Το κίνητρο που έφερε το ΟΑΚΑ και η διαφορά του Ολυμπιακού

Το κίνητρο που έφερε το ΟΑΚΑ και η διαφορά του Ολυμπιακού

Ο τρόπος με τον οποίο οι Ερυθρόλευκοι διαχειρίζονται την πρώτη κακή εμφάνιση τους στα playoffs.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να προσεγγίσεις τη φετινή επιτυχία του Ολυμπιακού. Και από το βράδυ της Κυριακής μόλις προστέθηκε ένας ακόμη για τους προσεκτικούς «παρατηρητές» της ομάδας του Πέδρο Μαρτίνς. Ο τρόπος με τον οποίο οι Ερυθρόλευκοι διαχειρίζονται την πρώτη κακή εμφάνιση τους στα playoffs. Την πρώτη κακή εμφάνιση τους γενικώς, από το lockdown και πέρα.

Ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούν το επόμενο κίνητρο…

Δεν έχασε ο Ολυμπιακός από τον Παναθηναϊκό. Αντίθετα διατήρησε το δικαίωμα της διεκδίκησης μιας αήττητης κατάκτησης του πρωταθλήματος σε μια σεζόν που το format είναι δυσκολότερο από ποτέ. Δεν απειλήθηκε από τους πράσινους, δεν αντιμετώπισε κάποιο σοβαρό πρόβλημα στον αγωνιστικό χώρο. Και αν ο Ματιέ Βαλμπουενά είχε ευστοχήσει στην εκτέλεση πέναλτι στο φινάλε του πρώτου μέρους πιθανότατα θα είχε προσθέσει μια ακόμη νίκη στο ενεργητικό του. Το θέμα που δημιουργήθηκε όμως στα… αποδυτήρια της ομάδας –και όχι στο κοντό και το μακρύ που μπορεί να λέει ο καθένας- είχε να κάνει με την εικόνα. Και το δημιούργησε ο ίδιος ο Πέδρο Μαρτίνς. Και με όσα είπε στους ποδοσφαιριστές του στην ανάπαυλα και στο φινάλε του ματς στο ΟΑΚΑ. Και με όσα πρόσθεσε χθες στον Ρέντη. Και με την τοποθέτηση του μπροστά στο ανοιχτό μικρόφωνο της συνδρομητικής τηλεόρασης.

Το καμπανάκι

«Πρέπει να συγκεντρωθούμε». «Δεν ήμασταν όσο σοβαροί έπρεπε». «Είχαμε κακή εικόνα». «Δεν είχαμε προετοιμαστεί σωστά, στη νοοτροπία και τη ψυχολογία που έπρεπε να έχουμε για αυτό το ματς». Κάποιες από τις ατάκες του. Δεν ξέρει ο 50άχρονος τεχνικός του ότι ποδοσφαιριστές σαν τον Σα, τον Μασούρα, τον Μπουχαλάκη, τον Γκιγιέρμε και τους άλλους έχουν δώσει φέτος περισσότερα ματς μόνοι τους από όσα όλος μαζί ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ κλπ; Δεν ξέρει ότι αισίως η ομάδα του είναι έναν χρόνο και βάλε στο… δρόμο, συνυπολογίζοντας ότι η προετοιμασία ξεκίνησε τον Ιούνη του ΄19; Προφανώς τα ξέρει καλύτερα από όλους. Και αυτά, και άλλα πολλά. Θέλει με τον τρόπο του όμως ο Πορτογάλος προπονητής να εκμεταλλευθεί ακόμη και ένα «κακό παιχνίδι». Να χτυπήσει το καμπανάκι του κινδύνου. Γιατί; Διότι ο φετινός Ολυμπιακός έχει τρυπήσει το ταβάνι της προσδοκίας. Και πρέπει να τρυπήσει και το… ταβάνι της προσπάθειας για να τα καταφέρει.

Σερί

Μέχρι τις 6 Αυγούστου δεν παίζεται απλά η κατάκτηση του αήττητου πρωταθλήματος. Παίζεται το νταμπλ. Παίζεται κυρίως το όνειρο της πρόκρισης στο final 8 του Europa League. Οι Πειραιώτες λοιπόν πρέπει να τα αφήσουν όλα στην άκρη. Και την κούραση, και τα 53 ματς που προηγήθηκαν, και τις απίθανες ελληνικές θερμοκρασίες που τέτοια εποχή δεν επιτρέπουν καλά-καλά ούτε προπόνηση, όχι μια σειρά από ματς κάθε τέσσερις μέρες. Μια σειρά που συνεχίζεται αύριο και όλας στη Θεσσαλονίκη κόντρα στον Άρη (19.15). Και που έτσι θα πάει ως τις 19/ 7 (12/7 Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 21:45, 15/7 ΟΦΗ-Ολυμπιακός 19:15, 19/7 Ολυμπιακός-ΑΕΚ 20:00). Μέχρι δηλαδή τον τελικό κυπέλλου (26/7, Ολυμπιακός-ΑΕΚ 21:00).

Ο… λογαριασμός

Δεν πρέπει να ξεχνά κανείς πόσο ψηλά έχει βάλει τον πήχη ο Ολυμπιακός από την αρχή της σεζόν. Από τα προκριματικά στο μονοπάτι «μη πρωταθλητών» που ξεκίνησαν πέρσι στις 23/7 και οδήγησαν την ομάδα ως τους ομίλους του Champions League. Από την συμμετοχή σε ένα πρωτάθλημα κόντρα σε όλους με το μειονέκτημα πως κανείς από τους ανταγωνιστές δεν είχε από τον Σεπτέμβρη ευρωπαϊκή υποχρέωση. Από μικρά θαύματα όπως η πρόκριση επί της Άρσεναλ έχοντας χαθεί το πρώτο ματς στο Καραϊσκάκη και σε μια εβδομάδα που το… πρόγραμμα χώρεσε ανάμεσα το ματς με τον ΠΑΟΚ στη Τούμπα όπου επί της ουσίας «καθόρισε» τον τίτλο της σεζόν. Δεν πρέπει όμως να ξεχνά και τι έχει μπροστά του ως τον επίλογο της σεζόν. Και για αυτό φροντίζει από το βράδυ της Κυριακής, προσωπικά ο Πέδρο Μαρτίνς.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ