Νέα γκάμα κινητήριων μονάδων για το Micra

Νέα γκάμα κινητήριων μονάδων για το Micra

Τρία νέα μοτέρ για το μοντέλο της Nissan, το οποίο γίνεται πιο προσιτό, αναλόγως με τις ανάγκες των πελατών της.

Τρεις νέοι κινητήρες, όλοι του 1,0 λίτρου προστίθενται στην γκάμα του Nissan Micra. Είναι αναβαθμισμένοι, αποδοτικοί, με turbo, ενώ ντεμπουτάρει τόσο το αυτόματο κιβώτιο Xtronic, όσο και μια πιο γρήγορη έκδοση, με βελτιωμένα τα περιφερειακά. Επιπροσθέτως, η Nissan λανσάρει και την ειδική έκδοση Micra N-Sport, με τις αλλαγές να περιλαμβάνουν αναβαθμίσεις εντός και εκτός καμπίνας.

Κινητήρας 1,0 λίτρου IG-T 100 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο

Ο ολοκαίνουργιος 1,0 λίτρου turbo κινητήρας βενζίνης IG-T αποδίδει 100 ίππους μέσω ενός 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Πληροί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro6d-Temp και αντικαθιστά αυτόν των 0,9 λίτρων, ισχύος 90 ίππων, βενζίνης κι αυτός. Ως εκ τούτου, ο πελάτης έχει 10 περισσότερους ίππους στη διάθεσή του και 20Nm περισσότερη ροπή, εκπέμπει λιγότερους ρύπους και εξοικονομεί καύσιμο.

Τα οφέλη που έχει ο πελάτης με την παραπάνω επιλογή, είναι η βελτίωση της απόκρισης του κινητήριου συστήματος μέσω της γρηγορότερης επιτάχυνσης. Αυτό μπορεί να παρατηρηθεί από την εκκίνηση σε στάση, όπως επίσης και στη ρολαριστή επιτάχυνση.

Άλλα σημεία που υπερτερεί ο 1,0 λίτρου κινητήρας έναντι των 0,9 είναι τα παρακάτω:

-Διαχωρισμός ψυκτικού υγρού: Η ροή του ψυκτικού μέσου βελτιστοποιείται μέσω δύο διόδων στην κυλινδροκεφαλή για να μεγιστοποιηθεί η κατανάλωση ενέργειας. Αυτό βελτιώνει τη διαχείριση της θερμότητας και την καύση, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου και μειώνοντας τις εκπομπές CO2.

-Ηλεκτρικοί ενεργοποιητές turbo: Παρέχουν μια γρήγορη και ακριβή απόκριση από το turbo, βελτιώνοντας την παροχή ισχύος.

-Ειδική επίστρωση κυλίνδρων: Πρώτη παγκόσμια εμφάνιση της εν λόγω τεχνολογίας σε μοτέρ 1,0 λίτρου. Έχει χρησιμοποιηθεί στο GT-R και ενσωματωθεί και σε άλλα μοντέλα της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, συμπεριλαμβανομένου του 1,3 λίτρων κινητήρα βενζίνης που εφοδιάζει το προσφάτως παρουσιαζόμενο Qashqai. Με τη μείωση της τριβής στον κύλινδρο, η επίστρωση βελτιώνει τη διαχείριση της θερμότητας και την καύση, μειώνει το βάρος και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

-Κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένο σύστημα εξαγωγής και πλαστικό κάλυμμα: Αυτός ο πιο συμπαγής σχεδιασμός παρέχει βελτιωμένο πακέτο κινητήρα και μειώνει τον αριθμό των αγωγών για καλύτερη και ταχύτερη θέρμανση του καταλύτη, με αποτέλεσμα καθαρότερες εκπομπές ρύπων.

-Ελαστικός ιμάντας: Είναι κατασκευασμένος από ειδικό υλικό που του επιτρέπει να γυρίζει χωρίς εντατήρα, μειώνοντας το βάρος και τις τριβές και βελτιώνοντας περαιτέρω την οικονομία καυσίμου, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές CO2.

-Σφυρήλατος στρόφαλος από ατσάλι: Με μειωμένη διάμετρο και φινιρισμένες επιφάνειες για μείωση της τριβής, έχει ως αποτέλεσμα τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Κινητήρας 1,0 λίτρου IG-T 100 ίππων Xtronic

Το Nissan Micra είναι πλέον διαθέσιμο για πρώτη φορά με αυτόματο κιβώτιο, από όταν λανσαρίστηκε η πέμπτη γενιά του. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος με την παραπάνω έκδοση, με το Xtronic από την πλευρά το να αποτελεί μια εξέλιξη του Continuously Variable Transmission (CVT). Διαθέτει τεχνολογία D-step και παρέχει στον οδηγό μια περισσότερο ακριβή παροχή ισχύος και ξεχωριστή εμπειρία σε σχέση με το συμβατικό  CVT. Αυτό φαίνεται περισσότερο στην απόκριση του γκαζιού στις απότομες επιταχύνσεις, ενώ μπορούν να επιτευχθούν γρηγορότερα «κατεβάσματα» σχέσεων και καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Το Micra Xtronic απευθύνεται σε αστικά περιβάλλοντα και οι απαλές αλλαγές σχέσεων το κάνει εύκολο σε δρόμους με πυκνή κυκλοφορία.

Κινητήρας 1,0 λίτρου DIG-T 117 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο

Πρόκειται για έναν 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης, που συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Δεν είναι απλά μια αναβαθμισμένη έκδοση της μονάδας ισχύος των 100 ίππων, αλλά εντελώς διαφορετικός. Η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi συνεργάστηκε με την Daimler για την κατασκευή του, μαζί με τον 1,3 λίτρων κινητήρα βενζίνης που υπάρχει κάτω από το καπό του Qashqai crossover SUV.

Παρόλο που είναι 3κύλινδρος, παρέχει στον οδηγό καλύτερη απόδοση, χάρη στα 180Nm ροπής του, συν άλλων 20 με το overboost.

Συγκρίνοντας το μοτέρ των 100 ίππων με αυτό των 117, ο δεύτερος έχει καλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερο εύρος στροφών. Υπάρχει φυσικά περισσότερη ισχύς, αλλά και περισσότερη ροπή, καθώς τα 180Nm, διατίθενται από τις 1.750 σ.α.λ., συγκριτικά με τα 160Nm και τις 2.750 του μοτέρ των 100 αλόγων. Ως εκ τούτου, τα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,9δλ., ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το μοτέρ των 100 ίππων.

Δεν είναι, πάντως, μόνο οι παραπάνω διαφορές, καθώς το μοτέρ των 117 αλόγων έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα κατά 10mm, ενώ έχει τροποποιηθεί και η ανάρτηση. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης είναι αμεσότερο, με τον άξονά του να είναι πιο γρήγορος και ελαφρύς, κάτι το οποίο κάνει την εν λόγω έκδοση πιο ευκίνητη.

Η απόληξη της εξάτμισης είναι χρωμιωμένη, ενώ στην έκδοση Acenta (και τις υψηλότερες από αυτή), οι τροχοί είναι 17 ιντσών και ανάλογα φινιρισμένοι για το μοτέρ με τους 117 ίππους.

Μερικά χαρακτηριστικά του είναι τα παρακάτω:

 -Κυλινδροκεφαλή σχήματος Delta: Χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε 1,0 λίτρου κινητήρα βενζίνης, δημιοργώντας μια πιο συμπαγή και ελαφριά κατασκευή. Τα οφέλη είναι η αύξηση του διαθέσιμου χώρου προστασίας από τις συγκρούσεις και η μεγαλύτερη ελευθερία στο σχεδιασμό του καπό του αυτοκινήτου.

-Ειδική επίστρωση κυλίνδρων: Όπως στο μοτέρ των 100 ίππων, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε 1.000άρη κινητήρα βενζίνης. Έχει χρησιμοποιηθεί στο GT-R και ενσωματωθεί και σε άλλα μοντέλα της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, συμπεριλαμβανομένου του 1,3 λίτρων κινητήρα βενζίνης που εφοδιάζει το προσφάτως παρουσιαζόμενο Qashqai. Με τη μείωση της τριβής στον κύλινδρο, η επίστρωση βελτιώνει τη διαχείριση της θερμότητας και την καύση, μειώνει το βάρος και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

-Κεντρικός εγχυτήρας καυσίμου: Όπως στον 1,3 λίτρων κινητήρα του Qashqai, το νέο μοτέρ του Micra διαθέτει έναν εγχυτήρα κεντρικά τοποθετημένο στον θάλαμο καύσης. Έτσι, η έγχυση γίνεται πιο στοχευμένα, εμποδίζοντας το καύσιμο να φτάσει στις βαλβίδες και τα μπουζί, με το αποτέλεσμα να είναι οι χαμηλότερες εκπομπές. Το καύσιμο τροφοδοτεί το μοτέρ μέσω μιας αντλίας υψηλής πίεσης, λειτουργίας στα 250 bar.

-Turbo με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα διαφυγής: Αυτή η τεχνολογία παρέχει βελτιωμένο έλεγχο του υπερσυμπιεστή, μεγιστοποιώντας την απόκριση του κινητήρα και την απόδοση.

-Ηλεκτρικοί ενεργοποιητές turbo: Παρέχουν γρήγορη και ακριβή απόκριση από το turbo, βελτιώνοντας την παροχή ισχύος.

-Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής: Ο βελτιστοποιημένος έλεγχος μεγιστοποιεί την απόδοση και μειώνει τις εκπομπές.

-Φίλτρο σωματιδίων βενζίνης (Gasoline particulate filter-GPF): Απαραίτητο εξάρτημα όλων των κινητήρων βενζίνης με άμεση έγχυση. Το GPF εξασφαλίζει πως τα σωματίδια που παίρνουν τον δρόμο προς την εξάτμιση, συμβαδίζουν με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

Πηγή: Nissan

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ