Κλείσιμο
ΧΡΩΜΑ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΜΑΥΡΟ
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΜΠΛΕ
Con-Troll: Η σοβαρή απορία της ημέρας είναι μία: Ο Σαββίδης έπαθε... Λουτσέσκου ή ο Λουτσέσκου είχε πάθει... Σαββίδη;
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Δυο Ferrari εμαλώνανε…

Ποιος ευθυνόταν για την επαφή των δύο κόκκινων μονοθεσίων, ο τάχιστος Φερστάπεν και το λάθος του Χάμιλτον με τον Άλμπον.

Δυο Ferrari εμαλώνανε… | to10.gr

Δεν μπορείτε να πείτε… Εκπληκτικός ο αγώνας που έγινε στη Βραζιλία πριν από μερικές ημέρες. Στρατηγική, προσπεράσεις, λάθη, επαφές, αλυτάρχης. Όλα τα είχε ο αγώνας της Κυριακής. Πάρα πολλά ήταν τα… θέματα που βγήκαν και προσωπικά επέλεξα να ασχοληθώ με πέντε, ξεκινώντας από το πιο… ασήμαντο και καταλήγοντας στο πιο σημαντικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

-Λίγο πριν ο Βαλτέρι Μπότας μπει στα πιτ για πρώτη φορά, είχε πίσω του τον Μαξ Φερστάπεν. Θεωρώ πως η καλύτερη επιλογή προκειμένου να κερδίσει τον αγώνα ο Λιούις Χάμιλτον, ήταν να παίξει άμυνα ο Φινλανδός, να καθυστερήσει τον Ολλανδό, με συνέπεια να μειώσει την απόστασή του ο Βρετανός από τον οδηγό της Red Bull. Βέβαια, έτσι δυνατή που ήταν η αυστριακή ομάδα, τίθεται εν αμφιβόλω αν θα τα κατάφερνε στο τέλος ο Χάμιλτον. Ο κινητήρας της Honda ήταν δυνατός και μάλλον σε αυτή την κούρσα η Mercedes ίσως να μην είχε τύχη. Απλά, ίσως αν το σκέφτονταν καλύτερα στη Mercedes, με αυτό το σενάριο θα αύξαναν τις πιθανότητες του Χάμιλτον. Απλά, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το ποσοστό φθοράς των ελαστικών του Μπότας και το κατά πόσο μπορούσε να παίξει άμυνα για να ευνοηθεί ο ομόλογός του στην ομάδα. Ή επειδή έχουν κριθεί όλα, στη Mercedes αποφάσισαν να μην «ρίξουν» για μια ακόμα φορά τον Μπότας.

-Αυτή ήταν κόντρα. Όταν στο τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον προσπάθησε να περάσει τον Πιερ Γκασλί. Δίχως πολλά λόγια, ήταν μια από τις καλύτερες στιγμές του φετινού πρωταθλήματος, ανεξάρτητα ποιος την κέρδισε τελικά.

-Ήταν τόσο δυνατό το μοτέρ της Honda, που ο Φερστάπεν πέρασε δύο φορές τον Χάμιλτον σαν… σταματημένο. Η ιαπωνική εταιρεία κάνει βήματα μπροστά, αλλά κι αυτός ο Ολλανδός είναι άλλο πράγμα ώρες-ώρες, όταν καταφέρνει να μην συγκρούεται με τους άλλους. Όταν περνάει έτσι τους πρωταθλητές, αξίζει κι αυτός πολλά, δεν νομίζετε;

-Και μιας που η αναφορά έγινε για συγκρούσεις, ναι μεν ο Χάμιλτον παραδέχτηκε το λάθος του για την επαφή που είχε με τον Αλεξάντερ Άλμπον, αλλά ο φταίχτης ναι μεν τιμωρήθηκε, αλλά βαθμολογήθηκε, ενώ ο Ταϊλανδός που δεν έφταιγε, δεν πήρε τίποτα, τη στιγμή που όλα έδειχναν πως θα έπαιρνε πόντους. Αυτό είναι κατά προσωπική άποψη αδικία. Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει η FIA σχετικά με τέτοια θέματα, αλλά πολλές φορές έχουμε δει έναν που ευθύνεται να βαθμολογείται και τον άλλον που είναι σωστός, να αποσπά μηδέν εις το πηλίκον. Πάλι καλά που ο Χάμιλτον παραδέχτηκε το λάθος του.

-Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στην επαφή που είχαν οι δύο Ferrari. Ο Σαρλ Λεκλέρκ πέρασε τον Σεμπάστιαν Φέτελ, μετά ο Γερμανός πέρασε τον Μονεγάσκο και υπήρξε η επαφή, στην οποία φάνηκε πως ο Φέτελ πήγε λίγο αριστερά. Όταν τρέχεις με 300 χ.α.ω., δεν μπορείς να διατηρηθείς στη γραμμή σου στο 100%, τη στιγμή που ανταγωνίζεσαι, μάλιστα και δεν είσαι μόνος σου. Επειδή ο Λεκλέρκ είχε άπλετο χώρο αριστερά του, θα μπορούσε κι αυτός λίγο να στρίψει το τιμόνι περισσότερο. Είχε χώρο και αυτό φαίνεται. Αλλά μάλλον του έχει μείνει η αδικία στην Αυστρία με τον Φερστάπεν και δεν θα σήκωνε το πόδι από το γκάζι, ούτε θα άλλαζε τη φορά του συστήματος διεύθυνσης. Όμως, να τι έγινε τελικά. Δεν ρίχνω ευθύνη στον Γερμανό, αλλά στον Μονεγάσκο, διότι ο Φέτελ ήταν αρκετά μπροστά.