Από τον έναν «βαρετό» αγώνα στον άλλον;

Από τον έναν «βαρετό» αγώνα στον άλλον;

Πολλοί χαρακτήρισαν βαρετό το γκραν πρι που έγινε πρόσφατα στην Ισπανία, αλλά τι θα πουν για αυτόν που ακολουθεί και είναι στο Μονακό;

Αρκετοί χαρακτήρισαν βαρετό το πρόσφατο γκραν πρι που έγινε στην Ισπανία, λόγω της άνετης επικράτησης των δύο Mercedes, που έκαναν για πέμπτη φορά φέτος το 1-2, σημειώνοντας νέο ρεκόρ. Ακολουθεί ο αγώνας στο Μονακό σε περίπου 10 ημέρες και αν ο αγώνας στη Βαρκελώνη ήταν βαρετός, τι θα πουν άραγε για το Πριγκιπάτο;

Ανεξάρτητα από τις απόψεις του καθενός, ένας αγώνας χαρακτηρίζεται βαρετός όταν δεν έχει προσπεράσματα. Για να υπάρχουν προσπεράσεις, απαραίτητη προϋπόθεση είναι το επίπεδο των οδηγών, που αποκλείεται όλοι να είναι πχ. Χάμιλτον, Φέτελ ή Φερστάπεν ή η μεγάλη ισορροπία στις δυνατότητες των μονοθεσίων. Που και αυτό αποκλείεται να γίνει εις τους αιώνες των αιώνων.

Θα υπάρχουν και βαρετά, αλλά και συναρπαστικά γκραν πρι και το τελευταίο καθορίζεται περισσότερο από τη διαφορά που θα έχουν οι ομάδες μεταξύ τους. Αν για παράδειγμα, Mercedes, Ferrari και Red Bull ήταν ισοδύναμες, κανένα γκραν πρι δεν θα ήταν βαρετό, όπως χαρακτήρισαν μερικοί τον αγώνα στην Ισπανία.

Από τη στιγμή, όμως, που και η παραμικρή λεπτομέρεια έχει μεγάλο αντίκτυπο στους χρόνους, τότε μερικοί αγώνες θα εξελίσσονται… βαρετά. Οι δύο Mercedes στην Ισπανία είχαν διαφορά περίπου 4δλ. και ακολούθησε ο Φερστάπεν με 7,6, ο Φέτελ με 9,1 και ο Λεκλέρκ με 13,3. Και αυτοί οι χρόνοι αντικατοπτρίζουν σχεδόν τι γίνεται αυτή τη στιγμή στο γκριντ.

Η Mercedes φαίνεται να ανοίγει τη διαφορά της από τη Ferrari, με τους Ιταλούς να χάνουν τη δική τους από τη Red Bull. Πολλά μπορούν να αλλάξουν έως το τέλος της σεζόν, αλλά όπως στο μπάσκετ μια ομάδα κερδίζει κατά κράτος στις περισσότερες των περιπτώσεων μιαν άλλη όταν είναι καλύτερη, έτσι και στη Formula 1, όταν ένας είναι καλύτερος και ταχύτερος, κερδίζει.

Είναι η… θυσία που κάνουμε όλοι εμείς που παρακολουθούμε το σπορ. Μήπως δεν γίνονταν βαρετά – σύμφωνα με μερικούς – γκραν πρι τη δεκαετία του ’80 και αρχές του ’90 όταν η McLaren μεσουρανούσε; Δεν γινόταν το ίδιο με τη Ferrari από το 2000 και μετά; Ή μήπως συνέβαινε κάτι διαφορετικό με τη Red Bull στην 4ετία της ή τώρα με τη Mercedes;

Άλλο λιγότερο και άλλο περισσότερο, μερικά γκραν πρι είναι βαρετά. Κατά προσωπική άποψη, κανένα δεν είναι βαρετό, αλλά ο μόνος τρόπος για να υπάρχουν προσπεράσματα και ανταγωνισμός σε κάθε γκραν πρι, είναι το κατά πόσο «κοντά» βρίσκονται οι κορυφαίες ομάδες.

Αναφορικά με τον αγώνα στο Μονακό, που γίνεται στις 26 Μαΐου, εκεί φυσικά μην περιμένετε να δείτε προσπεράσματα. Αυτή είναι απαγορευμένη λέξη. Αλλά είπαμε, είναι η θυσία που κάνουμε εμείς οι φανατικοί του σπορ, βλέποντας τους καλύτερους οδηγούς του κόσμου να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον. Έστω και αν για μερικούς οπαδούς, ένας αριθμός αγώνων είναι βαρετοί.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ