Lexus RC F και RC F Track Edition

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ η παρουσίαση αμφότερων των μοντέλων, με τη δεύτερη έκδοση να απευθύνεται σε πιο «σκληροπυρηνικούς» οδηγούς.


Lexus RC F και RC F Track Edition | to10.gr

Τα RC F και RC F Track Edition παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ (14-27 Ιανουαρίου) η Lexus, με το πρώτο να έχει υποστεί ανανέωση σε πολλά σημεία του και το δεύτερο να αποτελεί την έκδοση πίστας στην ουσία, με βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο, μειωμένο βάρος, αναβαθμισμένη ανάρτηση και στιλ.

Έκδοση RC F

Η νέα γενιά του αυτοκινήτου έχει υποστεί αρκετές αλλαγές στον σχεδιασμό του. Ένα από τα πρώτα πράγματα με τα οποία ασχολήθηκαν οι μηχανικοί, ήταν στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου. Πίσω, έχουν τοποθετηθεί διαφορετικά ημιαξόνια, όπως διαφορετική είναι η πολλαπλή εξαγωγής, ενώ μικρότερος ο κομπρέσορας του συστήματος κλιματισμού, με συνέπεια την απώλεια βάρους. Πιο ελαφριά είναι και μερικά εξαρτήματα του συστήματος ανάρτησης, με το αυτοκίνητο να διατηρεί τη σταθερότητά του.

Οι βάσεις του μοτέρ είναι πιο άκαμπτες και βοηθούν τον 5λιτρο V8 κινητήρα να «εκτονώνει» την ισχύ του, η οποία ανέρχεται στους 472 ίππους (πέντε περισσότερους από πριν), με τη ροπή να είναι 535Nm, οκτώ περισσότερα, χάρη στην ανασχεδιασμένη εισαγωγή και το χαμηλότερο σημείο στο οποίο ο οδηγός μπορεί να την έχει στη διάθεσή του. Στις 2.800 σ.α.λ. δηλαδή, αντί των 3.600. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι κι αυτό πιο λειτουργικό, ώστε να συνεργάζεται καλύτερα με το μοτέρ.

Στον βασικό εξοπλισμό παρέχεται το ηλεκτρονικό launch control, που με το πάτημα ενός κουμπιού στην κεντρική κονσόλα, το σύστημα προσαρμόζει την πρόσφυση και την επιτάχυνση, για βέλτιση εκκίνηση από στάση. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός, είναι να πιέσει το πεντάλ του φρένου προσαρμόζοντας το σύστημα και από εκεί και πέρα, να πατήσει πλήρως το γκάζι, απελευθερώνοντας φυσικά το πεντάλ του φρένου.

Τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S είναι αποκλειστικά σχεδιασμένα για την έκδοση RC F και συγκριτικά με τα συμβατικά ελαστικά, τα νέα που «φορά» το μοντέλο, υιοθετούν ένα ιδιαίτερο σχέδιο προφίλ, πέλματος και συστατικά γόμας. Έτσι, μειώνεται η υποστροφή, βελτιώνεται η πρόσφυση και αυξάνεται η αντοχή κάτω από ακραίες συνθήκες.

Στιλιστικά, το όχημα περιλαμβάνει εμπρός ανανεωμένους προβολείς LED και ενσωματωμένα φώτα ημέρας, ενώ στον σχεδιασμό της γρίλιας, έχει προστεθεί ένα κάτω χείλος, που απλώνεται και δημιουργεί μια πιο κοντή μάσκα. Πίσω, τα νέα φωτιστικά σώματα είναι κατά κάποιον τρόπο ενσωματωμένα στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, δίνοντας μια πιο καθαρή εμφάνιση.

RC F Track Edition

Τα οχήματα αυτής της έκδοσης θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό και έχουν δεχτεί τη μελέτη και ανάπτυξη της φίρμας από τη συμμετοχή της στα πρωταθλήματα Super GT και IMSA.

Στο αεροδυναμικό πακέτο έχει δοθεί μεγάλη βάση και στο εμπρός τμήμα, το σύστημα εισαγωγής αέρα έχει κατασκευαστεί από ανθρακόνημα για περαιτέρω μείωση του βάρους, ενώ αυξάνει την κάθετη δύναμη, βοηθώντας το αυτοκίνητο να έχει καλύτερη πρόσφυση και κράτημα. Πίσω, το σταθερό σπόιλερ αντικαθιστά το ρυθμιζόμενο που υπάρχει στην έκδοση RC F και όχι μόνο είναι ελαφρύτερο, αλλά μειώνει την οπισθέλκουσα, προσθέτοντας κάθετη δύναμη.

Για να τα πετύχουν όλα αυτά οι μηχανικοί, διαμόρφωσαν το σχήμα της πτέρυγας με τέτοιον τρόπο, που η ροή του αέρα δεν παρουσιάζει τόσες πολλές αναταράξεις, προκαλώντας μικρότερη οπισθέλκουσα. Από εκεί και πέρα, έδωσαν μικρή κλίση και από αυτή παράγεται μεγαλύτερη κάθετη δύναμη, της τάξης έως και των 26 κιλών σε σχέση με το ρυθμιζόμενο σπόιλερ.

Συνολικά, η μείωση του βάρους συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο κυμαίνεται από 72-81 κιλά και τον δικό τους ρόλο σε αυτό παίζουν οι κεραμικοί δίσκοι της Brembo, που είναι ελαφρύτεροι από τους ατσάλινους. Οι σφυρήλατοι τροχοί 19 ιντσών της BBS εμφανίζουν ένα σχέδιο του αγωνιστικού αυτοκινήτου RC F GT3 και μόνο από το εμπρός μέρος συνολικά, εξοικονομούνται 25 κιλά.

Από εκεί και πέρα, ανθρακόνημα εντοπίζεται στην οροφή και στο καπό, ενώ ο προφυλακτήρας ενισχύεται από αυτό το υλικό. Κατασκευασμένο από τιτάνιο είναι το σύστημα εξάτμισης, με το αποτέλεσμα να είναι το μεταλλικό χρώμα που δίνει τη δική του πινελιά στη συνολική εμφάνιση του οχήματος. Παράλληλα, παράγεται πιο ωραίος ήχος.

Ο 5λιτρος V8 κινητήρας που εφοδιάζει κάθε μοντέλο RC F και διαθέτει σύστημα launch control, βοηθά το αυτοκίνητο της έκδοσης να επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε τέσσερα δευτερόλεπτα.

Εντός, υπάρχει κόκκινη απόχρωση δέρματος μαζί με ύφασμα Alcantara με επίσης κόκκινες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα στις θύρες και το ταμπλό. Οι εξωτερικές αποχρώσεις είναι δύο και πρόκειται για τις Ultra White και Nebula Matte Gray, με τη δεύτερη να αφορά αποκλειστικά την έκδοση.

Η παραγωγή των οχημάτων ξεκινά το δεύτερο τέταρτο του έτους.

Πηγή: Lexus

Γράψτε το σχόλιο σας...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο