Μια βαθύτερη ματιά στο Cupra e-Racer

Το αυτοκίνητο ντεμπουτάρει το 2020 στο πρωτάθλημα ETCR και η εταιρεία δίνει περισσότερες πληροφορίες για την εξέλιξη και την προετοιμασία του.

Μια βαθύτερη ματιά στο Cupra e-Racer | to10.gr

Το 2020 γίνεται το ντεμπούτο του αμιγώς ηλεκτρικού Cupra e-Racer στο πρωτάθλημα ETCR, με την εταιρεία να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο που το προετοιμάζουν οι μηχανικοί. Οι προκλήσεις είναι πολλές, αλλά άλλες τόσες και οι λύσεις.

-Βασικό στοιχείο η μπαταρία 450 κιλών: Αναλογεί στο 1/3 του συνολικού βάρους του οχήματος και αποτελεί μια σημαντική πρόκληση, όπως αναφέρει ο επικεφαλής μηχανικός της Cupra, Ξαβιέ Σέρα. «Η μπαταρία καθορίζει τον σχεδιασμό και την τοποθέτηση των υπόλοιπων εξαρτημάτων». Έχει τοποθετηθεί «όσο το δυνατόν πιο χαμηλά, έτσι ώστε το κέντρο βάρους να βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος, ενισχύοντας τα στοιχεία του αυτοκινήτου». Η μπαταρία αποτελείται από 23 πάνελ με συνολικό αριθμό 6.072 κυψελών, παράγοντας ενέργεια, όσο 9.000 κινητά τηλέφωνα που φορτίζουν όλα μαζί, την ίδια στιγμή.

-Τέσσερις «πράσινοι» κινητήρες: Βρίσκονται πάνω από τον πίσω άξονα και αποδίδουν 680 ίππους. «Ο ηλεκτροκινητήρας είναι λιγότερο περίπλοκος, πιο αποδοτικός και χρειάζεται λιγότερη συντήρηση», λέει ο Ξαβιέ. Το Cupra e-Racer έχει μία σχέση, η οποία «μας δίνει εξαιρετική επιτάχυνση για τα 100 χ.α.ω. σε 3,2δλ, με τελική ταχύτητα 270», εξηγεί ο μηχανικός.

-Καμία απώλεια ενέργειας, αφού μετατρέπεται: Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που την αποθηκεύει μέσω της πέδησης και της επιβράδυνσης. Το τιμόνι του οχήματος διαθέτει μια οθόνη, χάρη στην οποία ο οδηγός και οι μηχανικοί μπορούν να ελέγχουν τα δεδομένα επιδόσεων του οχήματος σε πραγματικό χρόνο, για να διαχειριστεί αποτελεσματικά η ενέργεια.

-Έλεγχος θερμοκρασίας: Στην πίστα, το τιμ και ο οδηγός πρέπει να γνωρίζουν πώς να διαχειρίζονται τη θερμοκρασία διάφορων εξαρτημάτων. Το σύστημα εφοδιάζεται με ένα ειδικό σύστημα ψύξης, που παρέχει χαμηλή θερμοκρασία για περίπου 20 λεπτά. «Υπάρχουν τρία ανεξάρτητα κυκλώματα και το κάθε ένα έχει διαφορετικό όριο θερμοκρασίας. Για την μπαταρία είναι οι 60 °C, για τους μετατροπείς οι 90 °C και για τους κινητήρες οι 120 °C», συνεχίζει ο Σέρα.

-Προς την τελική ευθεία για τη νέα μορφή αγώνων: Οι μηχανικοί της Cupra συνεχίζουν προκειμένου να πάρουν το καλύτερο από το αυτοκίνητο. «Αυτό το αγωνιστικό όχημα παράγει πολλή ενέργεια και αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε πώς να τη χρησιμοποιήσουμε αποδοτικά και να σημειώσουμε καλό γυρολόγιο», σημειώνει ο Ξαβιέ. Υπό αυτή την έννοια, ανεξάρτητα με το αν το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ηλεκτρικό ή συμβατικό μοτέρ, ο στόχος είναι ο ίδιος: «Να είμαστε οι γρηγορότεροι και να περάσουμε τη γραμμή του τερματισμού, πρώτοι», καταλήγει ο Σέρα.

Πηγή: Cupra

Αν σου άρεσε κάνε κλικ πάνω σε μια διαφήμιση και ενίσχυσε μας
«
»
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο