Καρυπίδης : «Θα σέβεστε» (pic)

Καρυπίδης : «Θα σέβεστε» (pic)

Το μήνυμα του ισχυρού άντρα της ΠΑΕ Άρης μετά τη νέα νίκη της ομάδας του.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Ο Άρης πήρε μια πολύ σημαντική νίκη επί του ΟΦΗ στην Κρήτη και επέστρεψε στη κορυφή της βαθμολογίας.

Ολόκληρος ο οργανισμός Άρης, μάλιστα, βρίσκεται στο πλευρό του Μάριου Σιαμπάνη και του αφιέρωσε τη νίκη.

Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση του ισχυρού άντρα της ΠΑΕ, Θόδωρου Καρυπίδη στον λογαριασμό του στο Instagram.

«Θα σέβεστε… Παρακολουθήστε τη συνέχεια», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TLK (@theodorkaripidis)

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ