Ανανέωση για το NSX

Ανανέωση για το NSX

Αρκετές οι αλλαγές για το μοντέλο της Honda, το οποίο διαθέτει νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, όμορφο εσωτερικό και νέες αποχρώσεις.

Νέες σχεδιαστικές γραμμές, ανανεωμένο εσωτερικό, νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, πιο σταθερό και με νέα ελαστικά, είναι μερικά από τα κύρια στοιχεία του ανανεωμένου Honda NSX, το οποίο διατίθεται ήδη στην αγορά.

Κατ’ αρχάς, το αυτοκίνητο διατίθεται με τη νέα εξωτερική απόχρωση Thermal Orange Pearl, που αποτίει φόρο τιμής στα 30 χρόνια εμπλοκής της εταιρείας στους αγώνες, όταν είχε υιοθετηθεί το πορτοκαλί χρώμα. Μαζί με αυτό, προσφέρονται προαιρετικά τα μεταλλικά κεραμικά φρένα με πορτοκαλί δαγκάνες, ενώ οι στάνταρ δίσκοι, μπορούν πλέον να συνδυαστούν με κόκκινες.

Νέα είναι και η απόχρωση της εμπρός γρίλιας με γυαλιστερό πλαίσιο, αλλά και οι εισαγωγές/εξαγωγές αέρα, εμπρός και πίσω του οχήματος. Στοιχεία υψηλής στιλπνότητας μπορεί να επιλέξει ο αγοραστής στα πακέτα Carbon Fiber Decklid Spoiler και Carbon Fiber Exterior Package – συμπεριλαμβανομένων του πρόσθιου σπόιλερ, των κατωφλιών και του διαχύτη.

Εντός καμπίνας, ο περιβάλλοντας χώρος μπορεί να εμπλουτιστεί με το προαιρετικό μπλε Indigo δέρμα και ύφασμα Alcantara. Τα σπορ καθίσματα μπορούν να παραγγελθούν προαιρετικά σε κόκκινο χρώμα αντί του Ebony. Τα καθίσματα τεσσάρων διαδρομών είναι τώρα στάνταρ. Προαιρετικά, είναι τα ελαφριά, χειροκίνητα ρυθμιζόμενα, επενδυμένα με δέρμα Black Milano και Alcantara. Στάνταρ από τη μεριά τους είναι πλέον το σύστημα πλοήγησης Satellite-Linked Navigation, το ηχοσύστημα ELS Studio, οι εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και τα σπορ πεντάλ από αλουμίνιο.

Αναφορικά με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, οι μηχανικοί έχουν επέμβει στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, ενώ τα ελαστικά και η νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, το κάνουν πιο άμεσα ανταποκρινόμενο στις επιθυμίες του οδηγού είτε το κινεί στον δρόμο είτε στην πίστα. Στο όριο, το NSX έχει γίνει πιο ελεγχόμενο και ισορροπημένο, με τον οδηγό να μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα την υποστροφή ή την υπερστροφή. Οι αλλαγές αυτές είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση του γύρου στην πίστα της Σουζούκα, κατά δύο δευτερόλεπτα.

Οι αντιστρεπτικές ράβδοι και στους δύο άξονες, έχουν μειώσει σημαντικά τις κινήσεις του αμαξώματος, έχοντας γίνει πιο σκληρές κατά κατά 26% εμπρός και 19% πίσω. Επιπρόσθετα, κατά 21% έχει αυξηθεί η ακαμψία της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Εν συνεχεία, οι επεμβάσεις στον Sport Hybrid SH-AWD κινητήρα, μαζί με τους ενεργούς αποσβεστήρες, τη διεύθυνση και το VSA, έχουν βελτιώσει εν πολλοίς το αυτοκίνητο, το οποίο έχει καλύτερη πρόσφυση και λόγω των ελαστικών.

Πρόκειται για τα Continental SportContact 6 (αντικαθιστούν τα Continental ContiSportContact 5P) τα οποία έχουν βελτιστοποιημένο πέλμα και κατασκευή γόμας για εξαιρετικό χειρισμό σε καθημερινή χρήση, χρήση στην πίστα και υπό βρόχινες συνθήκες. Διαθέσιμα για την πίστα, είναι και τα Pirelli P Zero Trofeo R, τα οποία διατίθενται προαιρετικά.

Πηγή: Honda

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ