Στη Γενεύη το Q4 e-tron concept

Στο 89ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσιάζει το μελλοντικό ηλεκτρικό 5θυρο SUV του ο Γερμανός κατασκευαστής.

Στη Γενεύη το Q4 e-tron concept | to10.gr

Στη Γενεύη παρουσιάζεται το Q4 e-tron concept, με την Audi να ακολουθεί κι αυτή το επόμενο κεφάλαιο της μετακίνησης, που αφορά φυσικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το εν λόγω μοντέλο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ισχύος 225 kW, που του εξασφαλίζουν επιτάχυνση έως τα πρώτα 100 χ.α.ω., 6,3δλ, με την τελική ταχύτητά του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180. Η μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh, είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του οχήματος, ανάμεσα στους δύο άξονες, με την αυτονομία του να ανέρχεται σε 450 χιλιόμετρα.

Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου, στην οποία θα κατασκευαστούν κι άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ από την Audi αναμένονται κι άλλες παρουσιάσεις μέσα στη χρονιά, όπως των e-tron Sportback και Q2L e-tron, με το τελευταίο να προορίζεται για την κινεζική αγορά. Το e-tron GT θα παρουσιαστεί κατά το δεύτερο μισό του 2020, με το Q4 e-tron concept να παρουσιάζεται κι αυτό εκείνη την περίοδο από τη μεριά του.

Διαστάσεις και εσωτερικό

Το μήκος του Q4 e-tron concept είναι 4,59 μέτρα, το πλάτος 1,90 μέτρα και ύψος 1,61 μέτρα. Είναι ευρύχωρο εντός και compact διαστάσεων εκτός, κάτι που το καθιστά ιδανικό και για την πόλη. Το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 2,77 μέτρα, άρα ο χώρος της καμπίνας είναι μεγάλος και από τη στιγμή που δεν υπάρχει τούνελ για τη μετάδοση, τότε η άνεση και η ευρυχωρία περνούν σε άλλο επίπεδο.

Κινητήρας και ανάρτηση

Το αυτοκίνητο διαθέτει την έκδοση performance του ηλεκτρικού κινητήριου συστήματος και αυτό σημαίνει πως την κίνηση τη μεταδίδει ένας ξεχωριστός ηλεκτροκινητήρας στους αντίστοιχους τροχούς, κάτι που σημαίνει πως διαθέτει τεχνολογία quattro. Η κατανομή ροπής είναι ιδανική και αυτό επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει πολύ καλή πρόσφυση σε όλα τα τερέν, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, ο άξονας που χρησιμοποιείται, είναι ο πίσω. Αν, όμως, ο οδηγός θελήσει μεγαλύτερη ισχύ από αυτή στην οποία μπορεί να αντεπεξέλθει ο πίσω ηλεκτροκινητήρας, τότε το σύστημα χρησιμοποιεί τον εμπρός ασύγχρονο κινητήρα, στέλνοντας σε αυτόν τη ροπή. Αυτό γίνεται προληπτικά, ακόμα και πριν την εμφάνιση ολίσθησης, σε συνθήκες παγετού, στις γρήγορες καμπές ή αν το αυτοκίνητο υποστρέφει η υπερστρέφει.

Το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 150 kW και 310 Nm, ενώ o εμπρός 75 kW και 150 Nm. Η συνδυασμένη απόδοση είναι 225 kW και η μπαταρία των 82 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 450 χιλιομέτρων. Η φόρτισή της παρέχεται με ισχύ έως και 125 kW και το 80% επιτυγχάνεται σε μόλις 30 λεπτά.

Η εξοικονόμηση ενέργειας από εκεί και πέρα, ξεκινά από τον συντελεστή οπισθέλκουσας, που είναι μόλις 0,28, ενώ αναφορικά με τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας, η σύνθετη διαχείριση θερμότητας του συστήματος κίνησης και της μπαταρίας (σε όλα αυτά περιλαμβάνεται και μια αντλία θερμότητας CO2), συμβάλλει σε αυτό.

Πηγή: Audi

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο