Γαλανόπουλος: «Έγινε η αρχή! Συνεχίζουμε» (pic)

Γαλανόπουλος: «Έγινε η αρχή! Συνεχίζουμε» (pic)

Το μήνυμα του 20χρονου μέσου της ΑΕΚ στα social media για το παιχνίδι με τη Σέλτικ.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Η ΑΕΚ έδειξε χαρακτήρα στη Γλασκώβη και με το 1-1 που απέσπασε στο «Σέλτικ Παρκ» έγινε το φαβορί για την πρόκριση στα πλέι οφ του Champions League. Η Ενωση στον επαναληπτικό του ΟΑΚΑ καλείται πλέον να υπερασπιστεί το πλεονέκτημα που έχει απέναντι στη Σέλτικ και να «σφραγίσει» το εισιτήριο για την επόμενη φάση της  κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης.

Ο Κώστας Γαλανόπουλος, ο οποίος στο δεύτερο ημίχρονο του πρώτου παιχνιδιού με τη σκωτσέζικη ομάδα αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα, με ανάρτησή του στα social media τόνισε ότι η ΑΕΚ έκανε το πρώτο βήμα για την πρόκρισή της στα πλέι οφ. «Έγινε η αρχή! Συνεχίζουμε», τόνισε χαρακτηριστικά ο μέσος της ΑΕΚ, με τον κόσμο της Ενωσης να τον αποθεώνει στα σχόλια κάτω από την ανάρτησή του.

Δείτε το μήνυμά του:

Έγινε η αρχη! Συνεχιζουμε??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Κώστας Γαλανόπουλος (@kgalano_25) στις

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ