Νέο Audi Q3

Νέο Audi Q3

Η Audi παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του Q3, ένα αυτοκίνητο που έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, αλλά διατηρεί την ευελιξία του, έχοντας παράλληλα ισχυρούς κινητήρες κάτω από το καπό του και σύστημα ανάρτησης που το βοηθά να διατηρεί τη σταθερότητά του σε κάθε συνθήκη. Το Q3 εξοπλίζεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης, ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, τα […]

Η Audi παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του Q3, ένα αυτοκίνητο που έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, αλλά διατηρεί την ευελιξία του, έχοντας παράλληλα ισχυρούς κινητήρες κάτω από το καπό του και σύστημα ανάρτησης που το βοηθά να διατηρεί τη σταθερότητά του σε κάθε συνθήκη. Το Q3 εξοπλίζεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης, ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, τα οποία βοηθούν τον οδηγό να νιώθει ασφαλής και να είναι ευδιάθετος και ενημερωμένος.

Η εξωτερική σχεδίαση

Το νέο Audi Q3 δείχνει πιο σπορ από τον προκάτοχό του. Η γρίλια, οκτώ γωνιών και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα χαρακτηρίζουν το μυώδες εμπρός τμήμα. Οκτώ κάθετες μπάρες διαχωρίζουν τη γρίλια του ψυγείου με το πλαίσιο, αντικατοπτρίζοντας τον χαρακτήρα του οχήματος. Οι προβολείς είναι στενοί και «τρέχουν» προς τα μέσα χάρη στο σφηνοειδές τους σχήμα, ενώ η Audi τους προσφέρει σε τρεις εκδόσεις τεχνολογίας LED, με την κορυφαία να είναι οι LED Matrix, που προσαρμόζονται ανάλογα στον δρόμο, τον οποίο και φωτίζουν με έξυπνο τρόπο.

Στα πλευρά ξεχωρίζει η γραμμή που συνδέει κατά κάποιον τρόπο τα εμπρός με τα πίσω φωτιστικά σώματα, τη στιγμή που η γραμμή των ώμων, σε συνδυασμό με τα τόξα των τροχών, προσδίδουν το κάτι παραπάνω στον σχεδιασμό και τον SUV χαρακτήρα του οχήματος. Το αυτοκίνητο έτσι φαίνεται πιο πλατύ, με το σπόιλερ στην οροφή, που αγκαλιάζει μέρος της άκρης του πάνω τμήματος του παραθύρου και την κλίση της κολώνας D, να δημιουργεί μια ώθηση προς τα εμπρός.

Από πλευράς εξατομίκευσης, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν διαφορετικό χρωματισμό στα μαρσπιέ, τονώνοντας τον SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ στο πακέτο S line, οι προφυλακτήρες, τα κατώφλια στις θύρες και ο διαχύτης, είναι πιο σπορ, όπως και το νέο Q3. Οι αποχρώσεις είναι 11, ενώ το εσωτερικό προσφέρεται με τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα οποία συνδυάζονται με άλλα τρία για το εξωτερικό.

Εντός καμπίνας

Ο σπορ χαρακτήρας συνεχίζεται και εσωτερικά, με το ταμπλό να χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πάνω περιλαμβάνει τις θυρίδες εξαερισμού και το κάτω, την οκτάγωνη περιοχή με το μαύρο χρωματισμό. Η οθόνη περιβάλλεται από μια ρίγα χρωμίου, ενώ ο ρότορας για τις δέσμες των φώτων που υπήρχε στο προηγούμενο μοντέλο, έχει αντικατασταθεί από ένα κουμπί, αριστερά του τιμονιού.

Τα πακέτα εξοπλισμού είναι τρία. Το βασικό, το Audi design και το S line. Τα δύο τελευταία περιλαμβάνουν σπορ καθίσματα που προαιρετικά επενδύονται με δέρμα και Alcantara. Νέα επιλογή αποτελεί το Alcantara στον πίνακα οργάνων, στις θύρες και εκεί όπου ο οδηγός ξεκουράζει το χέρι του στην πόρτα.

Όταν βραδιάσει, το πακέτο φωτισμού για την καμπίνα διαθέτει (στάνταρ στο Audi design) πηγές φωτισμού στην κεντρική κονσόλα και τις θύρες, 30 διαφορετικές αποχρώσεις, με τα έξτρα να περιλαμβάνουν διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενο τιμόνι και πανοραμική οροφή.

Μεγάλο και άνετο

Το μήκος του νέου Q3 ανέρχεται στα 4.485mm, 97 μακρύτερο από τον προκάτοχό του. Μεγάλωσε σε φάρδος κατά 25mm, στα 1.856, ενώ είναι πιο επίπεδο κατά 5mm (1.585). Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 77mm, στα 2.680, κάτι που το κάνει πιο ευρύχωρο, καθώς οι επιβάτες έχουν περισσότερη άνεση για τα γόνατα, κεφάλια και αγκώνες τους.

Τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν εμπρός/πίσω κατά 150mm, ενώ είναι αναδιπλούμενα σε αναλογία 40:20:40. Αναλόγως πώς θα είναι αυτά, ο χώρος ανέρχεται στα 530-675 λίτρα, αλλά αν όλα έχουν αναδιπλωθεί, αυξάνεται στα 1.525. Το πάτωμα του χώρου φόρτωσης εν συνεχεία, μπορεί να διαμορφωθεί σε τρία επίπεδα. Το χαμηλό ύψος των 748mm κάνει εύκολη τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων, με την Audi να προσφέρει από εκεί και πέρα και άλλες έξυπνες ιδέες αποθήκευσης, όπως το προαιρετικό δίχτυ στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, ο χώρος κάτω από το κάθισμα του εμπρός επιβάτη, αλλά και το δίχτυ στο πορτ-μπαγκάζ, που ανοίγει και χωρίς κλειδί, χάρη στην κίνηση κλωτσιάς κάτω από τον προφυλακτήρα.

Ψηφιακός κόσμος

Στο στάνταρ MMI radio υπάρχει η οθόνη οργάνων 10,25 ιντσών, την οποία ο οδηγός διαχειρίζεται μέσω του τιμονιού. Στο MMI radio plus, οι πελάτες μπορούν να την αναβαθμίσουν, ενώ περιλαμβάνεται και οθόνη 8,8 ιντσών στη κονσόλα. Η κορυφαία έκδοση είναι η MMI navigation plus, με την οθόνη αφής να είναι 10,1 ιντσών. Στην έκδοση με το Audi virtual cockpit, η οθόνη 10,25 ιντσών, μπορεί προαιρετικά να «μεγαλώσει» στις 12,3. Μάλιστα, υπάρχει επιλογή μιας πιο σπορ απεικόνισής της.

Διασυνδεδεμένο

Το MMI navigation plus προσφέρει πάρα πολλά στον οδηγό, βοηθώντας τον στην πλοήγηση, τη διαδρομή, τις συνθήκες κίνησης, τα σημεία ενδιαφέροντος, τους σταθμούς ανεφοδιασμού, τα σημεία στάθμευσης και άλλα πολλά, όπως η πρόσβαση στο twitter και γενικά ό,τι έχει σχέση με τη σύγχρονη τεχνολογία ή ό,τι μπορεί να δυσκολέψει τον οδηγό στη διαδρομή του, αφού υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσής του για εμπόδια στον δρόμο κ.τλ. Η εφαρμογή Google Earth είναι διαθέσιμη, όπως και η myAudi app, ενώ τα Apple Car Play και Android Αuto διευκολύνουν περαιτέρω τον οδηγό.

Το ηχοσύστημα είναι της Bang & Olufsen και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 15 ηχεία, απόδοσης 680 watt.

Συστήματα υποβοήθησης

Το προσαρμοζόμενο cruise assist είναι διαθέσιμο προαιρετικά με το S tronic. Η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας συνδυάζεται με ένα φως LED στον καθρέπτη, ώστε ο οδηγός να είναι ακόμα πιο προσεκτικός, ενώ τα park assist, cross traffic assist, μαζί με τις κάμερες που δείχνουν τι συμβαίνει γύρω από το όχημα, είναι ο αρωγός. Από εκεί και πέρα, το σύστημα Audi pre sense εντοπίζει πεζούς, ποδηλάτες ή και άλλα οχήματα, παρεμβαίνοντας αν χρειαστεί, φρενάροντας το αυτοκίνητο και γενικότερα το νέο Q3 εφοδιάζεται με όλα όσα έχει ανάγκη ο οδηγός για να αποφευχθούν οι συγκρούσεις και να έχει μια ασφαλέστερη διαδρομή. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και η δόνηση στο τιμόνι σε περίπτωση που το αυτοκίνητο παρεκκλίνει της λωρίδας του.

Κινητήρες και ανάρτηση

Η γκάμα των μοτέρ περιλαμβάνει τρία βενζίνης και ένα diesel, με κίνηση στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς. Η ισχύς αυτών ανέρχεται στα 150-230 άλογα και εφοδιάζονται με turbo. Συνεργάζονται είτε με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με το 7τάχυτο S tronic. Στις Off-road διαδρομές, η 4κίνηση είναι μόνιμη και με το πάτημα ενός κουμπιού, το προαιρετικό σύστημα hill descent control διατηρεί μια ασφαλή ταχύτητα στην κάθοδο.

Με το μεταξόνιο να έχει επιμηκυνθεί, χαρίζοντας περισσότερη άνεση στους επιβαίνοντες, το Q3 εφοδιάζεται με το Audi drive select dynamic handling system. Διαθέτει έξι προφίλ και επηρεάζει την απόκριση του γκαζιού, τη διεύθυνση, το S tronic, αλλά και την προαιρετική ανάρτηση με έλεγχο απόσβεσης. Χάρη σε ειδικούς αισθητήρες, οι τέσσερις τροχοί ανταποκρίνονται σε κάθε ανωμαλία ή δοκιμασία από το οδόστρωμα, ενώ με το πακέτο εξοπλισμού S line, η ανάρτηση γίνεται πιο σπορ, καθώς τα ελατήρια και τα αμορτισέρ είναι πιο σφιχτά, με το σύστημα διεύθυνσης να γίνεται πιο άμεσο.

Εμπρός υπάρχουν γόνατα McPherson και πίσω πολλαπλών (τεσσάρων) συνδέσμων, ενώ οι τροχοί είναι από 17 έως 20 ιντσών.

Πηγή: Audi

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ