Στο ίδιο Μαυσωλείο με τον Αλέφαντο…

Στο ίδιο Μαυσωλείο με τον Αλέφαντο…

Κανείς δεν ξέρει τι θα γινόταν αν ο ΠΑΟΚ πατούσε γκάζι ίσως έχανε πάλι και ξαναέβριζαν, αυτή τη φορά για την αφέλεια του να ανοιχτεί..

Πριν καλά καλά κλείσω εβδομάδα ως 10άρι, ελπίζω και οι πιο δύσπιστοι να κατάλαβαν πως έχουν να κάνουν με σπάνια μπαλαδόφατσα.

Στην πάρτη μου αναφέρομαι φυσικά που ακτινογράφησε ιδανικά το παιγνίδι, δε χωράει αμφιβολία πως όταν κλείσω τα μάτια μου πρέπει να ταφώ μέσα στο Μαυσωλείο του Νίκου Αλέφαντου.

Σας έγραψα λοιπόν πως το πιθανότερο σημείο που έβλεπα ήταν το Χ κι εντελώς μεταξύ μας για Χ ήταν το ματσάκι.

Σας έγραψα επίσης πως από τα άλλα δυο σημεία θα επέλεγα το 1, το 2 μάλλον θα το απέκλεια και τελικά έκατσε άσσος.

Σας έγραψα ακόμα και ότι η έκβαση του αγώνα θα παρέπεμπε σε αγώνα της Τούμπας τα χρόνια της μεγάλης παράδοσης, με τους ρόλους αντεστραμμένους, αντιποδόσφαιρο, δύναμη, τσαμπουκάς και γκολ φουστανέλας κάτι σαν τον δεύτερο ημιτελικό του 2014.
Μέσα και σ΄αυτό.

Στο κείμενο μου είναι η αλήθεια πως υπάρχει και η εκτίμηση πως είναι δύσκολο να μη σκοράρει ο ΠΑΟΚ, προφανώς όμως κάποιες σκοτεινές παρακρατικές δυνάμεις παρενέβησαν για να με εκθέσουν, αύριο θα κάνω καταγγελία στη δίωξη ηλεκτρικού εγκλήματος όπως είχε πει κάποτε η Στέλλα Μπεζαντάκου.

Ο αγώνας μου θύμισε ένα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός των 80s που ο γηπεδούχος ήταν για να τον κλαίνε οι ρέγγες ο φιλοξενούμενος διέθετε καλύτερο υλικό, ο ΠΑΟΚ κέρδισε όμως με ένα απίθανο γκολ του Άρη Καρασαbβίδη που από το ύψος της μεγάλης περιοχής έπιασε αέρα, η μπάλα βρήκε λίγο στην άκρη του παπουτσιού του με ολίγον από κορδόνι και κατέληξε με ταχύτητα χελώνας στα δίχτυα.

Η σημερινή βραδιά, είναι από αυτές που αν ζεις στη Θεσσαλονίκη και είσαι δικτυωμένος με facebookικό κοινό ασπρόμαυρων αποχρώσεων, εύχεσαι να σου χαλάσει το wifi.
Η κοινή γνώμη θα περνάει τους συνήθεις υπόπτους από πριονοκοδρέλα, ο Λουστέσκου θα ειναι κόκκινο πανί για την ατολμία του, ο Βιειρίνια θα είναι για το σύλλογο βετεράνων, ο Καντούρι για δανεικός στην Κέρκυρα κλπ.

Κρίμα γιατί ο ΠΑΟΚ έδειξε πως μπορούσε να πάρει το Χ με σβηστές μηχανές.
Η φάτσα του Λεμονή στην καθυστέρηση πριν την έναρξη λόγω του καπνού, θύμιζε κατηγορούμενο σε δικαστήριο που ξέρει πως θα καταδικαστεί και θέλει να γλυτώνει από το βάσανο όσο γίνεται συντομότερα.

Το ξεκίνημα του αγώνα αυτό έδειξε, ο ΠΑΟΚ χωρίς να είναι καλύτερος και χωρίς να κάνει την κλασική ευκαιρία πάτησε περισσότερες φορές περιοχή με οργανωμένες επιθέσεις και βρέθηκε κοντά στο γκολ έστω και με υποευκαιρίες, την ίδια στιγμή που οι επιθετικοί του Ολυμπιακού απορούσαν τι χρώμα μάτια έχει ο Ρέι.

Σου έδινε την εντύπωση ο ΠΑΟΚ πως αν ανέβαζε ταχύτητα δε θα σκοράριζε απλώς αλλά θα περνούσε πάνω από τον αντίπαλό του, στη θεωρία όμως και στην ανάλυση με δεδομένο το αποτέλεσμα, όλοι είμαστε μετρ του είδους.

Κανείς δεν ξέρει τι θα γινόταν αν ο ΠΑΟΚ πατούσε γκάζι ίσως έχανε πάλι και ξαναέβριζαν, αυτή τη φορά για την αφέλεια του να ανοιχτεί…

Τέλος πάντων, υπάρχουν στιγμές που ακόμα και η πιο επιγραμματική ματιά σου λύνει την απορία, γιατί ο ΠΑΟΚ που δαπάνησε πακτωλό εκατομμυρίων φέτος, παρουσιάζει τέτοια εικόνα.

Κορυφαίοι του πέρα πάσας αμφιβολίας, ήταν ο Βαρέλα κατά πρώτο λόγο κι ο Μάτος κατά δεύτερο.Ήταν σίγουρα αυτοί που έπαιξαν τουλάχιστον με ψυχή. Αμφότεροι αγωνίζονταν στον ΠΑΟΚ και πέρσι.

Οι δυο από τους τρεις που έβγαλε ο Λουτσέσκου, ήταν ο Μακ κι ο Μαουρίσιο από τα λεγόμενα βαριά χαρτιά που αποκτήθηκαν φέτος, για να κάνουν υποτίθεται τη διαφορά, είναι αυτονόητο μάλιστα πως αν μπορούσε να κάνει περισσότερες αλλαγές θα πετούσε έξω το Βιειρίνια και τον Καντουρί που η παρουσία του έγινε αισθητή όταν τιμωρήθηκε με κάρτα προς το τέλος, φετινά μεταγραφικά αποκτήματα επίσης.

Οι παίκτες που μπήκαν μπας και σώσουν ότι μπορούσε να σωθεί, ήταν ο Κάμπος, ο Σακχόφ κι ο Μπίσεσβαρ, εκ των πρωταγωνιστών της περσινής χρονιάς!

Τι άλλο θέλετε για να καταλάβετε, πως κάτι δεν έγινε καλά φέτος?…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ