Ο 26χρονος δήλωσε πως με τους νέους κανονισμούς που θα ξεκινήσουν στο πρωτάθλημα το 2022, θα πρέπει ο οδηγός να παίζει μεγαλύτερο ρόλο και όχι το μονοθέσιο.
«Αυτό που εύχομαι είναι η Formula 1 να αποκτήσει ένα grid που οι ομάδες θα είναι πιο κοντά. Έτσι ο οδηγός θα κάνει μεγαλύτερη διαφορά. Όταν μπεις στη Formula 1 γρήγορα καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις οποιονδήποτε οδηγεί ένα αυτοκίνητο που είναι τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερο από το δικό σου.
Εσύ σαν οδηγός παλεύεις για δύο δέκατα του δευτερολέπτου με τον teammate σου. Όταν βλέπεις ότι έχεις διαφορά 1,5 δευτερόλεπτο με κάποιον τότε καταλαβαίνεις γρήγορα ότι δεν τον ανταγωνίζεσαι, στην πραγματικότητα. Μπορούμε να είμαστε όλοι μαζί πιο κοντά, θεωρώ ότι οι αρμόδιοι έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά και με τους νέους κανονισμούς θα το επιτύχουμε αυτό.
Έτσι στο σπορ ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι πιο έντονος στο κομμάτι της οδήγησης, το μηχάνημα θα πάρει δεύτερο ρόλο. Θα διασκεδάζουμε πολύ περισσότερο και το κοινό θα ενδιαφερθεί και πάλι. Θα είναι καλύτερα για όλους» είπε ο Κάρλος Σάινθ.
Ο Ντανίλ Κβίατ μπορεί να μην κατάφερε να πάρει κάποια κανονική θέση αγωνιζόμενου, όμως θα παραμένει εντός της Formula 1 ως αναπληρωτής οδηγός της Alpine.
H Red Bull Racing παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο, RB16B, το τελευταίο με τις επίσημες εργοστασιακές μονάδες ισχύος της Honda, στο κοκπιτ του οποίου θα κάθονται οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεθ στο πρωτάθλημα του 2021.
Ο Γάλλος οδηγός της Toyota, κυριάρχησε στο ιστορικό ράλι, που διεξήχθη για 89η (!) φορά στην νοτιοανατολική Γαλλία και άφησε πίσω του τον Μονεγάσκο, Σεμπάστιαν Λεμπ, ο οποίος έχει επικρατήσει στο Μόντε Κάρλο επτά φορές.