Δύο νέοι V6 κινητήρες για το Audi Q8

Η γκάμα των κινητήριων μονάδων των Audi Q8 3,0 TFSI και 3,0 TDI επεκτείνεται με δύο επιπλέον 6κύλινδρους, διάταξης V.

Δύο νέοι V6 κινητήρες για το Audi Q8 | to10.gr

Την επέκταση της γκάμας των κινητήρων του Audi Q8 ανακοίνωσε η εταιρεία, η οποία προχωρά στην εισαγωγή δύο νέων μοτέρ, που εφοδιάζουν τα 3,0 TFSI και 3,0 TDI. Το νέο Q8 55 TFSI εφοδιάζεται με έναν 6κύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας τριών λίτρων, άμεσης έγχυσης και ισχύος 250kW/340hp. Στο εύρος 1.370-4.500 σ.α.λ., η ροπή που αναπτύσσεται, ανέρχεται στα 500Nm, με τον turbo κινητήρα βενζίνης να προσφέρει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 5,9δλ. για τα πρώτα 100 χ.α.ω. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250.

Η δεύτερη μονάδα που προστίθεται στην γκάμα, είναι η 3λιτρη πετρελαίου. Αποδίδει 170kW/231hp, με ροπή 500Nm, η οποία είναι διαθέσιμη στο εύρος 1.750-3.250 σ.α.λ. Από στάση, το Q8 45 TDI επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 7,1δλ., με την τελική του να ανέρχεται στα 233.

Όλα τα νέα κινητήρια σύνολα συνεργάζονται με το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, που μπορεί να μειώσει την κατανάλωση κατά 0,7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Τα πιο σημαντικά εξαρτήματά του είναι η μπαταρία ιόντων-λιθίου και ο εναλλάκτης που λειτουργεί με ιμάντα (belt alternator starter-BAS) και που επιτρέπει στο 48V σύστημα να τροφοδοτείται. Όταν επιβραδύνει, το BAS επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας έως και 12kW, που αποθηκεύεται από την πλευρά της στην μπαταρία. Σε ταχύτητες 55-160 χ.α.ω., το Q8 μπορεί να ταξιδέψει έως και για 40 δευτερόλεπτα, με σβηστό το συμβατικό μοτέρ, εφόσον ο οδηγός δεν έχει το πόδι του στο γκάζι. Όταν το κάνει, το BAS επανεκκινεί τον 6κύλινδρο κινητήρα γρήγορα και ομαλά. Η τεχνολογία start-stop είναι διαθέσιμη από την ταχύτητα των 22 χ.α.ω.

Τη μετάδοση έχουν αναλάβει το 8τάχυτο κιβώτιο tiptronic και η μόνιμη 4κίνηση quattro. Αμφότερες οι εκδόσεις με τα νέα μοτέρ εφοδιάζονται με τροχούς 19 ιντσών, διαστάσεων 265/55 στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στάνταρ παρέχονται επίσης η ανάρτηση με ελέγχο απόσβεσης, το σύστημα χειρισμού, αλλά και αυτό των πολυμέσων, το MMI Navigation και το Audi virtual cockpit. Η λειτουργία καθίσταται δυνατή μέσω δύο οθονών αφής με απτική και ακουστική διάδραση.

Πηγή: Audi

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο