
Ελ Κααμπί: «Χρόνια πολλά Ολυμπιακέ – Τιμή μου να φοράω αυτή την πανέμορφη φανέλα» (pic)
Ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί ευχήθηκε στον Ολυμπιακό, ο οποίος γιορτάζει σήμερα (10/3) τα 100α του γενέθλια. Ο Μαροκινός επιθετικός έγραψε ότι είναι μεγάλη τιμή να φοράει την ερυθρόλευκη φανέλα.




























