Εκτεταμένη ανανέωση για το Audi R8

Εκτεταμένη ανανέωση για το Audi R8

Δύο εκδόσεις κινητήρων, βελτιωμένο σύστημα ανάρτησης για καλύτερο χειρισμό και ανανέωση στο εξωτερικό, μερικά από τα highlights.

Η Audi παρουσιάζει το ανανεωμένο R8 (Coupé και Spyder), με το R8 LMS GT3 να έχει «προσφέρει» το 50% των εξαρτημάτων του και το R8 LMS GT4, το 60% των δικών του.

Ο V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις και έχει άμεση απόκριση, μεγάλη ροπή και εξαιρετικό ήχο. Πολλή τεχνολογία έχει παρθεί από τα προαναφερθέντα αγωνιστικά μοντέλα και μεταξύ άλλων, το νέο R8 διαθέτει ξεχωριστό ψυγείο λαδιού με δικό του κάρτερ, το οποίο ψύχει το υγρό για καλύτερη απόδοση. Παράλληλα, τα εξαρτήματα είναι έτσι τοποθετημένα, που εξασφαλίζουν χαμηλότερο κέντρο βάρους, βοηθώντας στην εξίσου χαμηλή θέση του κινητήρα. Έτσι, παρέχεται η βέλτιση λίπανσή του, ακόμα και σε στροφές, όπου τα g μπορούν να φτάσουν το 1,5. Αμφότερες οι εκδόσεις των κινητήριων μονάδων, εφοδιάζονται με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων. Να σημειωθεί πως στο τμήμα του μοτέρ, το φίλτρο αέρος έχει τοποθετηθεί σε ένα τριών τμημάτων κάλυμμα από πλαστικό ή ανθρακόνημα, κάτι το οποίο επιλέγει ο πελάτης.

Περαιτέρω βελτίωση

Η ανάρτηση προσφέρει σταθερότητα και ακρίβεια, γεγονός που έχει αντίκτυπο και στο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει άμεση απόκριση σε όλες τις ταχύτητες και τις αλλαγές κατεύθυνσης. Από εκεί και πέρα, ανάλογα με τον κινητήρα, έχουν προστεθεί και τρεις modes στην ήδη υπάρχουσα performance και πρόκειται για τις dry, wet και snow. Ελέγχουν την κατάσταση του οδοστρώματος και αναλόγως πράττουν. Χάρη στο Electronic Stabilization Control (ESC), η απόσταση φρεναρίσματος από τα 100 χ.α.ω. έχει μειωθεί κατά 1,5 μέτρο και από τα 200 κατά πέντε, ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες.

Το νέο Audi R8 εξοπλίζεται με τροχούς 19 ιντσών από το εργοστάσιο, ενώ προαιρετικοί είναι οι υπερ-ελαφριοί, 20 ιντσών σχεδιασμού 5-V, με καλοκαιρινά και σπορ ελαστικά. Προαιρετικοί είναι και οι κεραμικοί δίσκοι που μπορούν να αντικαταστήσουν αυτούς από ατσάλι, ενώ η αντιστρεπτική ράβδος εμπρός, που στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι κατασκευασμένη από CFRP και αλουμίνιο, μειώνει το βάρος κατά περίπου δύο κιλά.

Ο σχεδιασμός

Η εμπρός γρίλια είναι πιο φαρδιά, με έντονες γραμμές. Οι εισαγωγές αέρα χωρίζονται από πιο παχιά τμήματα της μάσκας, ενώ φαρδύτερος είναι και ο διαχωριστής ροής αέρα, όπως και η χαμηλότερη σε θέση πίσω γρίλια.

Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές αποχρώσεις, ανάλογα με τον κινητήρα. Τα πακέτα προσθέτουν κάποιες λεπτομέρειες στον διαχωριστή ροής αέρα, τα μαρσπιέ και τον διαχύτη. Προαιρετικά, το σήμα της εταιρείας εξωτερικά, είναι μαύρο υψηλής στιλπνότητας. Τα νέα μεταλλικά χρώματα Kemora Gray και Ascari Blue προστίθενται στην υπάρχουσα γκάμα, με τους πελάτες να έχουν τη δυνατότητα να εξατομικεύσουν το όχημα, ανάλογα με τις επιθυμίες τους.

Το νέο Audi R8 θα είναι διαθέσιμο το πρώτο τέταρτο του 2019.

Πηγή: Audi

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ