Mercedes Benz GLC F-Cell

Η εταιρεία παρουσιάζει για τη γερμανική αγορά το πρώτο ηλεκτρικό όχημά της με κυψέλες καυσίμου, plug-in υβριδικής τεχνολογίας.

Mercedes Benz GLC F-Cell | to10.gr

Προορισμένη για τη γερμανική αγορά και για επιλεγμένους πελάτες και υπηρεσίες, η Mercedes παρουσιάζει το πρώτο όχημά της με κυψέλες καυσίμου, plug-in υβριδικής τεχνολογίας. Το SUV μπορεί να κινηθεί με ηλεκτρική ενέργεια, αλλά και με υδρογόνο, κάτι που σημαίνει πως δεν εκπέμπει ρύπους. Οι ανθρακονημάτινες δεξαμενές καυσίμου υδρογόνου, που είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, έχουν χωρητικότητα 4,4 λίτρων και μπορούν να γεμίσουν μέσα σε τρία λεπτά. Η κατανάλωση ανέρχεται στο 1 kg/100 km και η αυτονομία αγγίζει τα 430 χιλιόμετρα βάση του κύκλου NEDC.

Στην υβριδική λειτουργία, η αυτονομία αυξάνεται ακόμα 51 χιλιόμετρα με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, με την ισχύ όλου του συστήματος να ανέρχεται στις 155 kW.

Η GLC F-Cell διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Comfort και Sport, τα οποία συνδυάζονται με τις παρακάτω ρυθμίσεις:

HYBRID: Το όχημα αντλεί ενέργεια και από τις δύο πηγές. Η ισχύς παρέχεται από την μπαταρία, ενώ η κυψέλη καυσίμου λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος απόδοσης.

F-CELL: Η κατάσταση της μπαταρίας διατηρείται σταθερή και η ενέργεια παρέχεται από την κυψέλη καυσίμου. Μόνο το υδρογόνο καταναλώνεται. Αυτή η ρύθμιση είναι ιδανική για την οδήγηση σε ταξίδι.

BATTERY: Κινείται με ενέργεια που παρέχει η μπαταρία. Η κυψέλη καυσίμου δεν βρίσκεται σε λειτουργία. Αυτή η ρύθμιση είναι ιδανική για μικρές αποστάσεις.

CHARGE: Προτεραιότητα έχει η φόρτιση της μπαταρίας, όταν για παράδειγμα πρέπει να επαναφορτιστεί για να παρέχει μεγάλη αυτονομία πριν τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο ή προκειμένου να δημιουργηθεί απόθεμα ενέργειας.

Πηγή: Mercedes

«
»
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο