Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Το ντεμπούτο του μοντέλου έγινε στη Νέα Υόρκη και η ειδική αυτή έκδοση αποτίει φόρο τιμής στα 50 χρόνια ιστορίας του GT-R.

Την έκδοση 50th Anniversary Edition του GT-R παρουσίασε στη Νέα Υόρκη η Nissan, με τους μηχανικούς της εταιρείας να βελτιστοποιούν ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο, τιμώντας έτσι τα 50 χρόνια ιστορίας του στους αγώνες.

Οι αποχρώσεις στην οποία προσφέρεται, αντικατοπτρίζουν τις επιτυχίες του μοντέλου στο ιαπωνικό GP. Ως εκ τούτου, κοσμείται με την απόχρωση Bayside (Wangan) Blue, αλλά και με λευκές αγωνιστικές ρίγες. Το χρώμα, υποβλήθηκε σε θερμική επεξεργασία τεσσάρων στρώσεων, «παρουσιάζοντας» ένα ζωντανό μπλε με όμορφα σημεία και βαθιές σκιές.

Τα μπλε χαρακτηριστικά στις ζάντες και πιο συγκεκριμένα στις ακτίνες τους, κάνουν το επετειακό GT-R να ξεχωρίζει, ενώ ομορφαίνει ακόμα περισσότερο από τους χρωματικούς συνδυασμούς του λευκού πέρλας με τις κόκκινες ρίγες και του ασημί με τις λευκές.

Εντός θαλάμου επιβατών, κυριαρχεί το γκρίζο χρώμα, που θυμίζει ατμόσφαιρα νυχτερινού ουρανού, ενώ διακρίνεται το τιμόνι, η επένδυση στον επιλογέα σχέσεων, τα καθίσματα με την ανάγλυφη επένδυση, τα αλεξήλια από ύφασμα Alcantara και άλλα πολλά.

Περαιτέρω βελτίωση

Πολλοί πίστευαν πως ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,8 λίτρων, με τους 565 ίππους, έχει φτάσει στο απόγειό του, αλλά οι μηχανικοί μπόρεσαν να ενσωματώσουν νέα turbo, αυξάνοντας τη συνολική απόδοση κατά 5%. Επίσης, οι πολλαπλές εξαγωγής έχουν βελτιστοποιηθεί για ακόμα πιο δυναμική απόδοση. Είναι εμπνευσμένες από τους αγώνες ταχύτητας.

Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων, με διπλό συμπλέκτη και με «R mode». Τα downshifts είναι επιθετικά και στις γρήγορες εξόδους των στροφών, η επιλογή της σχέσης λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια εμπλοκής του ABS.

Αναφορικά με την ανάρτηση, έχει ρυθμιστεί με τέτοιον τρόπο, που να παρέχει καλύτερη σταθερότητα. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβέστερο και απαιτεί ελάχιστες διορθώσεις, ακόμα και σε ταχύτητες έως 300 χ.α.ω. Το σύστημα πέδησης έχει ενισχυθεί, είναι αποκρίσιμο ακόμα και όταν η πίεση στο πεντάλ είναι μικρότερη και αυτό έχει αποτέλεσμα την καλύτερη ακινητοποίηση του οχήματος.

Πηγή: Nissan

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ