Ο ηγέτης Κουρμπέλης, ο σημαντικός Άλτμαν και μια νίκη – βάλσαμο

Ο ηγέτης Κουρμπέλης, ο σημαντικός Άλτμαν και μια νίκη – βάλσαμο

Ο Παναθηναϊκός βρήκε πρωταγωνιστές που δεν περιμέναμε και αυτοί καθόρισαν το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, στο οποίο δεν ενθουσίασε, αλλά πλέον υπάρχει ανάγκη για νίκες.

Ο Δημήτρης Κουρμπέλης έλεγε επί μία εβδομάδα στον Γιώργο Δώνη πως δε χάνει με τίποτα το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης και μας έδειξε πως δεν το έλεγε απλά για να το πει, αλλά γιατί είχε τη διάθεση και την όρεξη σε αυτή τη δύσκολη περίοδο να ηγηθεί της ομάδας της οποίας φοράει το περιβραχιόνιο. Και ήταν απόλυτος ηγέτης μέσα στο γήπεδο και στα δύο μισά του γηπέδου.

Η πάσα που βγάζει στον Άλτμαν στο γκολ του 16′ είναι εξαιρετική και στο χρόνο που την κάνει και στο σημείο. Βλέπει την κίνηση του Μακέντα αλλά καταλαβαίνει πως είναι στο όριο του οφσάιντ, καθυστερεί λίγο για να προλάβει την άμυνα του Αστέρα που κάνει κίνηση να βγει και αφήνει τον Άλτμαν, που εν τω μεταξύ έχει μπει σαν κρυφός φορ και πασάρει όταν χρειάζεται, εκεί που χρειάζεται. Λίγα λεπτά μετά, ο Κουρμπέλης βγάζει ίδια ψηλοκρεμαστή πάσα στον Χατζηγιοβάνη αυτή τη φορά και ο Παναθηναϊκός δημιουργεί ευκαιρία για δεύτερο γκολ, με τον ίδιο τρόπο.

Γενικά ο Κουρμπέλης έκανε ίσως την καλύτερη φετινή του εμφάνιση, ήταν και μέσα σε φάσεις για γκολ (ήταν αυτός που έχασε την πρώτη μεγάλη ευκαιρία με κεφαλιά από τη μικρή περιοχή) και η έξοδός του από το γήπεδο επηρέασε μέχρι ένα βαθμό τον Παναθηναϊκό. Μέχρι να μπει ο Πούγγουρας, να κλείσει περισσότερο η άμυνα και να βγάλει ο Παναθηναϊκός το τελευταίο αγχωτικό τέταρτο χωρίς επί της ουσίας να απειληθεί από τον Αστέρα.

Ο δεύτερος πρωταγωνιστής του Παναθηναϊκού είναι αναμφίβολα ο Όμρι Άλτμαν. Είχε κινηθεί σε ρηχά νερά όσες φορές τον είδαμε μετά τον τραυματισμό του, αλλά αυτή τη φορά άφησε το στίγμα του. Και είναι πολύ θετικό για τον Δώνη, σε μια περίοδο που αναζητεί και να φρεσκάρει την ομάδα του και να δει κι άλλους παίκτες να βγαίνουν μπροστά, να έρχεται ο Ισραηλινός και να πετυχαίνει το γκολ που έκρινε το ματς. Και όχι μόνο αυτό. Ο Άλτμαν δεν κρυβόταν, ζητούσε μπάλα, πατούσε περιοχή συνεχώς, απείλησε σε 1-2 φάσεις ακόμα και για τα 60 λεπτά που αγωνίστηκε παίρνει πολύ θετικό πρόσημο. Όσο περνάει ο καιρός και θα νιώθει πιο γερός και πιο έτοιμος, σίγουρα θα βγάζει περισσότερα πράγματα στο γήπεδο. Είναι ποιοτικός και ένας από τους παίκτες που ο Δώνης ποντάρει πολλά και σε πολλές θέσεις.

Ο Παναθηναϊκός παρουσίασε ξανά αμυντικά κενά. Ιδιαίτερα στο κάθετο παιχνίδι του Αστέρα. Όπως συνέβη και σε προηγούμενα ματς. Ο Αστέρας βγάζει μεγάλη ευκαιρία με πάσα στην πλάτη της άμυνας του Φερνάντες στον Καλτσά στο πρώτο ημίχρονο και ένα τετ α τετ του Μανιά στο 57′ με κάθετη πάσα του Φερνάντες. Όταν οι Αρκάδς έφερναν την μπάλα στον άξονα και προσπαθούσαν να επιτεθούν από εκεί, είχε θέματα ο Παναθηναϊκός, ειδικά όταν περνούσε η μπάλα από την πρώτη γραμμή των Κάτσε και Κουρμπέλη. Αλλά πολλές ευκαιρίες η ομάδα του Παράσχου δεν είχε. Εκτός των δύο που αναφέρθηκαν, είχε ένα γύρισμα του Φερνάντες προς τον Μανιά στο πρώτο ημίχρονο και μια αντεπίθεση που ο Αραβίδης την τελείωσε κάπως βιαστικά.

Με δεδομένο πως ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε νωρίς στο ματς και ο Αστέρας είναι ομάδα με ποιότητα μπροστά, δεν υπήρξε κανενός είδους… πολιορκία, ούτε ιδιαίτερο άγχος για να μείνει αυτό το 1-0. Απλά 2-3 περιπτώσεις που θα μπορούσαν οι πράσινοι να πληρώσουν, όπως έκαναν σε προηγούμενα ματς.

Και κάτι τελευταίο. Για ακόμα ένα παιχνίδι, όπως είχε συμβεί και με την Ξάνθη και με τη Λάρισα στο ΟΑΚΑ, ο Παναθηναϊκός δεν τελειώνει ματς στο ανοιχτό γήπεδο. Σήμερα είχε την ευκαιρία να το κάνει 2-3 φορές, αλλά η τελική προσπάθεια, είτε πάσα, είτε εκτέλεση, ήταν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων κακή. Είναι κάτι που πρέπει να λύσουν οι παίκτες, αφού σε αυτό το κομμάτι ο Δώνης δεν μπορεί να κάνει κάτι. Ούτε παίζει, ούτε μπορεί να δείξει σε κάποιον πως… πασάρουν σε ελεύθερο παίκτη.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ