Στο χιονισμένο Κίεβο προσγειώθηκε πριν από λίγο η αποστολή της ΑΕΚ ενόψει της αναμέτρησης με την Ντιναμό για τον επαναληπτικό του 1-1 του ΟΑΚΑ, όπως δημοσίευσε και η ΠΑΕ στην επίσημη σελίδα της στο Facebook.