Bentley Continental GT Convertible

Η αγγλική εταιρεία παρουσιάζει την τρίτη γενιά της Continental GT Convertible, που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί, εξ ολοκλήρου στη Βρετανία.

Bentley Continental GT Convertible | to10.gr

Την Continental GT Convertible παρουσιάζει η Bentley. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο εμπλουτισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, εφοδιασμένο με ισχυρό κινητήρα και όλα τα υψηλής ποιότητας υλικά, τα οποία το κάνουν να ξεχωρίζει.

Η κομψότητα συναντά την ισχύ και το στιλ

Η τρίτη γενιά του μοντέλου διατηρεί την κομψότητα και το στιλ των προκατόχων της. Με την οροφή ανοικτή ή κλειστή, το αυτοκίνητο επιδεικνύει τον χαρακτήρα και την ταυτότητά του, χάρη στις νέες γραμμές του. Το μήκος του οχήματος είναι πιο μακρύ και αυτό είναι φυσιολογικό, καθώς ο εμπρός άξονας έχει τοποθετηθεί 135mm πιο μπροστά. Ως εκ τούτου, το καπό είναι κι αυτό πιο μακρύ, ενώ το «ρύγχος» χαμηλότερο. Το κλειδί του σχεδιασμού από εκεί και πέρα, είναι οι ρέουσες γραμμές προς το πίσω μέρος, το οποίο είναι πιο μυώδες.

Ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED Matrix και ο σχεδιασμός των προβολέων με διάφανο πλαίσιο, τους κάνει να φαίνονται σαν ένα διαμάντι που λάμπει. Και τα πίσω φωτιστικά σώματα, πάντως, με την τρισδιάστατη παρουσία τους, ξεχωρίζουν στο όχημα.

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών σε σχέδιο πέντε τμημάτων των τριών ακτίνων, ενώ η προαιρετική επιλογή έχει να κάνει με αυτούς των 10 τμημάτων των πέντε ακτίνων, σε διάσταση 22 ιντσών. Τα σχέδια έρχονται σε 10 αποχρώσεις.

Πολλές είναι και οι αποχρώσεις για το εξωτερικό. Είναι 17, μεταξύ των οποίων και οι Beluga, Onyx και Portofino, ενώ για περισσότερη εξατομίκευση, οι υποψήφιοι αγοραστές της Continental GT Convertible και πελάτες της εταιρείας έχουν περισσότερες επιλογές στη διάθεσή τους, σε συνδυασμό με τις επτά εξωτερικές αποχρώσεις της οροφής.

«Χειροποίητη» καμπίνα

Τα υψηλής ποιότητας υλικά δεν λείπουν από την «περιοχή» των επιβατών. Υπάρχει δέρμα, αλλά και καπλαμάς από Koa και Dark Fiddleback Eucalyptus, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως 10 τ.μ. ξύλου έχουν τοποθετηθεί σε κάθε ένα από τα αυτοκίνητα. Οι πελάτες, αν θέλουν, μπορούν να επιλέξουν και ξύλινο τιμόνι, επιστρωμένο με βερνίκι.

Το ταμπλό από τη μεριά του, φαίνεται να έχει πτερύγια στα άκρα του, που αντικατοπτρίζουν το έμβλημα της εταιρείας. Οι αποχρώσεις είναι οκτώ και μεταξύ άλλων διατίθενται οι Red, Blue και Magnolia. Η κεντρική κονσόλα συνδέεται με όμορφο τρόπο με το κάτω μέρος του ταμπλό και φιλοξενεί το μηχανικό ελβετικό ρολόι.

Να αναφερθεί σε αυτό το σημείο, πως για καλύτερη αίσθηση αφής και ποιότητας ταυτόχρονα, μερικοί διακόπτες και μπουτόν είναι από μαλακό υλικό ή από πιο σκληρό, που θυμίζει διαμάντι.

Τα καθίσματα 20 «ρυθμίσεων» παρέχουν επαρκή εξαερισμό, θέρμανση και μασάζ, ενώ υπάρχει και η προαιρετική επιλογή χειροποίητης ραφής.

Τα συστήματα ήχου είναι τρία. Το πρώτο, που διατίθεται στάνταρ, πλαισιώνεται από 10 ηχεία, ισχύος 650 Watts, ενώ το αντίστοιχο από την Bang & Olufsen, έχει 16 ηχεία και 1.500 Watts ισχύ. Τέλος, υπάρχει και αυτό της Naim, ισχύος 2.200 Watts, 18 ηχείων.

Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να τα βλέπει όλα ψηφιακά και να εξατομικεύει ό,τι εκείνος θελήσει. Η οθόνη Bentley Rotating Display (12,3 ιντσών) από εκεί και πέρα, παρέχει και αναλογική απεικόνιση των πληροφοριών, που με το που εκκινήσει το μοτέρ, εμφανίζεται στην κεντρική κονσόλα.

Η οθόνη έχει και μια τρίτη «πλευρά», όπου σε αυτή εμφανίζονται θερμόμετρο, πυξίδα και χρονόμετρο. Το σύστημα είναι συμβατό με το Apple CarPlay, ενώ υπάρχουν και θύρες USB για περισσότερη ευκολία.

Τέλος, τα ταξίδια η μια απλή διαδρομή γίνονται ευκολότερα, χάρη στο σύστημα πλοήγησης, τη λειτουργία real-traffic και άλλα πολλά, ενώ σε περίπτωση ανάγκης, το Private eCall διευκολύνει τις πρώτες βοήθειες να φτάσουν εγκαίρως.

Πλήθος αποχρώσεων

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι εξωτερικές αποχρώσεις είναι 17, ενώ σε αυτόν τον τομέα γενικότερα, προστίθενται άλλες 15 για τις μοκέτες, οκτώ για τον καπλαμά και 15 επιλογές για τη διακόσμηση του εσωτερικού χώρου. Η οροφή από τη μεριά της διατίθεται σε επτά αποχρώσεις, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει σε δίχρωμο μάλλινο μαλακό ύφασμα. Για το εσωτερικό/κάτω μέρος της οροφής, οι αποχρώσεις της γκάμας είναι οκτώ.

Στην οροφή έχουν σταθεί αρκετά οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Bentley, καθώς το σύστημα αναδίπλωσης σε σχήμα «Ζ», κάνει πιο εύκολο το άνοιγμα/κλείσιμο (σε ταχύτητες έως 50 χ.α.ω.), ενώ όταν σφραγίζει, μειώνει τους θορύβους κατά τρία ντεσιμπέλ.

Τα πακέτα με τα οποία διατίθεται η Bentley Continental GT Convertible κατά το λανσάρισμά της, είναι δύο. Η City για τα προάστια των πόλεων και η Touring για τις διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Η πρώτη περιλαμβάνει αυτόματο άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ, προειδοποίηση για τους πεζούς, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, city braking και κάμερα. Η δεύτερη, παρέχει προσαρμοζόμενο cruise control  με traffic-jam assist, active lane assist, heads-up display, νυχτερινή απεικόνιση με κάμερα και σύστημα πέδησης pre-sense.

Από εκεί και πέρα, το Mulliner Driving Specification προσθέτει μερικές πιο σπορ πινελιές στο αυτοκίνητο, όπως τροχούς 22 ιντσών σφυρήλατους από αλουμίνιο, εμβλήματα της εταιρείας, επιπρόσθετες επιλογές καπλαμά, σπορ πεντάλ, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τις ραφές για όλα τα καθίσματα και τις πλάκες στα κατώφλια των θυρών.

Όσοι θέλουν από εκεί και πέρα, μπορούν να επισκεφτούν τη Mulliner, το ειδικό τμήμα της Bentley, για ακόμα περισσότερη εξατομίκευση.

Η «καρδιά» της Bentley Continental GT Convertible

Ο 6λιτρος W12 TSI κινητήρας έχει κατασκευαστεί στο χέρι και όπως υποστηρίζει η εταιρεία, είναι ο πιο προηγμένος 12κύλινδρος στον κόσμο. Αποδίδει 626 ίππους με 900Nm ροπή και τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,8δλ. Η τελική του σταματά στα 333. Χάρη στα συστήματα έγχυσης, μειώνονται οι εκπομπές, αλλά αυξάνονται η ισχύς και η ροπή. Μάλιστα, με την τεχνολογία Start-Stop, δεν σβήνει μόνο όταν το όχημα είναι σταθμευμένο, αλλά και όταν η ταχύτητα είναι πάρα πολύ χαμηλή.

Το σύστημα Variable Displacement απενεργοποιεί το μισό τμήμα του κινητήρα υπό ορισμένες συνθήκες και οι βαλβίδες εισαγωγής/εξαγωγής, η τροφοδοσία και η έναυση, απενεργοποιούνται για τους αντίστοιχους κυλίνδρους, με το μοτέρ να λειτουργεί με έξι, για μεγαλύτερη οικονομία.

Ο διπλός συμπλέκτης συνδέεται με το 8τάχυτο κιβώτιο, που ευνοεί την ομαλή επιτάχυνση και τις γρήγορες αλλαγές σχέσεων, ενώ το σύστημα Active All-Wheel-Drive, αντικαθιστά την κατανομή ροπής των αξόνων από το 40:60, σε ποσοστό που διαμορφώνεται και επιλέγεται εκείνη τη στιγμή, ανάλογα με την κατάσταση του οχήματος.

Εξαιρετικός χειρισμός

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ένα σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης 48 volt. Αυτό, ελέγχει και προσαρμόζει τις αντιστρεπτικές ράβδους σε κάθε άξονα και έτσι βελτιώνεται ο χειρισμός και η άνεση, με το αυτοκίνητο να είναι «ελαφρύτερο» στις κινήσεις του και πιο ακριβές. Στις στροφές και τις πλευρικές δυνάμεις, διασφαλίζεται η πλήρης επαφή των τροχών στο οδόστρωμα, βοηθώντας τον χειριστή να οδηγεί άνετα.

Τα προγράμματα οδήγησης είναι δύο και πρόκειται για τα Comfort και Sport. Ως εκ τούτου, προσαρμόζεται ο χαρακτήρας της ανάρτησης, του μοτέρ, του κιβωτίου και άλλων εξαρτημάτων ή τμημάτων του αυτοκινήτου. Να σημειωθεί πως η αερανάρτηση τριών θαλάμων, παρέχει περισσότερο όγκο αέρα κατά 60% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και αυτό επέτρεψε στους μηχανικούς να μπορούν να αλλάζουν τον χαρακτήρα του.

Το αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής αντοχής. Ως εκ τούτου, είναι πιο σκληρό και ελαφρύ κατά 5% και 20% αντίστοιχα, προσφέροντας μεγαλύτερη προστασία και καλύτερες επιδόσεις.

Με το σύστημα Electric Power-Assisted Steering (EPAS), το όχημα γίνεται πιο ευέλικτο μέσα στην πόλη και πιο σταθερό στο ταξίδι, ενώ το Continuous Damping Control (CDC) προσαρμόζει την ανάρτηση, ανάλογα με την ταχύτητα και την απόσταση του τροχού από το σασί. Ρυθμίζεται καταλλήλως ο αέρας στην ανάρτηση και βελτιστοποιείται η ισορροπία της άνεσης και του χειρισμού. Οι άξονες είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο και αμφότεροι πλαισιώνονται από πολλαπλούς συνδέσμους.

Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, είναι το πιο ισχυρό που έχει τοποθετήσει ποτέ η Bentley σε μοντέλο της. Εμπρός οι δίσκοι 420mm συνεργάζονται με 10πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω, οι 380mm δίσκοι, με 4πίστονες. Έτσι, εξασφαλίζεται άμεση απόκριση του συστήματος, ακόμα και αν οι ταχύτητες είναι πάνω από 320 χ.α.ω.

Τα ελαστικά είναι της Pirelli και πρόκειται για τα P Zero. Υπεύθυνοι της Bentley και της Pirelli πήραν την απόφαση τοποθέτησης διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω και αυτό έγινε μετά από πολλές αναλύσεις και προτάσεις, προκειμένου να διασφαλιστεί η ισορροπία, η απόδοση και η άνεση. Τα ελαστικά είναι ανταποκρινόμενα στις αλλαγές διεύθυνσης και χάρη στην τεχνολογία Noise Cancelling System, οι θόρυβοι δεν «εισέρχονται» στην καμπίνα κατά το μέτρο του δυνατού. Τέλος, με τη χαμηλή αντίσταση κύλισης, ο οδηγός και το αυτοκίνητο είναι ακόμα πιο ασφαλείς τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα, δίχως να μειώνεται η πρόσφυση.

Πηγή: Bentley

«
»
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο