Μπλάνκο : Υπέγραψε για δύο χρόνια στον Παναρκαδικό

Μπλάνκο : Υπέγραψε για δύο χρόνια στον Παναρκαδικό

Ο Ισμαελ Μπλάνκο υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τον Παναρκαδικό.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Στον Παναρκαδικό θα αγωνίζεται για τα επόμενα δύο χρόνια ο Ισμαελ Μπλάνκο.

Ο πρώην παίκτης της ΑΕΚ, Ίσμαελ Μπλάνκο, υπέγραψε διετές συμβόλαιο με την ομάδα της Αρκαδίας, παρουσία του αντιπροέδρου Ηλία Καναβέτα, του Γενικού Αρχηγού Τριαντάφυλλου Σωτηρόπουλου και του μάνατζερ Κώστα Λάγαρη, καθώς ξεπεράστηκε το γραφειοκρατικό πρόβλημα που τον άφησε εκτός στην αρχή της σεζόν.

Ο Αργεντινός έχει δικαίωμα συμμετοχής με τους πράσινους στο Πρωτάθλημα της Γ Εθνικής, όταν αυτό ξεκινήσει αφού βρίσκεται σε αναστολή και δύσκολα θα ξεκινήσει φέτος.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ