Με κορμάρα 20άρας η Αθήνα Οικονομάκου μετά από δύο γέννες

Με κορμάρα 20άρας η Αθήνα Οικονομάκου μετά από δύο γέννες

Εντυπωσιακή εμφάνιση!

Η Αθηνά Οικονομάκου μπορεί να έχει γεννήσει δύο παιδιά, ωστόσο το κορμί της εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο καλλίγραμμα ανάμεσα στις Ελληνίδες celebrities.

Η φωτογραφία με μαγιό που ανέβασε η Ελληνίδα ηθοποιός και επιχειρηματίας στο προφίλ της στο instagram, φανερώνει το υπέροχο κορμί της Αθηνάς.

Διαβάστε επίσης: Η Μαρία Σολωμού γυμνή – Αυτό μόνο, τίποτε άλλο (Pics)

Με ένα στυλάτο μαγιό με χρώμα και με χαμόγελο στα χείλη απολαμβάνει ανέμελες στιγμές στη θάλασσα.

Δείτε εδώ τη φωτογραφία:

Άραγε πως διατηρεί η Αθηνά αυτό το κορμί; Πάμε να δούμε την διατροφή που ακολουθεί.

Δευτέρα

Πρωινό:1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 φρούτο, καφές ή τσάι

Δεκατιανό: 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά

Μεσημεριανό: 1 μερίδα γεμιστά με λίγες πατάτες, 1 μερίδα τυρί φέτα, 5-6 μέτριες ελιές

Σνακ: 1 γιαούρτι 2% και 2 φρυγανιές σικάλεως

Βραδινό: Σαλάτα ρόκα με σολομό και λίγο λάδι

Τρίτη

Πρωινό:2 φέτες ψωμί με μαργαρίνη, μαρμελάδα ή μέλι, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 μπανάνα
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπιφτέκια ψητά, 1 μερίδα ρύζι, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Σνακ: 1/2 σοκολάτα υγείας (50 γρ.)
Βραδινό: 1 ντάκος (κρητικό παξιμάδι), σαλάτα εποχής, 4 ελιές, τυρί

Τετάρτη

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί & γαλοπούλα με ελαιόλαδο, 1 ποτήρι χυμός φρούτων, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά
Μεσημεριανό: 1 μερίδα φακές, 1 μερίδα τυρί φέτα, 5-6 μέτριες ελιές
Σνακ: 1 μπανάνα, 1 μήλο
Βραδινό: Τονοσαλάτα με λίγο λάδι

Πέμπτη

Πρωινό:1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 3 φρυγανιές σικάλεως, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 κράκερ σικάλεως
Μεσημεριανό: Ψάρι φούρνου με λίγες πατάτες, παντζάρια βραστά με λίγο λάδι
Σνακ: 1 ποτήρι γάλα & 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά
Βραδινό: Χωριάτικη σαλάτα με λίγο λάδι, 1 φέτα μαύρο ψωμί

Παρασκευή

Πρωινό:1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 μερίδα τυρί φέτα, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 αχλάδι
Μεσημεριανό: 1 μερίδα φασολάκια λαδερά, 1 μερίδα τυρί φέτα, 1 φέτα μαύρο ψωμί
Σνακ: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 1 μήλο
Βραδινό: 1 ομελέτα (2 αβγά, λαχανικά), σαλάτα εποχής με λίγο λάδι

Σάββατο

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί & γαλοπούλα με ελαιόλαδο, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά
Μεσημεριανό: Κοτόπουλο κοκκινιστό με λίγο ρύζι, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Σνακ: 1 παστέλι (80 γραμμ.)
Βραδινό: Φρουτοσαλάτα (μήλο, μπανάνα κ.ά.) με καρύδια, μέλι και κανέλa

Κυριακή

Πρωινό:1 αβγό βραστό, 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 ποτήρι χυμός φρούτων, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 κουτ. σούπας ξηροί καρποί
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπριζόλα ψητή, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 μερίδα τυρί φέτα
Σνακ: 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 κουτ. γλυκού μέλι
Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 1 μερίδα ρύζι βραστό

Πηγή: athensmagazine.gr

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Κλείσιμο