AEK – Λάρισα : «Μπράβο ρε Παπαπέτρου. Όλα ανάποδα» η ανακοίνωση των Βυσσινί

AEK – Λάρισα : «Μπράβο ρε Παπαπέτρου. Όλα ανάποδα» η ανακοίνωση των Βυσσινί

Αρκετά παράπονα για τις αποφάσεις του Αναστάσιου Παπαπέτρου στο εκτός έδρας παιχνίδι με την ΑΕΚ για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας είχε η Λάρισα που εξέδωσε ανακοίνωση πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο ημίχρονο.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο ημίχρονο του δεύτερου ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας κόντρα στην ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ η Λάρισα εξέδωσε ανακοίνωση, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τις λάθος αποφάσεις του Αναστάσιου Παπαπέτρου.

Η ανακοίνωση της ΑΕΛ:

«Μπράβο ρε Παπαπέτρου!

Σαν τον μπαμπά…

Όλα ανάποδα»!

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ