αερόσακοι για τα γόνατα και τύπου κουρτίνας που καλύπτουν όλο το τμήμα των κολονών Α, ολοκληρώνουν το πλαίσιο της ασφάλειας στην καμπίνα. Οι πλευρικοί, θωρακικοί αερόσακοι είναι στάνταρ για τους εμπρός επιβάτες και προαιρετικοί για τους πίσω.

Υψηλά επίπεδα ορατότητας

Το προαιρετικό σύστημα Multibeam LED είναι ακόμα ένα παράδειγμα μεταφοράς τεχνολογίας από την πολυτελή, στην compact κατηγορία. Είναι ακριβής και γρήγορη, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και αντιδρά στις υπάρχουσες συνθήκες. Κάθε προβολέας διαθέτει 18 ανεξάρτητα στοιχεία LED και στον στάνταρ εξοπλισμό διατίθενται οι ενσωματωμένοι προβολείς ημέρας LED.

Ευκίνητη και άνετη ανάρτηση

Αναλόγως με τον κινητήρα και τις επιθυμίες του οδηγού, διατίθεται και το κατάλληλο σύστημα ανάρτησης. Οι τροχοί είναι από 16 έως και 19 ίντσες και ο εμπρός άξονας διαθέτει γόνατα McPherson. Στις πιο ισχυρές εκδόσεις και μοντέλα 4MATIC, με προσαρμοζόμενη ανάρτηση ή μεγαλύτερους τροχούς, πίσω υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι τεσσάρων ενώσεων. Τα υπόλοιπα μοντέλα εφοδιάζονται με ημιάκαμπτο άξονα.

Πηγή: Mercedes

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ