ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ


Πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο ημίχρονο του δεύτερου ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας κόντρα στην ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ η Λάρισα εξέδωσε ανακοίνωση, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τις λάθος αποφάσεις του Αναστάσιου Παπαπέτρου.
«Μπράβο ρε Παπαπέτρου!
Σαν τον μπαμπά…

Όλα ανάποδα»!