Η ΕΡΤ απάντησε στην επιστολή του Ολυμπιακού

Η ΕΡΤ μέσω ανακοίνωσης απάντησε στην επιστολή του Ολυμπιακού, σχετικά με την τηλεοπτική κάλυψη του δεύτερου τελικού.

Χάρης Παπαγεωργίου