Νέα Lamborghini Huracan Evo

Με καλύτερο αεροδυναμικό πακέτο και πιο εξελιγμένα συστήματα ελέγχου, ασφαλείας και διασύνδεσης από τον προκάτοχό του.

Νέα Lamborghini Huracan Evo | to10.gr

Την εξέλιξη της Huracan Performante, την Huracan Evo δηλαδή, παρουσίασε η Lamborghini, που διαθέτει νέα συστήματα ελέγχου και νέο αεροδυναμικό πακέτο, που σε συνδυασμό με τον ισχυρό V10 κινητήρα, προσφέρει όλα όσα επιθυμεί ο γρήγορος οδηγός.

Κινητήρια μονάδα

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν 5,2 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, που προσφέρει όμορφο ήχο χάρη στο εξελιγμένο σύστημα εξάτμισης, που πλαισιώνεται από τις ειδικές βαλβίδες τιτανίου. Η ισχύς του μοτέρ ανέρχεται στα 640 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. με 600Nm ροπή στις 6.500. Το καθαρό βάρος του οχήματος είναι 1.422 κιλά, με την αναλογία κιλών ανά ίππου να ανέρχεται στα 2,22. Επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 2,9 δλ, έως τα 200 σε 9,0 με την τελική του να σταματά στα 325 χ.α.ω. Η απόσταση πλήρους ακινητοποίησης από τα 100 χ.α.ω. είναι 31,9 μέτρα.

Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI)

Η νέα Lamborghini Huracan Evo εφοδιάζεται με σύστημα 4διεύθυνσης και κατανομής ροπής σε όλους τους τροχούς, που ελέγχονται από το Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Πρόκειται για μια κεντρική μονάδα ελέγχου που επηρεάζει κάθε παράμετρο του οχήματος, συνδυάζεται με τα συστήματα ελέγχου και ρυθμίσεων, ώστε να προβλέπει την επόμενη κίνηση του οδηγού.

Υπάρχει και το σύστημα Lamborghini Piattaforma Inerziale (LPI), στην ανανεωμένη έκδοση 2.0, που λειτουργεί με διάφορους αισθητήρες και είναι τοποθετημένο στο κέντρο βάρους του οχήματος. Τα μόνιτορ ελέγχουν τις δυνάμεις επιτάχυνσης που ασκούνται και προσαρμόζονται έτσι οι αναρτήσεις. Με το traction control, το σύστημα κατανομής ροπής και την 4διεύθυνση, η κίνηση μοιράζεται αναλόγως στους τροχούς.

Το Enhanced Lamborghini Dynamic Steering (LDS) παρέχει μεγαλύτερη ανταποκρισιμότητα στο σύστημα διεύθυνσης, έστω και αν η γωνία του τιμονιού είναι μικρή και μαζί με τους πίσω τροχούς, που στρίβουν κι αυτοί, το αυτοκίνητο γίνεται ευέλικτο στις μικρές ταχύτητες και σταθερό στις υψηλές. Τα ίδια ισχύουν και κατά την πέδηση και στις πιο δύσκολες των περιπτώσεων.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το αυτοκίνητο μπορεί, όχι απλά να αντιδράσει, αλλά να προβλέψει την επόμενη κίνηση του οδηγού, με τη λειτουργία αυτή να ονομάζεται feed forward logic. Οι πληροφορίες έρχονται σε πραγματικό χρόνο και επηρεάζονται έτσι η 4διεύθυνση, η πέδηση και η επιτάχυνση. Τα προγράμματα οδήγησης είναι τρία μέσω του διακόπτη Anima και πρόκειται για τα Strada, Sport και Corsa.

Στο πρώτο, το αυτοκίνητο είναι ευκίνητο και άνετο, στο δεύτερο γίνεται πιο διασκεδαστικό και συναρπαστικό, ενώ στο τρίτο γίνεται πιο ακραίο, για περιβάλλοντα όπως είναι λόγου χάρη μια πίστα.

Αεροδυναμική υπεροχή

Ο νέος εμπρός προφυλακτήρας, δίνει στο αυτοκίνητο μια πιο χαμηλή, θετική προσωπικότητα, αλλά πιο πολύ από όλα, αυξάνει την αεροδυναμική απόδοση μέσω του διαχωριστή ροής αέρα με ενσωματωμένη πτέρυγα. Οι υπερμεγέθεις εισαγωγές σε σχεδιασμό «Υ», υπογραμμίζουν το DNA της φίρμας.

Στα πλευρά του το όχημα εμφανίζεται κι εκεί δυναμικό, χάρη στα εξαγωνικά τμήματα που αφορούν τα παράθυρα, τις νέες ζάντες (οι τροχοί είναι 20 ιντσών και «φορούν» ελαστικά Pirelli P Zero) και τους αεραγωγούς.

Πίσω, η Evo δεν κρύβει την ισχύ και τον δυναμισμό της. Υιοθετώντας το πλατύ, ανοικτό και «γυμνό» αντίστοιχο ύφος του προκατόχου της, οι διπλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης, έχουν τοποθετηθεί ψηλά στον πίσω προφυλακτήρα. Λίγο παραπάνω, ξεχωρίζει το σπόιλερ, που η δουλειά του είναι να βελτιώνει το αεροδυναμικό πακέτο.

Αποδοτικό αναφορικά με την αεροδυναμική, είναι και το πάτωμα του αυτοκινήτου. Βελτιώνεται η κάθετη δύναμη, περισσότερο από πέντε φορές σε σχέση με την πρώτη γενιά της Huracan.

Συνδεσιμότητα

Η οθόνη αφής είναι 8,4 ιντσών και εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα, πάνω από το μπουτόν εκκίνησης. Με αυτή, ρυθμίζονται τα καθίσματα, ο κλιματισμός και το status του LDVI, μπορεί να υποδεχτεί smartphone, ενώ είναι συμβατή με το Apple CarPlay. Το σύστημα ενημερωδιασκέδασης εν συνεχεία, εμπεριέχει πλοήγηση, ραδιόφωνο και video player, ενώ παρέχεται η δυνατότητα φωνητικών εντολών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται σύστημα τηλεμετρίας διπλής κάμερας για μαγνητοσκόπηση και ανάλυση, ενώ προσφέρεται και υψηλής χωρητικότητας σκληρός δίσκος.

Αποχρώσεις και Lamborghini Ad Personam

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε απόχρωση Arancio Xanto, με τέσσερα επίπεδα επιστρώσεων. Εντός καμπίνας, το αυτοκίνητο έχει μίξη υφάσματος Alcantara με δέρμα, με πολλές λεπτομέρειες Arancio Dryope να συνάδουν με την απόχρωση του αμαξώματος. Διτονία και ελαφρά υλικά μετά από απαίτηση, είναι διαθέσιμα για την καμπίνα, που με το Lamborghini Ad Personam έρχεται πιο κοντά στις επιθυμίες του οδηγού, κάτι που σημαίνει πως υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης.

Οι πρώτοι πελάτες θα αποκτήσουν τη Lamborghini Huracan EVO την άνοιξη του 2019, με μια ενδεικτική τιμή προ φόρων στις ΗΠΑ, να ανέρχεται στα 261.274 δολάρια.

Πηγή: Lamborghini

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο