Παναθηναϊκός: «Οι οπαδοί πήραν τη ρέπλικα, αλλά έχει επιστραφεί ήδη»

Παναθηναϊκός: «Οι οπαδοί πήραν τη ρέπλικα, αλλά έχει επιστραφεί ήδη»

Πρώτη αντίδραση από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός σχετικά με τα γεγονότα στα γραφεία και την επίσκεψη οπαδών.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Θέση σχετικά με τα γεγονότα που συνέβησαν πριν από λίγη ώρα στα γραφεία της ΠΑΕ, εκεί που βρέθηκαν οπαδοί ζητώντας την αποχώρηση του Γιάννη Αλαφούζου, πήρε ο επίσημος Παναθηναϊκός.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι πράσινοι, οι οπαδοί δεν πήραν το αυθεντικό τρόπαιο του πρωταθλήματος του 2010, αλλά την ρέπλικα και τονίζουν ότι αυτή έχει επιστραφεί ήδη στα γραφεία.

«Το κύπελλο που πήραν οι οπαδοί ήταν ρέπλικα και όχι το αυθεντικό, αλλά και η ρέπλικα είναι ήδη ξανά στα γραφεία της ΠΑΕ», αναφέρουν οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ