Η αυτοματοποίηση του ρεστοράν : Σερβίρει η «Πένι»

Το μικρό ρομπότ χαρτογραφεί το περιβάλλον της, χρησιμοποιεί αισθητήρες για να πλοηγείται στους στενούς χώρους ανάμεσα στην κουζίνα και τα τραπέζια. Αν αισθανθεί ότι κάτι μπλοκάρει τον δρόμο της, σταματά.

Η αυτοματοποίηση του ρεστοράν : Σερβίρει η «Πένι» | to10.gr

Ο Τζον Χα ήταν μηχανικός στην Google. Ήταν τακτικός πελάτης του Kang Nam Tofu House, ενός κορεάτικου ρεστοράν σε ένα mall στη Μίλπιτας της Καλιφόρνιας. Όταν οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να πουλήσουν, ο Τζον αποφάσισε να γίνει εστιάτορας. Κι όταν χρειάστηκε να καλύπτει τα κενά κάθε που ένας σερβιτόρος ή κάποιος που έπλενε τα πιάτα ήταν άρρωστος ή αποφάσιζε να εγκαταλείψει, ο Τζον είπε: «Συνειδητοποίησα, γιατί όλη αυτή η χειρονακτική εργασία;» Κι άρχισε να κατασκευάζει τη σερβιτόρα-ρομπότ, που βάφτισε «Penny».

«Κανείς δεν είναι πραγματικά ευτυχισμένος. Κανείς δεν περηφανεύεται που δουλεύει σε εστιατόριο… Σκέφτηκα ότι ο αντίκτυπος των ρομπότ στην κοινωνία θα ήταν τεράστιος. Άρα, αποφάσισα να φύγω από την Google, άρχισα να φτιάχνω το πρωτότυπο, και τώρα δουλεύει καθημερινά στο ρεστοράν μου» δήλωσε στο FastCompany.

Το μικρό ρομπότ χαρτογραφεί το περιβάλλον της, χρησιμοποιεί αισθητήρες για να πλοηγείται στους στενούς χώρους ανάμεσα στην κουζίνα και τα τραπέζια. Αν αισθανθεί ότι κάτι μπλοκάρει τον δρόμο της, σταματά. Η Πένι δεν κάνει διάλειμμα για τσιγάρο. Μπορείς να την καλέσεις με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Επιπλέον είναι πολύ καλή συνεργάτης με τους ανθρώπινους συναδέλφους της: μιας και αυτοί δεν χρειάζεται, πλέον, να πηγαινοέρχονται από την κουζίνα στα τραπέζια και πίσω, μπορούν και εστιάζουν περισσότερο στο σέρβις των πελατών, πράγμα που αυξάνει τα πουρμπουάρ τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο